0.3

19 4 6
                                    

"Aslında çok güzel kızsın."

Ondan kaçmaya çalıştım. Bunu engelledi. Beni kendine daha çok çekti. Bedenini hissediyordum. Bu rahatsız ediciydi, çok rahatsız ediciydi. Ağlamak üzereydim.

"Benden uzak dur. Yaklaşma!"

Güldü.

"Loven, seni istiyorum." Dediği şeyle şaşkınlığımı gizleyemedim. Nefretle yüzüne baktım.

"Beni seviyorsan neden bunları yapıyorsun!"

Gülümsemesi büyüdü hatta kahkahaya döndü.

"Seni sevdiğimi kim söyledi. Sadece bedenini istiyorum." Yüzümü buruşturdum. Onu itekledim.

"Asla yapmayacağım bunu! Sen iğrençsin uzak dur istemiyorum!"

Bana yaklaştı.

Kaçmaya çalıştım, sadece çalıştım.

Yakalanacağımı biliyordum. Lewisin bana acımadan istediği şeyi yapacağını biliyordum.

"Ah küçük Loven, şu an tek yaptığın işkenceni uzatmak."

Beni kolumdan tutup yanımdaki duvara yasladı. Başını yüzüme doğru eğdi.

Kulağıma fısıldadı.

"Sana kaçamayacağını söylemiştim aptal kız."

Sesi kulaklarımda yankı yapıyordu. Duymak istemiyordum. Ellerimi omzuna koyup itmeye çalıştım. Ellerimi kenara ittirdi. Nefesini boynumda hissediyordum. Gözyaşlarım devamlı akıyordu.

"Lütfen Lewis dur!"

Kıkırdadı yine de uzaklaşmadı. Elleri vücudumda dolaşmaya başlayınca hıçkırıklarım kendini belli etti.

Dudaklarını dudaklarıma bastırdı. İtmeye çalıştım ona etkisi bile yoktu. Önemsemiyordu bile hareketlerimi.

Kendimi yere doğru bıraktım. Dizlerimi kendime çekip kollarımla sararak başımı gömdüm. seslice ağlamaya devam ediyordum kalbim çok hızlı atıyor göğsüm inip kalkıyordu.

"Senden nefret ediyorum!"

"Nefret,nefret ediyorum senden!"

"Keşke ölsen Lewis."

Loven Lewisin gözlerinin içine bakarak söylediği bu sözlerin gerçek olacağını bilmiyordu. İkisinin de hayatları değişecekti, sonsuza dek.

Loven ağlamaya devam etti, Lewis de ona sırıtarak sınıftan çıktı.

🕯🕯🕯

Ağağağağağa qkkckskc aklımda çok güzel sahneler var ama bunun için ileriye gitmemiz gerek final bölümünü yayınlasam çok mu ayıp olur akcjsjkcs

Lewis aslanım burnundan getireceğim muck muck

Yeni bölümde görüşmek üzere -bu cidden seneye gelir elimde bölüm kalmadı çünkü- sizleri seviyorum öpüldünüzzzz <33

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 02, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Romeo |Yarı Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin