Tajemství lesa

105 13 4
                                    

   Elen vstala. Ten zvuk co jí probudil nedokázala zařadit do něčeho co znala. Najednou se ozval znovu a hlasitěji. Bylo to nějaký monstrum? A přibližuje se to snad?

  Vstala, vyšla ven z jeskyně a podívala se směrem odkuď zvuk přicházel. Kvůli tmě nic neviděla, tak si vzala větev, odtrhla kousek látky z trička a omotala s ní horní část větve. Chtěla jí zapálit, ale oheň přes noc uhasl. Vzala dva křemeny a trochu chrastí a začala třít kamenama o sebe. Po pěti minutách bezvýsledné snahy a hromady nadávek se jí to konečně povedlo. Zapálila provizorní pochodeň a udupala čerstvě založený oheň.

   Po půl hodině marného hledání zdroje zvuku si sedla na nejbližší pařez a začala přemýšlet. Po chvilce se rozhodla, že se jí to jen zdálo a vyšla směrem ke svému "domu".

   Posadila se vedle vyhaslého ohniště a lehla si do měkkého mechu. Zavřela oči a užívala si ticha lesa. Náhle se znovu ozval ten neznámý zvuk a k němu se přidal další. Znělo to jako by něco poráželo stromy. Tohle se jí určitě nezdálo.Vydala se za tím zvukem. Šla stále hlouběji do lesa, kde se zdála být větší tma než na kraji. Najednou ucítila kouř. Hoří snad? Pak si všimla, že v dálce hoří stromy. Když se podívala pořádně, zjistila že ty stromy něco zapaluje. Chtěla se podívat blíž. Potichu vyrazila k nejbližšímu kmenu a snažila se vyhnout veškerým větvím. Stále nic neviděla, tak si vybrala další větší kmen a opatrně se přesunula. Když se podívala na místo kde ta věc zapalovala stromy, ale nikde nebyla. Jediný co po ní zbylo byla spousta ohořelích a pár ještě hořících stromů. Rozhlížela se kolem ale nic nenaznačovalo něco divného. Ještě chvíli počkala a nakonec se rozhodla odejít. Otočila se a vyšla směrem k jeskyni. Náhle před ní dopadlo něco obrovského. Tlaková vlna jí schodila a spadla na zadnici. Tohle bude hodně dlouho bolet. Podívala se před sebe, ale kvůli tmě nic neviděla. Jediný co se dalo poznat bylo, že je to zvíře. Spíš monstrum. Elen začala mít strach. Co když mě to chce sežrat. Strach jí nedovolil utíkat natož se bránit. Monstrum složilo své dvě obrovské křídla k obrovskému tělu se čtyřmi nohami. Drápy na jejich koncích se zdály být hodně ostré. Viděla jak pohybuje ocasem na jehož konci byly 2 velké ostny. Monstrum se pohnulo a zkoumalo Elen rudými oči plný nenávisti a..strachu?

Ahoj, za všechny názory a návrhy co zlepšit budu velice ráda. :)

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 05, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Drakův osudKde žijí příběhy. Začni objevovat