𝐑𝐔𝐋𝐄𝐒 ✩.༄
𝐎𝐍𝐄. 𝗣𝗟𝗔𝗚𝗜𝗔𝗥𝗔𝗜𝗦𝗠 𝗜𝗦 𝗔 𝗖𝗥𝗜𝗠𝗘 !
𝖨𝖿 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝖺𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝖼𝗅𝖺𝗂𝗆 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝗅𝗈𝗍 𝗉𝗅𝖾𝖺𝗌𝖾 𝖽𝗆 𝗆𝖾, 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝗌𝗍𝖾𝖺𝗅 𝗂𝗍 𝗐𝗂𝗍𝗁𝗈𝗎𝗍 𝖼𝗅𝖺𝗂𝗆𝗂𝗇𝗀.𝐓𝐖𝐎. 𝗡𝗢 𝗙𝗜𝗥𝗦𝗧 𝗖𝗢𝗠𝗘, 𝗙𝗜𝗥𝗦𝗧 𝗦𝗘𝗥𝗩𝗘 !
𝖨 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝖽𝖾𝗇𝗒 𝗒𝗈𝗎! 𝖤𝗏𝖾𝗇 𝗂𝖿 𝗒𝗈𝗎 𝗌𝖺𝗒 "𝖡𝗎𝗍 𝗂 𝖼𝖺𝗆𝖾 𝖿𝗂𝗋𝗌𝗍, 𝗌𝗈 𝗂 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖻𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗈𝗇𝖾 𝗍𝗈 𝖼𝗅𝖺𝗂𝗆 𝗂𝗍!"𝐓𝐇𝐑𝐄𝐄. 𝗧𝗜𝗠𝗘 𝗟𝗜𝗠𝗜𝗧 !
𝖳𝗁𝖾 𝗅𝗂𝗆𝗂𝗍 𝗂𝗌 3 𝖽𝖺𝗒𝗌! 𝖨𝖿 𝗒𝗈𝗎 𝖼𝖺𝗇'𝗍 𝗐𝗋𝗂𝗍𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝗂𝗋𝗌𝗍 𝖼𝗁𝖺𝗉𝗍𝖾𝗋, 𝗂 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝖼𝗅𝖺𝗂𝗆 𝗂𝗍 𝖻𝖺𝖼𝗄.
𝖡𝗎𝗍 𝗂𝖿 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝖻𝗎𝗌𝗒 𝗈𝗋 𝗁𝖺𝖽 𝖺𝗇 𝗂𝗆𝗉𝗈𝗋𝗍𝖺𝗇𝗍 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝖽𝗈, 𝖣𝗆 𝗆𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝖾𝖺𝗌𝗈𝗇.
(𝘢𝘦𝘴𝘵𝘩𝘦𝘵𝘪𝘤𝘴, 𝘨𝘳𝘢𝘱𝘩𝘪𝘤, 𝘱𝘳𝘰𝘭𝘰𝘨𝘶𝘦 𝘪𝘴𝘯'𝘵 𝘤𝘰𝘶𝘯𝘵𝘦𝘥.)𝐅𝐎𝐔𝐑. 𝗣𝗔𝗧𝗜𝗘𝗡𝗖𝗘 !
𝖨𝖿 𝗒𝗈𝗎 𝖽𝗆 𝗆𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗂 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝗋𝖾𝗉𝗅𝗒, 𝗂𝗍'𝗌 𝖻𝖾𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝗂 𝗁𝖺𝖽 𝖺 𝗌𝖼𝗁𝖾𝖽𝗎𝗅𝖾 𝖽𝗎𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖺𝗍. 𝖯𝗅𝖾𝖺𝗌𝖾 𝖻𝖾 𝗉𝖺𝗍𝗂𝖾𝗇𝗍!𝐅𝐈𝐕𝐄. 𝗕𝗘 𝗡𝗜𝗖𝗘 !
𝖠𝗌𝗄 𝗇𝗂𝖼𝖾𝗅𝗒! 𝖨𝖿 𝗒𝗈𝗎'𝗋𝖾 𝗂𝗆𝗉𝗈𝗅𝗂𝗍𝖾 𝗈𝗋 𝗋𝗎𝖽𝖾, 𝗂 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝗇𝗈𝗍 𝗁𝖾𝗌𝗂𝗍𝖺𝗍𝖾 𝗍𝗈 𝖽𝖾𝖼𝗅𝗂𝗇𝖾!𝐒𝐈𝐗. 𝗣𝗔𝗬𝗠𝗘𝗡𝗧 !
𝖳𝖺𝗀 𝗆𝖾 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗂𝗇𝗍𝗋𝗈𝖽𝗎𝖼𝗍𝗂𝗈𝗇/𝗌𝗎𝗆𝗆𝖺𝗋𝗒! 𝖠 𝖿𝗈𝗅𝗅𝗈𝗐 𝗂𝗌𝗇'𝗍 𝗋𝖾𝗊𝗎𝗂𝗋𝖾𝖽, 𝖻𝗎𝗍 𝗂𝗍 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖻𝖾 𝗇𝗂𝖼𝖾!𝐒𝐄𝐕𝐄𝐍. 𝗖𝗔𝗡'𝗧 𝗖𝗛𝗔𝗡𝗚𝗘 !
𝖸𝗈𝗎 𝖼𝖺𝗇𝗇𝗈𝗍 𝖼𝗁𝖺𝗇𝗀𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝗅𝗈𝗍! 𝖧𝗈𝗐𝖾𝗏𝖾𝗋, 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗂𝖿 𝗒𝗈𝗎 𝖼𝖺𝗇 𝖼𝗁𝖺𝗇𝗀𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝗅𝗈𝗍,𝗇𝖺𝗆𝖾 𝖾𝗍𝖼. 𝖨𝖿 𝗂𝗍'𝗌 𝗆𝖺𝗋𝗄𝖾𝖽 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗉𝖺𝗋𝖾𝗇𝗍𝗁𝖾𝗌𝗂𝗌 ()!𝐄𝐈𝐆𝐇𝐓. 𝗠𝗔𝗥𝗞𝗦 𝗔𝗡𝗗 𝗖𝗔𝗧𝗘𝗚𝗢𝗥𝗜𝗘𝗦 !
𝖳𝖺𝗄𝖾𝗇 𝗉𝗅𝗈𝗍𝗌 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝖻𝖾 𝗆𝖺𝗋𝗄𝖾𝖽 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺 𝖼𝗁𝖾𝖼𝗄 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝖻𝖾 𝗉𝗅𝖺𝖼𝖾𝖽 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝐓𝐀𝐊𝐄𝐍 𝐂𝐀𝐓𝐄𝐆𝐎𝐑𝐘, 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝖺𝗏𝖺𝗂𝗅𝖺𝖻𝗅𝖾 𝗈𝗇𝖾𝗌 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝖻𝖾 𝗆𝖺𝗋𝗄𝖾𝖽 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺𝗇 𝖺𝗌𝗍𝖾𝗋𝗂𝗌𝗄 𝖺𝗇𝖽 𝗉𝗅𝖺𝖼𝖾𝖽 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝐀𝐕𝐀𝐈𝐋𝐀𝐁𝐋𝐄 𝐂𝐀𝐓𝐄𝐆𝐎𝐑𝐘.𝐍𝐈𝐍𝐄. 𝗥𝗘𝗤𝗨𝗘𝗦𝗧𝗦 !
𝖱𝖾𝗊𝗎𝖾𝗌𝗍 𝗈𝗇𝗅𝗒 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗉𝖺𝗀𝖾! 𝖤𝗏𝖾𝗇 𝗂𝖿 𝗒𝗈𝗎 𝖽𝗆 𝗆𝖾, 𝗈𝗋 𝗉𝗈𝗌𝗍 𝗈𝗇 𝗆𝗒 𝗆𝖾𝗌𝗌𝖺𝗀𝖾 𝖻𝗈𝖺𝗋𝖽, 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗋𝖾𝗊𝗎𝖾𝗌𝗍 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝖻𝖾 𝗂𝗀𝗇𝗈𝗋𝖾𝖽. 𝖮𝗋 𝗌𝗂𝗆𝗉𝗅𝗒 𝖽𝖾𝗅𝖾𝗍𝖾𝖽!𝐓𝐄𝐍. 𝗛𝗔𝗧𝗘 !
𝖨𝖿 𝗂 𝖺𝖽𝖽 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗈𝗇𝖾 𝗈𝗋 𝗉𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝖼 𝗈𝖿 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗈𝗇𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝖽𝗂𝗌𝗅𝗂𝗄𝖾, 𝗌𝗂𝗆𝗉𝗅𝗒 𝗌𝗄𝗂𝗉 𝗍𝗁𝗋𝗈𝗎𝗀𝗁! 𝖢𝗋𝗂𝗍𝗂𝖼𝗂𝗌𝗆 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝖽𝗈 𝗒𝗈𝗎 𝗇𝗈 𝗀𝗈𝗈𝖽.
𝐓𝐇𝐀𝐍𝐊 𝐘𝐎𝐔 𝐅𝐎𝐑 𝐑𝐄𝐀𝐃𝐈𝐍𝐆 𝐓𝐇𝐄 𝐑𝐔𝐋𝐄𝐒 !
𝐂𝐎𝐍𝐓𝐈𝐍𝐔𝐄 𝐃𝐎𝐖𝐍 𝐁𝐄𝐋𝐎𝐖 !!☟︎︎︎☟︎︎︎☟︎︎︎☟︎︎︎
YOU ARE READING
𝐎𝐇! 𝐌𝐘! ✰ 𝖯𝖫𝖮𝖳 𝖲𝖧𝖮𝖯
Random"𝐟𝐚𝐧𝐭𝐚𝐬𝐢𝐳𝐞." 𝑃𝐿𝑂𝑇 𝑆𝐻𝑂𝑃 ✫༄. 𝘄𝗵𝗲𝗿𝗲 𝗶 𝘀𝗲𝗹𝗹 𝗺𝘆 𝗳𝗮𝗻𝘁𝗮𝘀𝗶𝗲𝘀. 𝖌𝖎𝖛𝖊 𝖕𝖗𝖔𝖕𝖊𝖗 𝖈𝖗𝖊𝖉𝖎𝖙𝖘 - 𝖗𝖊𝖆𝖉 𝖙𝖍𝖊 𝖗𝖚𝖑𝖊𝖘 !! -𝔞𝔫𝔤𝔢𝔩𝔞𝔳𝔞𝔫𝔡𝔦𝔧𝔨, 2020 𝔞𝔩𝔩 𝔯𝔦𝔤𝔥𝔱𝔰 𝔯𝔢𝔰𝔢𝔯𝔳𝔢𝔡.