"Otmica"

26 0 0
                                    


Duboko dišem dok čujem jecaje pune boli.
Pune straha.
Tjelo mi je drhtalo , mučnina u stomaku postajala je sve veća i veća.
Bilo mi je hladno.
Prehladno.
Nisam znala gdje se nalazim.

Po prvi put u životu željela sam da budem u svojoj toploj kući , pored svojih roditelja.
Čak mi ni oni nisu izgledali toliko strašno kao ovo kroz šta trenutno prolazim.

Duboki jecaj povrati me u stvarnost.

I dalje sam bila okružena tamom.
Nekakva vreća bila mi je na glavi.
Imala je užasan miris.

Miris koji je  prouzrokovao da se moj želudac grči , tjerajući me  da izbacim iz njega svu hranu.

Zbog tihi jecaja znala sam da nisam sama u ovoj prostoriji u kojoj su nas smjestili prije par minuta.
Nadala sam se samo da je jedna od cura Sara.
Nakon što su ona tri muškarca uletjela u wc ,nasilno su nas  razdvojili.

Zbog zvuka vrata i zbog mirisa vlage , znala sam da je ovo nekakvo napušteno mjsto.
Neka tvornica ,zgrada ili  možda čak i podrum.

Nisam u potpunosti bila sigurna gdje se nalazim mogla sam samo nagađati.

Tijelo mi zadrhti i strah pojuri mojim venama kada ponovno začujem tupi zvuk , koji je označavao da je neko upravo otvorio vrata.

Nekoliko dubokih jecaja prepuno bolih ,začuje se.

Xx: Skini im poveze!!

Muški glas zagrmi nekoliko metara od mene.

Ubrzo nakon toga  jaka svjetlost me udari , tjerajući me da naglo zatvorim svoje oči.

Trepnem par puta pokušavajući natjerati svoje oči da se priviknu na svjetlost.

Pogled mi se prvo zaustavi na muškarcu koji je stajao nekoliko metara ispred mene.

Na sebi je imao crno odjelo.
Njegov  stav odavao je nekakvom elegantnosti.
Na prvu je izgledao  poput pravog biznismena, koji sjedi po čitave dane u svojoj kancelariju smišljajući plan kako prevariti druge ljude da bi došao do para.

Kada ga malo bolje osmotrim dobijem potpuno drugu sliku.

Kosa mu je bila zalizana na desnu stranu ,dok sam na desnoj strani vrat mogla ugledati tetovažu koja je podsjećala na   tigra .

Njegove ruke bile su pored njegovog tijela , te shvatim da su i one išarane sa tetovažama.

Ogromna knegla nađe se u mome grlu .

Pogledam u njegove oči te osjetim val jeze koji se proširi duž moje kičme. Njegov pogled je odavao toliku hladnocu. Hladnocu koja ti je malo reci dizala svaku dlaku na tijelu. 
Milslim da samo jedan tip osoba na ovome svijetu ima takav pogled , bez emocija , bez straha , bez ičeg , a to su ubice.

Prebacim pogled te shvatim da se iza njega nalaze još tri muškarca obučena potpuno u crno. Stav im je isto zračio sa nekom tamom. I onda shvatim da su ovi ljudi potpuno opasni. Ovo je neka grupa mafije. Nešto mnogo veliko.


Pređem pogledom po prostoriji , te shvatim da se nalazim u nekakvom napuštenom skladištu.

Prostorija je bila potpuno prazna .
Jedinu pažnju su ti privlačila tri stuba koja su bila paralelno raspoređenja po prostoriji.

Skrenem pogled te ugledam nekoliko cura poređano pored mene.
Činilo smo jednu savršenu ravnu liniju.

Bilo nas je dosta , oko 10. Sve smo isto izgledale , klečale smo na koljenima dok su nam ruke bile zavezane iza leđa.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 03, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

GREAT UNKNOWNWhere stories live. Discover now