let me out.
'lütfen birileri çırpınan beni fark etsin.'
10.07.2018
Herkese merhaba.
Ben Min Suga.
Bugün... Yıldönümü. Tam olarak üstünden 2 yıl geçti. Bazı günler, bunun rüya değil de gerçek olduğuna inanmak zor oluyor. İnsanlar lanetlendiğimizi söylediler. Elbette olayların nasıl geliştiğini bilmiyorlardı. O zamanlar, dünya avucumuzun içinde gibi hissederdik.
Ne büyük şaka ama.
Komik olan şey ise, bu baskıya yenilecek biri varsa, o benimdir diye düşünmüştüm. Benim olmam lazımdı, kesinlikle o değil.
Jimin değil.
Jimin'in olayı, hiçbir zaman yarım bırakmamasıydı. Her zaman kusursuzluk için uğraşırdı. Her zaman kendini daha da zorladı. O yüzden, işler planlandığına göre gitmediğinde, daha çok çabaladı.
İlk başlarda, performanslardan birisine moralini bozduğunu düşündük. Kendi hatalarını çabucak fark ederdi. Ama zaman ilerledikçe, bir şey fark ettim. Çok fazla çalışıyordu. Stresten uyuyamıyordu. Sanırım birçok öğünü de atlattı.
Jin hyung ile birlikte onunla ilgilenmeye başladık. Hepimiz sağlığından endişeleniyorduk. Ama ne yaparsak yapalım, bizi dinlemiyordu. Nihayetinde, yorgunluk bedenini ele geçirdi. Performanslarımızın birinde sahnede bayıldı ve hastaneye kaldırıldı.
"Sanırım, insanlar ünlü olmanın zorluklarını anlamıyorlar. Hakkında pozitif ve negatif her şey bin kat büyütülüyor. Sen ise, negatif yönlere o kadar uzun süre takılıp kalıyorsun ki, aniden kendini bir çıkmazdaymış gibi hissediyorsun."
Mesajında bunu söyledi.
Ben... O sabah, onu bulduğum zaman.
Jiminie.
O günden sonra her şey değişti. Artık ne yapacağımızı bilmiyorduk. Ve grup olarak ara verme kararı aldık. Bu zamanda ise, Jin hyung ile yakınlaştık. Muhtemelen her gece bayılana kadar içtiğimiz içindi.
18 Mart 2017.
6 kişilik grubumuzla ilk kez çalışmalara başladık. O gün, Jungkook ve ben şirkete ilk gelenlerdik. Ama beş dakika geçmeden, hayatımızın en büyük kavgasını yaşadık. Eski performanslarımızı sergilerken Jimin'in yerine birini bulmamızı söyledi. Ve ben, ona çok kızdığımı hatırlıyorum. Sandalye fırlatıp ağır şeyler söyledim. Hiçbirinde ciddi değildim. Sarhoştum. Ama kalbi kırılmıştı.
Ve sonra... Kaçtı.
Onu hiçbir yerde bulamadık. Daha sonra, akşam yemeği için de gelmeyince Jin arabasıyla onu aramaya karar verdi. Jin stüdyoya yaklaşırken, Jungkook arabının önüne çıkmış. Ardından Kook, polise çarpanın kim olduğunu bilmediğini söyledi çünkü Jin'i belaya sokmak istemedi. O gece alkollü araba kullanmıştı. Jungkook, Jin hyung ve ben dışında kimse gerçeği bilmiyordu. Diğer üyelerin bile haberi yoktu. Jin'in ailesi Jungkook'un tedavisi için bol miktarda para bağışladı. Ama bütün o çabalara rağmen, Kookie bir daha yürüyemedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yoongi's Confession : yoonmin, ot7
Fanfic[oneshot] ❝Min Yoongi, yıllardır yapmak istediği itirafın cesaretini şimdi bulabilmişti.❞