2/4

189 5 0
                                    


Betörtek hozzánk. Ilyenkor pedig vagy mindenki le menekül a pincébe és ott megvárja míg az őrök elrendezik az embereket vagy bevetik magukat.

Én jobban szeretem a másodikat. Szóval ki az ágyból és szembe találkozni a fiúk ijedt fejével.
-Ilyenkor mi van? - ült fel Payton.
-Ti le az alaksorba biztonságba én pedig beverek egy két pofát. - ugrottam ki az ágyból.
Ezek meg nem moccantak.
-NEM VICCELTEM IDIÓTÁK. - erre már mindenki el kezdett feltápászkodni.
Kinyitottam az ajtót majd Anyuval találtam magam szembe.

-Maggie azt hiszem ez John emberei lesznek. A fiúkat biztonságba kéne helyezni amíg nem találkozunk ezekkel az emberekkel. Ki tudja mit akarnak. - nézett rám ijedten Anya.
-Éppen azt csinálom csak ezek mint a csigák. Fiúk most akkor mindenki nagy kuoacba vergődik és úgy figyel rám mint a kurva élet. Senki nem hagyhat itt semmit. Lehet, hogy nem tudunk visszajönni érte, világos? - pillantottam körbe.
-Uhumm. - érkezett a válasz.
-Akkor most nyomás mögém és mindenki figyel. - majd kimentem a folyosóra, megvártam míg Josh becsukja az ajtót utána pedig futás a lépcsőhöz. Ilyenkor soha nem szabad liftet használni mivel nem tudod mi várhat rád pár szinttel lejjebb. Egyszer már ráfáztam. Nem volt olyan kellemes.

Miután sikeresen lefutottunk az alsó csarnokba a fiúkat meg próbáltam nyugtatni. Valakit sikerült, valakit nem. Már épp készültem indulni amikor az egyik őr jött be hozzánk.
-Le kell zárni a rendszert. Se ki, se be. Te is maradsz a fiúkkal itt. Ez nagyon veszélyes és ki tudja kik ezek és mit akarnak. Maximum egy 24 óra múlva mehettek ki. Mimden van itt lent, Maggie te tudod a terepet. Ne rám légy mérges, a szüleidre. Majd jövök ha tudok valamit. - majd becsukta az ajtót és ezzel az egész csarnok lezárt.

-Idióta és mi van ha itt lent is valaki? Ezek az emberek annyira hülyék. Jó akkor most körbe nézünk itt alul. Nem akarok úgy itt lenni, hogy közben szorongok nem tudva mikor és honnan támadnak ránk. - álltam fel az asztaltól.
-Terv? - ölelt át Jaden.
-Két csapat. Jaden, Dylan, Jacob és Ant jobbra. Én, Josh és Payton pedig balra. Ha valami baj van csak írjatok. Viszont nem kéne hangoskodni. El veszni pedig nem lehet. A szekrényben van fegyver viszont mindenki nagyon vigyázzon magára. Nem szeretnék senkit sem a korházba kísérni. Oké? - néztem körbe.

-Na álljunk meg. Én, nélküled, fegyverrel egy olyan helyen ahol 200-al ver a szívem? Nem baj ha én inkább itt maradok és innen figyelek? - szólt félénken Jacob.
-Nem bánom, így legalább egyenlő a két csapat. De te is vigyázz magadra itt. Még mindig nem tudom kik lehetnek itt és milyen szándékkal. Na akkor mi elindultunk. Nagyon óvatosan és halkan. - majd megfogtam Josh kezét és elindultunk Payton társaságában előre. Nagyon kíváncsi vagyok de féltem is a fiúkat. Itt lent még őrök sincsenek csak a két kapunál. Szépen fogunk kinézni ha John egy embere vagy maga John jön velünk szembe.

Jacob szemszöge:

Mindenki itt hagyott. Mondjuk én akartam maradni. Mocorgást hallottam az egyik ajtónál majd egy fekete ruhás férfit. Nem éppen úgy nézett ki mimt Tana-ék egyik embere. Gyorsan bebújtam a szekrény mögé ahol nem vesznek észre de én azért látok mindent majd próbáltam nem elájulni. Közben a kezembe vettem a telefonomat és írni kezdtem Tana-nak. Eközben a magas pasas levette a maszkját. Szürkés haj, tetkók és fekete szem. Majdnem beszartam baszki. De a mély hangja még jobban megrémisztett.

-Nagyon gyorsan meg kell találnom Maggie-t. Nem tünhet el csak úgy. Nem lehet ő a következő trón örökös. Akkor vége mindennek. Így még nem jut hozzá sok mindenhez. De ha ő lesz a királynő asszem nekem, a cégnek és nektek annyi. Szóval nyomás. Ti jobban, Mike te pedig velem. Ha látjátok, azonnal fejbe lőni. Nem érdekel a kifogás. Na hajrá. - majd ugyanúgy, mint a srácok az előbb, elindultak.

Nagyon remélem, hogy Tana lecsapja a csávót. Meg azt is hogy, Jaden, Ant és Dylan meg tudja verni a másik két pasast. Bár Jaden-t nem kell félteni. Tana megnézte amit írta majd küldött vissza egy like-ot.

Pár perc múlva jobbról megláttam Jadent futni nyomában a két fiúval. Szóval nem tudták lecsapni őket. Szuper. Kimásztam a szekrény mögül majd vártam, hogy lőhessek vagy valami de nem. Senki nem jött Jaden-ék után. Sőt, ők is megálltak ér értetlenül néztek rám.
-Mit kerestél a szekrény mögött és Tana-ék hol vannak? - lihegett Dylan.
-Jött négy csávó abból gondolom kettővel találkoztatok és Tana-ért indultak. De ők még nem értek... - nem tudtam befelyezni ugyanis hallottunk a másik irányból egy nagyon hangos sikítást majd egy pisztoly elcsattanását.
-Gyertek skacok. Bármi volt ez most mi jövünk. - elővettük a fegyverünket majd követtük Jaden-t.

Nem sokáig jutottunk mivel szembe velünk jött a két pasas. Jaden és Dylan egyből kapcsolt majd fejbe is lőtték őket. Utána pedig futottunk oda Tana-ékhoz. De az a látvány te jó isten. Hatalmas vértócsa és egy fejbelőtt valamit átszúrt melkasú Tana feküdt a földön. Jaden egyből felkapta majd sietett vele a kijárathoz. Ott pedig a szülei éppen sétáltak le a lépcsőn. Ahogy észrevettek minket egyből el állták az utat, így Jaden futott fel vele a mentőkhőz. Ott Tana-t befektette majd be szállt ő is az autóba. Hatalmas gázzal indult el a jármű mi pedig vissza sétáltunk a hatalmas épületbe.

sway boys & tanaWhere stories live. Discover now