Második fejezet: Terápiás éjszakák

47 6 2
                                    

Olyan szűz volt még a nap az égen, mint Naxx Herceg, Deaddy Király fia, amikor is marika néni a Hajnali Mise után takarított a Kiralyság legszebb épületében, az ATKAtedrálisban. A szent épület esztétikájának hét üres faluban nem volt párja, olyan ronda volt. Anatómiailag helytelen, nudista embernek titulált gnómok voltak felmázolva a Szent helyiség falára, és úgy gondolom mondanom sem kell, hogy a festmények látván Deaddy Király odadobta a művészeket az eszeveszett és veszett Dobry Manusának uzsonnára. Senkisem hiányolja őket, hiszen uzsorások voltak!

Amikor egy dagadt patkány cammogott át a porban, marika néni szemei előtt, úgy kivágta az öreg a parfisával, mintha a szegény lény golflabda lett volna! Eközben maga Deaddy Király sétált a folyosón, egy nudista anime őrrel és egy Ciceráns Plébánussal az oldalán.

– Még mindig nem kaptátok el? – kérdezte a Király az őrt kérdően. – Nem, Uram – hajtotta le a fejét az őr. – Egy Spinjitzu Mesterrel van dolgunk, lehetetlen elkapni azt a buzeránst! – informálta informálóan. Deaddy félreérthetően hümmögött, amitől a Ciceráns arcára futott a pír. Legbelül azt kívánta, hogy az őr mihamarabb elhúzza a belét, hogy kettesben lehessen a Királyával. Érzései bevallása nem volt opció, hisz a förszt lédi, Lótusz Krisztus azon nyomban kiette volna a Plébánus petefészekcisztáját. 

– Plakátozzátok ki a Királyságot a gyászos mongol bennszülött képeivel, és legyen meg mihamarabb az a sittes, mert a Dobry kutyám éhes – parancsolta rettenthetően a Király és otthagyta a nudistát és a meleg Plébánust. – És mondjátok meg neki, hogy hozza vissza a sört meg a térképeket! – kiáltotta utánna Deaddy. 

Mekekid amellett, hogy mesterfokra fejlesztette az alkoholmentes sör lopását, tucatnyi elcsórt térkép volt a kabátja alatt, amit meleg szívvel mutogatott kisgyerekeknek. (Meke Spinjitzu Mester nem egy szatír, úgyhogy nemkell félreérteni te kis perverz lütyő!)

szkinder hasára és gülüszemeibe sütött a nap, ezért muszáj volt felkelnie a lusta dögnek. Méretes fejét fogva tanulmányozta azt a gödröt amiben feküdt. Damn, miez a redva? gondolta filozófikusan. – Are you lost babygirl? – kérdezte meke, miközben elrejtette álló genetáliáját. Begyógyszerezte a feketét és elmesélte neki, hogyan jutott oda, mekekid, Spinjitzu Mester híres gödrébe. szkinder már majdnem megköszönte neki, amikor a bokrok között felbukkantak Deaddyiánia állatai, a méretes rutyaraptorok. A Deaddycultos őrök nyeregben ültek rajtuk, és magukkal vitték a fekete díszmadarat és a térképlopó mongol herceget. 

Bendzsószóra tértek magukhoz a suttyó tolvajok. Feltápákoztak a hideg fördről és megpillantották a headbangező muzsikust, aki a hangszer húrjait pengette. Ujjai ügyesek voltak, úgy mozogtak mint zsidóban a fájdalom és a tolvajok teljesen elvoltak varázsólva a zenétől.

– Üdvözöllek titeket a börtónben! Én klári vagyok – hajolt meg egy egyik manus a cellában. Meke és szkinder ismerték klárit, hiszen a hajléktalan minden utcasarkon lakott már és koldus létére ő is remek tolvaj volt.

A cellában még ült pár csóró. – Ő itt hurki a rocker bendzsós, és ő natália, akit túl vakító aranyossága miatt csuktak le. Szóval ott ültek a Királyság legnagyobb suttyói egy rakáson és jól elbeszélgettek egymással. Így teltek békésen a napok, aztán egy éjszaka hatalmas partit dobtak a cellájukban, berúgtak az alkoholmentes sőrtől amit meke csempészett. A jókedvű hangulat a vártnál gyorsabban vállt érzékennyé. Suttyó főhőseink egymás vállára dőlve lelkiztek a szegénység hátrányairól, és megelégelték ezt a kegyetlen bánásmódot. Még aznap este sikerült kijózanodniuk, így hát elkezdték megtervezni a szökésüket. Meke Spinjitzuval lekötötte az őrt, klári meg puszta kezeivel szétfeszítette a vasrácsot, így a suttyó patkány banda kitudott szökni a börtönből. Azok az őrök akik utánuk eredtek és megmerték kockáztatni az életüket, hogy elkapják a patkányokat rosszul jártak, és hurki lecsapta őket a bendzsójába a picsába. Így sikerült megszökniük főhőseinknek, akik natália barlangjába menekültek és ott bújtak el, az őket kereső nudista anime emberkéktől. 

hamarosan folytatjuk...

THE RISE OF THE PATKÁNY GANGWhere stories live. Discover now