(Aslinin istegi uzerine i kullanicam bu bolum, boyle kitabim varmis yeni fark ettim tek gozum kapali yazşyorum🤦♀️)
(4.32)
Wp
——Bokuto:
Hey uyanık mısın?
(4.32)Akaashi:
Evet
Noldu gece gece
Cisin mi geldi
(4.34)Bokuto:
Sanırım fazla paranoyak oldumAkaashi:
Ne?
NoluyorBokuto:
İçeriden ayak sesleri duydumAkaashi:
Siktir ordan deli
Emin misinBokuto:
Ya bilmiyorum korku filmi izledim dün
Emin değilimAkaashi:
Al iste sana demiyor muyum ben izleme sunlari diye
Kuroo olmasin yineBokuto:
Kafasına vurur bayıltıp sünnet ederim
Şaka yapmıyorum.
Hassiktir durAkaashi:
Noldu
Ses mi geldi yine
Polisi arayayım mı
HeyBokuto:
Yine ses geldi eminim bu sefer
Ayrica Kurooda olamaz o ibne bot giyicek kadar havali degilAkaashi:
Polisi arıyorumBokuto:
Hayır dur
Yatak odamda dolaba saklandım
yan odada su an galibaAkaashi:
Ölmek mi istiyorsun?
Saçmalama arıyorumBokuto:
Ya bi dur arama
Belki alır alıcagini cikip giderAkaashi:
Salak mısın sen
Saklambac mi oynuyorsunuz amına koyayim
Ya silahlıysa?
Oraya geliyorum bekleBokuto:
Akaashi hayır sacmalama
Ben saklandım birazdan cıkar gider seni gorurse zarar verebilir otur oturdugun yere
Kime diyorum ben aloo
Salak mısın amına
Akaashi———
Bokuto bir elinde telefon bir diğer elinde çatalla küçük dolaba zar zor sığmış, ses çıkarmamak için göz bile kırpmıyor yavaş ve az nefes almaya çalışıyordu.
Kalbi deli gibi çarparken sesin dışarı gitmediğini umdu.
Adım sesleri odanın içini doldururken Bokuto nefes almayı bırakmış, telefonun ekranını kapatmıştı.
Ağır ve gıcırtılı adımlar tam olarak dolabın önünde durduğunda Bokuto elinde ki ufak çatala baktı ardından sıkıca tuttu.
"Evet arkadaşlar burası lanetli orospu Bokutonun boklu odası gördüğünüz üzere bu kirli yatağı,efsanelere göre burda 1 gece uyursanız Bokutonun hayaleti gelip-"
"Kenma?"
"Akaashi?"
Bokuto nefessizlikten bayılmak üzereyken ne olduğunu çözememişti, dolabın kapağı açılırken karşısında Akaashiyi görmesi bir olmuştu.
Bokuto direkt Akaashiye sarılırken çatalı arkasında ki sarı saçlı çocuğa tuttu.
"NAPIYORSUN EVİMDE AMIN EVLADI"
Akaashi rahat bir nefes verip kıkırdarken Bokutonun saçını okşadı.
Sarı saçlı çocuk elinde ki kameranın bir tuşuna bastı ve yüzünde ki kağıttan Kuroo maskesini indirdi."Geçen bize gel dedim gelmedin seninle video istediler ,belki evdesindir diye kapıyı tıklattım sonra paspasın altında bi kabartı gördüm anahtar, dedim bu salak kesin başka yerde video çekeyim bari.Sonra at gibi nefes alış verişini duydum ta 2 oda arkadan ama nerde olduğunu bulamadım dedim gelmişken bi korkutayım güzel video olur"
Akaashi Bokutodan ayrıldı ve sinirli gözlerle konuştu:
"Değiştir artık şu anahtarın yerini"Kenma Bokutonun elinde ki çatala dokundu ve gülmeye başladı
"Bu ne lan napıcaktın bununla agu bugu"
Bokuto çatalı yere fırlattı ve gözlerini devirdi.
"Siktir git evimden Kuroo maskesi takmış bide iki yüzsüz orospu sg"
"Olum dur bari videoyu bitireyim- Bokuto Kenmayı kapıya sürüklerken tekrar kamerayı açtı- evet arkadaşlar görüyosunuz bi gelişme oldu ben yatağa dokunucakken Bokutonun hayaleti geldi beni sürüklüyo şimdi evin dışına hiç misafirperver bi hayalet değil. Puanım 10 üzerinden 2."
Bokuto Kenamayı kapının dışına itti ardından yüzüne kapattı ve kendi kendine söylendi.
"Yerleri full bot izi yapmış bide bunu temizliycem"
Akaashi kollarını göğüsünün üstünde bağlamış Bokutoya bakıyordu, üzerinde siyah bol bir tişört altında gri eşofman ve dağınık bir saçla evden aceleyle çıktığı anlaşılıyordu.
"Çok korktun mu?"
Bokuto hayır anlamında kafa sallarken Akaashi kapıyı açıp paspasa eğildi ve anahtarı alıp kendi cebine koyduktan sonra ayağa kalktı.
"Bunlar bende dursun,olur da dışarıda kalırsan bana gelirsin veririm anahtarı nasıl fikir?"
"Mantıklı"
İkili gülüşürken Akaashi ayakkabılarını giymeye başladı.
"Nereye?"
"Eve"
Bokuto ensesini kaşıdı.
"Şey.. saat baya geç bizde kalmak ister misin?"
Akaashi durdu ve gülümsedi
"Korkuyorsun değil mi?""Ne korkucam be alakası yok nezaketten sordum yani"
Akaashi gözlerini devirdi ardından henüz giyemediği ayakkabılardan kurtulup içeri geçti.