İLK GÜN

15 2 14
                                    

"Asenaaaa! Bak beni yukarda getirtme hadi kızım(!)"

Ne olduğunu sanırım anlamışsınızdır değil mi ??

Evet doğru tahmin. Okula geç kalmak üzereyim. Ama bu umrumda mı evet. Hocadan azar yememek için göt korkusundan hemen yataktan kalktım. Başımın dönmesini umursamadım. Hemen saçlarımı topladım ve lavaboya gittim. Klasik işlerimi hallettikten sonra aşağıya koşarak indim. Tam kapıdan içeri girerken ayağımın burkulmasıı...

Topallayarak girdim içeri. Koşarak gelmeme rağmen hâlâ uykum vardı. (Maalesef) Sabahları az yiyenlerden de değildim. (2. Maalesef) Eğer Allah yumurta yapmasaydı vay halimize yoksa sabahları ne yiyecektik. Kahvaltı menüsü:Yumurta haşlaması, kahvaltılık kar and çay

Normal bir hafta içi kahvaltısı işte.

Hemen odama koştum ve üstümü giydim. Okul kıyafeti gömlek ve etek ama ben etek giymeyi sevmediğim için boru paça pantolon giyiyorum.

Hazır olduğumu hissedince hemen koşarak çıktım.

Evet şimdi oturda bekle otobüsü. (Umarım yanlış otobüsü beklemiyorum dur.) Bu sabah herşey klasik olmuştu ama bir tek bulunduğum yer ve okulum klasik değildi. Umarım arkadaş çevremde sıkıntı yaşamam.

Doğru olduğunu düşündüğüm otobüs gelince otobüse bindim. "Öğrenci" ne fazla ne az parasını verdim. Ve evet boş yer yoktu. Bizim okulun üniformasını giyen bir kaç kişiyi gördüm. o zaman doğru otobüs haa. (Ohhh) Daha okula gidicem de müdüre bakıcam daaa bi sürü iş var aq. Ayakta duracağız artık napalım.

Ayhhh(!) Ben size kendimi tanıtmadım.

Ben Asena, Asena SOYKAN. siyah saçlı ve mavi gözlü bi kızım. Aslında tipim iyi sayılır. Şuan 11. Sınıftayım. Bu kadar. Ha bide sevgilim yok.:D

Otobüs durağına vardığında benle beraber bi kaç öğrenci daha indi. Neden mi net cevap vermiyorum. Çünkü maalesef bakamadım aq. Otobüs fazla kalabalık olduğu için anca yanii.

Neyse inip direk okula yağmur yağıyordu hafiften hızlı bi şekilde yürümeye başladım.

Okula vardığımda biraz kalabalık sayılırdı. Herkes bir işle melguldu evet acaba şuan ne halt yicem ??

Evet yeni bir bölümün sonuna geldik. Umarım beğenmişsinizdir. İyi okumalar.(◍•ᴗ•◍)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 31, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kurallar Ne İçin Vardır ??Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin