Ahoj! Jmenuju se snow. Nevím jak vypadám, kolik měřím, vážím. Jsem dlouho přeměněná ve vlka. Jsem čistý bílí vlk. Sice jo někdy se přeměním do podoby člověka ale jen na pár hodinin. Nemám moc ráda když jsem v podobě člověka. Cítím se potom jako v kleci. Po lese mám na stromech různě schované oblečení, kdybych se náhodou proměnila zpět. A dneska se zrovna jako vlk cítím divně. Netuším jestli je to tím že pořád běhám po lese v podobě vlka nebo jestli byl včera úplněk. Oblékla jsem se do černé mikiny, černých tepláků, černého trička a obula si Černé tenisky. Má rodina umřela před 12 lety když lovci zapálili dům s celou mou rodinou.
,, Scottem já ti říkám že Malia už to zvládá víc "
,, fajn budu ti věřit. Co vlastně děláme v lese?"
,, hledáme past na vlkodlaka prý jsou tu nový lovci"
,, kdo říkal "
,, Liam"
,, vždyť Liam je Liam, je dost výbušný ale to do čeho se chytl byla medvědí past "
,, ale pořád jsou to lovci"
,, ale zvířat, ne nadpřirozených bytostí"
,, ale ty jsi taky zvíře"
,, Stiles, co ty nevymyslíš"oba se zasmáli a potom se přátelsky poplácali po zádech.
V tom větev pode mnou začala praskat a já se ocitla na zemi. Naštěstí jsem dopadla do dřepu takže jsem nespadla úplně a nezašpinila se. Stoupla jsem si a podívala se na ty dva. Oni vykulili oči a ten jeden člověk z kterého jsem cítila vlkodlaka řekl :
,, jsi nádherná " neřekl to ale zašeptal. Ten člověk - kluk- vedle ho neslyšel protože to zašeptal hodně potichu že skoro nebylo ani vidět že pohyboval rty. Ze mě vlkodlaka cítit nemohl protože už od mala umím skvěle maskovat svůj pach.
,, neměla by jsi tu být, vraždí tady puma a promiň že jsme se ne představili, já jsem Stiles a to je scott" řekl člověk nebo teda Stiles. O tak zvaných pumách jsem slyšela....... Až na to že to byli vlkodlaci.
,,ah Stilesi...... Já to slyšela trochu jinak" usmála jsem se, ale tak normálně jak by se to asi mělo dělat.
,, a jak? "
,, prý tady řádí nadpřirozené bytosti. Já se jim nedivím nemeton je pěkné místo obzvlášť když umírám a on mi pomůže. Ale teď mě omluvte musím jít."Pohled Scotta:
Byla nádherná vypadala takhle
Zpět pohled naší hrdinky:
,, počkej ještě jak se jmenuješ?"
,, snow" a odešla jsem. Odbehle jsem dál od nich. Přeměnila jsem se na vlka a pomalu našlapovala na popadaném listí. Najednou pode mnou křupla větev a všechno utajení bylo v háji. Oba se sem rozběhli I když to musel slyšet jen ten Scott.
,, kdo by to mohl být" zeptal se Scott. Já si sedla a upřela na ně svůj pohled
,, Scotte kdo před chvílí říkal že musí jít "
,, ta holka ale já z ní vlkodlaka necítil" já si lehla, položila hlavu na packy a zamručela
,, vidíš?! Možná nám rozumí. Scotte, i Derek říkal že někteří vlkodlaci umí perfektně maskovat svůj pach tak jako on"
,, zavezeme ji k Deatonovy"
,, Já ji zavezu k Deatonovy ty akorát pojedeš se mnou"
,, Stilesi vždyť víš jak jsem to myslel."*magic time skip*
Poručili mi ať vyskočím na ten kovový stůl tak jsem udělala a lehla si na bok.
,, obvolám smečku"
,, zavolej hlavně Derekovi" řekl Deaton hned potom co se podíval do mých očí, Deatona jsem znala. Jednou jsem schytala pár kulek od lovců a Deaton šel o kolo lesem a tak mi pomohl. Ale netušila jsem kdo je Derek a ani proč má zavolat hlavně jemu. Ten tak zvaný Derek tu byl do 5 minut. Ty oči, vlasy I obličej znám. Vlastně, znala jsem. Ale kdo to tak je. Před očima mi přeběhla vzpomínka.Stála jsem tam jako duch. Koukala jsem se na ženu která brala do rukou dítě které leželo v postýlce v porodnici. Na postýlce bylo napsané jméno, Snow haleová.
,, bude po nás obou ale v podobě vlka bude bílá po tobě" řekl muž který tam přišel a na holčičku se díval s úsměvem, tedy na mě. To byl ten kluk. Ten kluk, to je Derek, ten kluk je můj OTEC!Když přišel blíž k nám, vzhledem k tomu že Scott stál u Deatona, a ten stál u zdi která je na proti dveřím do ordinace, no ale zpět. Když tedy odešel dál ode dveří tím pádem blíž k nám seskočila jsem a začala vrčet. Ten na mě rozsvítil své modré oči ale já rozsvítila své fialové. Jeho oči zhasli a šel k Deatonovy.
,, snow proměň se " já jen pokyvala hlavou.
,, Scotte zavolej lydii jestli bude hodná a přinesla by sem legíny tričko a mikinu". Když tam ta holka přišla říkala
,, Deatone nevím na co ti bude holčičí oblečení " když přišla do ordinace a uviděla mě zatajila dech. Ale já věděla že je v pohodě. V ruce držela oblečení které opatrně podala Deatonovy a poodstoupila dál. Já přišla k ní, Sedla si, sklopila hlavu a trošičku pootevřela pusu. Ona asi pochopila a začala mě škrabkat za uchem.
,, snow. " řekl Deaton a já k němu přišla.
,, oblečení jsem zanesl vedle na dámské záchody tak se běž preslect." já kývla hlavou a už běžela. Lydie mi vzala mikinu (tu která je na fotce) tílko s tenkými ramínky a černé legíny. Dokonce v tašce byl i hřebínek s gumičkou což se divim. Přišla jsem tam a řekla.
,, Scotte a Stilesi dlouho jsme se neviděli, lydie strašně moooc ti děkuju, a tyyy! " ukázala jsem na Dereka. Pomalu jsem přicházela k němu. Vypadalo to že jsem mu chtěla rozsápat hrdlo ale objala jsem ho a zašeptala mu,, chyběl jsi mi tati" on mě na oplátku
,, ty mě taky, máš oči po Stephanie "
,, můžu mít otázku?" zeptala se lydie po tom co jsem Dereka i on mě pustil.
,, jopik"
,, kdo jsi "
,, e lydie jsem vlk. Jsem dcera Dereka a Stephanie werous. Jmenuju se snow "
,, děkuju. Já jsem lydie Martin ale můžeš mi říkat lyd"
,, dobře "
,, Dereku kolik jsi na střední sakra zbalil holek" zeptal se Scott.
,, hodně "
,, Scotte můžeš na chvilku vedle?" zeptala jsem se
,, jo pojď "
Když jsme tam došli, přirazila jsem ho ke zdi a dala jsem mu pusu. No jo. Jo. Prostě jsem ho políbila! Potom mě on otočil a začali jsme se líbat
*mezitím v místnosti s Derekem.*
,, fuj to je nechutné " řekl Derek mezitím co se díval na dveře vedlejší místnosti.
,, vím co dělají a to nemusím ani poslouchat" řekla Lydie, měla pravdu, jakoby je oba znala léta. Najednou uslyšela lydie hrozný pískot. Zase byla mimo. Viděla vzpomínku, proběhlo to jako kdyby to bylo dobře sestříhané video. Viděla jakoby stála na proti Snow.
Zpět pohled Snow.
Byla jako lydie, ale nevěděla o tom. Sice byla vlčice ale zároveň posel smrti. Odtrhla se od Scotta a slyšela taky ten pískot. Jakoby stála naproti lydie. Nevědomky se rozešla za lydií. Oblečení z ní spadlo a ona rázem byla vlk. Lydie začala křičet a ona výt. Po tom co se probrali z tranzu / jsem zjistila že s nadpřirozenými bytostmi umím mluvit když jsem vlk. Taky jsem zjistila že nejsem jen tak nějaký vlk. Vlk svého druhu, jsem jediná, potomek mámy. Strážce nadpřirozena. Bít se umím už od malinká ale když má původně celá rodina uhořela se něco stalo a nebylo popsat co. To že jsem se přeměnila ve vlka byla jen ta část která mi šla a vždy půjde nejlíp jako první. Teď jak jsem zavyla když lydie křičela tak jsem to znovu probudila. Ale už to nevyhaslo. Probudila jsem strážce. Lydie mi odnesla věci vedle a já se znovu šla přesléct. Když jsem znovu přišla do místnosti ve které se nacházel, Scott, Deaton, Derek, Stilesa lydie slyšela jsem že Scott a Derek se snaží poslouchat. Někdo jsem jde. Šly jsme tedy ven. Toho člověka jsem do té doby než jsme vyšli ven neviděla. Vyšli jsme ven. Byl to kluk. Pěknej kluk(Theo reaken). Ale podle toho jak se mračil Derek, Scott I Stiles, jsem poznala že nepatří na stranu dobra. Podívala jsem se za něho. Za ním stála holka jako kanima, kluk jako něco co má rádo elektřinu a třetí nevím, ale vím že měl strach.
,, co chceš Theo? "
,, nic"
,, tak proč si tady? "
,, co takhle jeden malý boj" vy jste 3 nadpřirození a" nenechala jsem ho to do říct a odkašlala si.
,, a dusí se vám jedna holka " všichni jsme se uchechtli. Lydie, Stiles s Deatonem šli radši do ordinace. I když lydie taky umí použít svou sílu, radši šla s němi.
,, tak za prvé vypadám jako člověk? Za druhé se nedusím. A chceš boj tak si pro něj pojď" zřejmě jsem ho asi naštvala a rozběhl se směrem ke mě. Já pomyslela na to jak odletí pryč. A tak se taky stalo, dopadl přímo na proti mě. Já vytasila drápy na krych byl jed? Asi. Škrábla jsem ho do ruky a ruka mu ochrnula. Přiběhl ke mě a mě se v rukách objevili koule ohně. Ruku jsem mu zmáčkla a tím ho popálila. Znovu jsem vytasila drápy, tentokrát už normální a pár krát ho sekla, taky jsem ho kousla do boku a do nohy. Ten kluk který se bál se držel stranou. Derek měl toho co měl rád elektřinu, a měl celkem co dělat. Přišla jsem k němu do blízkosti 1 metru. Z rukou mi švihala elektřina a bičovalo ho to jako bič. Ke mě přišla naposled ta holka. Ocasem mi skoro uškubla břicho a divím se že ještě žiju. Nakonec odběhli pryč a já se v rychlosti 5minut uzdravila. Teď mám manžela Scotta, dceru alison a syna Isaaca dvojčata. Když jsem ho ukázala isaacovi a řekla že se mé dítě taky jmenuje isaac málem se rozbrečel. Spolu pořád zachraňujeme Beacon Hills i když už ne tak často. Ano žiju i když bych měla být mrtvá a budu žít do té doby dokud neumře to co mě drží na zemi
ČTEŠ
Jednodílovky/teen wolf🐺/
Hombres LoboJednodílovky na téma teen wolf. Jsou to jednodilovky s 1000 slovy I víc #28werewolf 28.9.2020