Reggel gyomorgörccsel keltem fel. Igen egy kicsit félek a mai naptól. Jó lesz újra vissza menni oda ahonnan jöttem de félek a többiek véleményétől és attól, hogy a fiúk hogyan viselkednek majd. Felöltöztem full feketében majd miután a hajamat összekötöttem, a kulcsommal és táskámmal együtt lefutottam a lépcsőn.Mivel szinte érzem, hogy a fiúk azt se tudják mit kezdjenek magukkal így egy kicsit előbb indultam el. Az úton teljesen nyugi volt, még a nap sem kelt fel és az emberek sem voltak sokan az utcánok. A ház elé leparkoltam majd a kabátomat visszavéve magamra indultam be a házba. Két kopogás majd egy ismerős alak nyitotta ki az ajtót.
-Jó reggelt, Griffin. Mi újság? - üdvözöltem két puszival.
-Neked is jó reggelt Tana. Igazából jó hogy jössz mert nagyon tanácstalanok vagyunk és félünk is. Szóval segítesz nekünk? - nézett rám bociszemmel.
-Persze, na indulj. Még a végen onnan is elkésünk ahonnan nem lehet.Fent az emeleten éppen Blake és Bryce veszekedett. Azt hiszem egy fehér pólón. Hülyék.
-Nyugodtan tegyétek le mert abba egyikőtök sem jöhet. Mindenkin fekete HOSSZÚ nadrágot szeretnék látni valami elegánsabb fekete pólóval vagy inggel. Rátok bízom. Mindenki kap 10 percet. Akinek ez nem elég itthon marad. - miután végeztem a mondandómmal elindultam körbe járni a szobákat. Noah-val kezdtem. De szerintem jobb is mert még az ágyban fetrengett.
-NOAH FUCKING BECK. MI A LÓ FÉSZKES KURVA ÉLETET CSINÁLSZ MÉG AZ ÁGYBAN? KAPSZ DURVÁN 2 MÁSODPERCET, HOGY KISZÁLLJ ONNAN VAGY KIREPÍTELEK A TAKARÓ ALÓL. Eszem meg áll basszus. Fekete ruha. Aztán még meggondolom, hogy kedves leszek-e ma veled. - húztam össze a szememet.
-Neked is jó reggelt szerelmem. Látom, jól aludtál. - ölelt át majd a homlokomra adott egy puszit.
-Ahrg, csak izgulok. Na de nyomás öltözni. - löktem rajta egyet, ami igaz semmit nem használt de arra jó volt, hogy elengedjen.Következőnek csak bekukkantottam Bryce-hoz de amint láttam, hogy csak parfüm kell neki és kész van nyitva hagytam az ajtaját.
-Végre valaki aki megértette, hogy mit mondtam. Köszönöm! - forgattam meg a szemem.Griffin és Blake hasonlóan ügyes volt viszont Josh csak ült az ágyán igaz készen, de elég szomorúan nézett ki.
-Mi a baj Josh? - csuktam be magam mögött az ajtót.
-Mi? Jahh, semmi. Nincs semmi. Csak asszem nem aludtam eleget. Vagy igen. Na jó mi? - dadogott össze vissza szemében pedig láttam a még friss könnycseppeket.
-Látom, hogy van valami. Nekem elmondhatod. Nincs olyan dolog amire azt mondanám, hogy nem tudjuk megoldani vagy megharagszok érte. - simítottam meg a hátát.
-Hát pedig tényleg nincs semmi csak mondom, keveset aludtam meg a szemembe ment a parfüm. De azért köszi. - mosolygott vissza rám.
-Hát jó. Ha kész vagy akkor gyere. - mentem ki az ajtón.Josh szemszöge:
-Mi? Jahh, semmi. Nincs semmi. Csak asszem nem aludtam eleget. Vagy igen. Na jó mi? - dadogtam össze vissza. Mi a fasz van velem?
-Látom, hogy van valami. Nekem elmondhatod. Nincs olyan dolog amire azt mondanám, hogy nem tudjuk megoldani vagy megharagszok érte. - simította meg a hátamat. Istenem de aranyos.
-Hát pedig tényleg nincs semmi csak mondom, keveset aludtam meg a szemembe ment a parfüm. De azért köszi. - mosolyogtam vissza rá.
-Hát jó. Ha kész vagy akkor gyere. - ment ki az ajtón.
Oké Tana, és azt hogyan mondjam el neked, hogy kurvára tetszel ha van barátod?
YOU ARE READING
sway boys & tana
FanfictionSway LA added you a friend on snapchat bryce hall added you a friend on snapchat noah beck added you a friend on snapchat and other.....