| b e ş | - final

260 31 16
                                    

üç ay sonra

jinyoung değişmişti. fanların önünde hâlâ aynıydı, fakat yurda döndüğünde sessizleşiyordu.

sadece gülümseyip önemli olan şeylere cevap veriyordu. grup etkinliklerine pek katılmıyor, onun yerine odasında kalıyordu. çok nadir yiyor ve sadece su içiyordu.

tamamen depresyondaydı.

acı dışında hiçbir şey hissetmiyordu. hiçbir şey. o sadece boş bir tuvaldi. hiç kimse üzerine resim çizmiyordu.

yugyeom küçük değişikliği fark etmişti ama bir şey söylememişti. bambam ile üç aydır çıkıyorlardı, birbirlerine sırılsıklam aşıktılar. GOT7'daki herkesin sevgilisi vardı. jinyoung haricinde.

"hey hyung, iyi misin?" yugyeom odasına girerken sormuştu.

jinyoung gözlerini telefonundan ayırıp başını salladı.

"evet, neden buradasın?"

"sadece... son zamanlarda çok garip davranıyorsun. çok konuşmuyorsun ve bize katılmıyorsun. dahası, günden güne zayıflıyorsun. bir şeyin var, sorun nedir?" göz temasını kesmemişti.

sorun nedir? bambam ile birlikte olmanız, sorun bu. ama sen mutlusun. sen mutlusun ve önemli olan bu.

"bir sorun yok yugyeom, sadece yorgunum." jinyoung cevap verdi.

"yorgun olduğunu düşünmüyorum hyung! bir şeyin var. bunu hissedebiliyorum. söyle bana hyung!" yugyeom yalvarırcasına konuşmuştu. jinyoung derin bir nefes aldı.

"bir şeyim yok yugyeom, bir şeyim yok. sadece yorgunum. beni rahat bırak."

jinyoung'un des tonu yugyeom'u korkutmuştu. normalde asla böyle değildi, tehdit etse bile içinde hâlâ bir sıcaklık olurdu. şimdi hiçbiri yoktu.

yugyeom iç çekti. "bir zamanlar bildiğim sevgi dolu hyunga ne oldu?"

"o gitti. şimdi beni rahat bırak." yugyeom'un yüzüne tek bir duygu kırıntısı barındırmadan baktı.

yugyeom jinyoung'a bakarken kalbinin kırıldığını hissetti. gözlerinde hiç duygu yoktu. vücudu solgundu, bir sopa kadar zayıftı. gözyaşlarını tutarak iç çekti ve odadan çıktı.

jinyoung yugyeom odadan çıktıktan sonra yatağına oturdu ve solundaki uyku haplarına baktı.

uzanıp şişeyi eline aldı.

hapları yuttuktan sonra yatağa uzandı. tıpkı hayatı gibi boş tavana baktı.

özgürce sevebileceğim kimse yoksa yaşamanın anlamı ne?

tanrım, lütfen beni al.

jinyoung gözlerini kapatıp karanlığa gömülürken gözlerinden son bir yaş döküldü.

- S O N -

restrain | jingyeom.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin