"Znak"

107 3 0
                                    

Alice zaparkovala na velikém parkovišti před školou.Vylez jsem s Lizou z auta."Ahoj Alice !!!" :vykřikli jsme s Lizou.

"Tak maxi mám úplně nový boty ty sis nevšiml ?!":vykolpila Liza.Sjel jsem pohledem na její nohy a uviděl vysoké hnědé kozačky s dvěmi bambulkami na koncich .
"Vážně bambulky ? A kde jsi je vůbec vzala ? ":začal jsem se jí chechotat." Jo bamabulky ! Jsou boží ne ? "Zasmála se..."Mám je od strýčka z Fracie poslal je poštou" :řekla Lisa a otevřela dveře do školy.
"Vážně červený a žlutý bambulky ?"a začal jsem se smát ještě víc.A cpal jsem se za Lizou v davu studentů."A strýček se má ......."

V chvíli jsem do někoho narazil až se mu rosypaly všechy knihy a podklady.Netušil jsem kdo to je , a tak jsem začal sbirat všechny ty spisy a začal se omlouvat:"Strašně mě to mrzí už od rána mi vše padá!" A nejednou jsem uslyšel holčičí hlas."Aha..."zaznělo měkký hlasem a tak tiše že jsem to mohl slyšet jen já.Nejednou se mé ruky dotkla malinká ruka, když jsem sbíral poslední papír.Sjel jsem pohlédl na její ruku byl celá studená ale zároveň hřející.Pokračoval jsem dál a nejednou jsem uvidĕl její tvář byla hladká a a světlá jako rozrůstající měsíc.Vlasy mĕla na blond sepnuté v culíku. Její oči byly tak velké a tak čistě modré že jsem jen zůstal stát a nedokázal jsem ze sebe vydat ani hlásku."Příště se snad vyhneme...".Pousmala se a otčila se zády ke mě a začala odchazet.

Chtĕl jsem se ji zeptat jak se jmenuje nebo odkat je ? Ale byl jsem zní tak mimo že mě probrala až Lisa

"Dělej už poď začíná hodina". Vzala mě za ruku Liza a odtáhla mě do učebny. Celý den jsem měl před očima jen její tvář.Ale pořád mi něco nešlo do hlavy na jedné z jejich knížek byl znak či co který jsem už nĕkde vidĕl...

Když se rozeznělo poslední zvonĕní.Liza už vědĕla vše o tom co se stalo."Musím jí vidět ! Pujdu hned čekat ven před vchod ." Liza se zamračila a odpověďela :"Dobře ja jdu ještě stejně musím za holkama."a odešla.

Vyběhl jsem jako první ven a opřel jsem se o zmrzlé rezavé zábradlí přímo na proti vchodu.A čekal jsem a čekal nakonec vybĕhly ty poslední studenti a Liza."Tak co jak to dopadlo?"zvědavě se zeptala.Já jen zklopil hlavu a otevřel jsem dveře od Alčino auta.

Zase jsem si nandal sluchátka a zaposlouchal se do hudby.A v tom alice zastavila auto na semaforech a ja se zase zahledemĕl na to místo v lese kde jsem viděl tu osobu ráno.A byla tam ! Jenže bezvýznamĕ běžela do lesa a v tom jí větev strhla kapuci a já uviděl zase její zlaté vlasy...A Alice se rozjela."Zastav !":výkřik jsem.Rozrazil dveře u auta a vyběhl ven jenže už byla pryč.

Přijely jsme domů a rozloučily jsme se a ja šel domů pozdravil tetičku Tess,vylezl schody a práskl sebou do postele.A přemýšlel jen o ní a o znamení co jsem vidĕl. A usnul jsem...

Slzy pro níKde žijí příběhy. Začni objevovat