10 Глава

160 6 0
                                    

Всі як завжди зібралися біля лікар-
ні. Зайшовши в лікарню всі пішли
до України. Зайшовши як завжди підходили до України і всідалися на маленькі диванчик які були в палаті. Після пару годин друзі почали збиратися. Вийшовши з палати всі двинулися до виходу.
УПА:
-Ви їдіть а я зараз прийду . (бреше)
Канада:
- Ти куди?
УПА:
- Я в уборну😅.....
Насправді він пішов до України. Він хотів провисти більше часу з братом. (¦>) УПА через місяць повинен повернутися на фронт. Підійшовши до палати відкрив двері підійшов до Укропа і сів поряд на диванчику.
   Він взяв бандуру і заграв улюблину пісню України. Проспівавши пісню УПА ще просидів і вже збирався іти. І тільки він підійшов до двері щобпіти, як почув якийсь шум заді.
Обернувшись він побачив.... :
-Україна!!!! - прокричал Упа.
Відкривши двері він сказав медсисті щоб погукала лікаря. Сам підбіг до України і обійняв. В відповіді отримав обіїми і сльози радості.
Упа:
-Нелякай мене і інших так.
Україна:
-Братик я так за тобою скчав. Хник
Упа:
-Боже я так перелякався коли почув що ти в комі.
Упа:
-Обіцяй що таке більше не станиться.!!!
Україна:
-Не.. Нестаниця.. Хник хник обіцяю.
УПА перестав обіймати брата сказав :
-Зараз повинен прийти лікар такщо я выйду.
Україна:
-Хник... Мг.
Після того коли УПА вийшов в кімнату зайшов лікар і почав медогляд Україну...
  УПА стояв на коридорі чекав коли він скаже як його брат.

    

             Продолжение следует......

================================

Авто:  ця глава була велика якщо хтось із вас думає що на наступній щлаві все закінчиться тооо.......
НЕТ!!!! Ґглав буде дуже багато такшь пожилаєм нам удачі 🙃

                   Дякую вам що читайте....

  Не легке життяWhere stories live. Discover now