Első Fejezet: A megalázó Xanaxboltív

59 5 1
                                    

Valamikor régen, amikor a Földön sárkányok, tündérek, mágia és csodák léteztek, ezen a helyen sűrű erdő zöldellt, amelyből hatalmas lakótorony magaskodott fel. Egy rút napon, amikor a geci meleg nap pirította a termést learató szolgák pucér hátát, harsány kürtszó hasított a párás levegőbe. Merő félelem és ijedtség bukkant elő az alattvalók szemeiben és mintha a szorgos élet a királyságban arra az egy másodpercre megállt volna. A nép redvás papucsaival csoszogva (az ugyanúgy redvás macskakövön) tért közelebb a fából készült sámlihoz, amely a csóró szolgákak csak színpadként szolgált. Asszonyok, férfiak, nyuggerek, transzfeszcicák démonhordozók és furryk markukba vettek egy-egy olcsó és poshadt paradicsomot és szorították, mintha az gyászos életük múlott volna. A xnanaxporból faragott boltív alatt felbukkant két kidolgozott testű és anyaszült meztelen anime őr, akiknek férfiasságukat csupán egy cenzúra takarta el. Karjuknál fogva pedig ott volt Deaddyiánia legfergetesebb díszmadara tés a bullying legcélzottabb álldozata: Szkinderiusz Tojásusz, vagyik közismert nevén csak szkinder, hiszen sok alatvalóhoz hasonlóan a lény neve még nagybetűt sem illetett. Csupán 173 centi magas volt, a hat méter magas nudista őrök mellett majdnem akkora volt csak mint a farkuk, eldeformált lábaival rúgdosódva kiabált kegyelemért , de mind hiába. Amíg az őrök a színpadig cipelték, szkinder mindvégig összeszorította a bánattól csillogó gülüszemeit, felkészülve a megszokott megaláztatásra. Sok pletyka terjengett róla, az összesküvéselméletezők hittek benne, hogy a gyászfekete bőrű hazug állat, aki hazudott Deaddy Királynak a bűrszínével kapcsolatban valójában egy kriptaszökevény volt, és voltak akik szerint az egy mutánsoz hasonlítható lény valójában egy hatalmas molylepke volt, aki éjszakánként a Királyság felett repdesett, de az utóbbi igazságszerint a legnagyobb lófaszság volt ami valaha emberi ajkakat elhagyta, mivel szkindert max őrök repítették az égbe, nem a méretes szárnyai meg az ánusza ami mindig szaros volt. Anyways, szkinder retkes lábaival felállt a színpadra és kicsukta szemeit,  hogy magannyi lekezelő pillantással találhassa magát szemben. Megkezdődött a ceremónia. Ahogy csak kezük bírta, az asszonyok, férfiak, nyuggerek, transzfeszcicák, démondhordozók és furryk teljes izomból szkinder fekete testére dobálták a rodhadt pre kecsápot. Ke Csáp egyébként Deaddyiánia híres mágusa, de az már egy másik történet!

 Mekekid, hungária mongol hercege épp a xanaxboltív mellett szaladt el az őrök elől, egy frissen lopott karton alkoholmentes sörrel a húna alatt, amikor megtorpant szkinder megalázása láttán. Ugyan ez a procedúra már olyan megszokott volt mind a vasárnapi piac, meke soha nem vett ezért rodhadt paradicsomot, mert csóró gyökér volt és nem volt pénze. Szíve összefacsarodott a ceremónia láttán, ezért Spinjitzuval elvonta a paradicsmot dobálók figyelmét, kézen ragadta szkindert, aki tetőtől talpig kecsáp jelmezt hordott és elvitte haza, a gödrébe.

 A legendák azt mondják, meke minden vagyonát elpocsékolta a Spinjitzura, és ezért képtelen volt kivándorolni Deaddyiániába, ahol ő is csak ugyanolyan veszett kóbor állatnak számított, akárcsak szkinder, bőrszíne végett viszont mégsem kapott ilyen megaláztatást. És mivel más Királyságból származott, csupán a Ciceráns Plébánusok, Isten és a Hétfarkú Démonok ítélkezhettek felette.

hamarosan fojtatjuk...

THE RISE OF THE PATKÁNY GANGWhere stories live. Discover now