İlk Gün

86 3 0
                                    

Merhabe ben Ceren 15 yaşında genç bir kızım istanbula yeni taşındım ve henüz hiç arkadaşım yok yarın yeni okulumdaki ilk günüm olucak heh bide elif var elif benim en yakın arkadaşım tanışalı 3 ay oldu ama çok seviyorum.

Yarın olmuştu annemin hadi ceren uyaan demesiyle uyanmıştım çok heyecanlıydım kahvaltımı yaptım üstümü giydim evett hazırım şimdi elifi almaya gidiyorum uzak değil bizim sitenin karşısında oturuyor. Zile bastım kapıyı annesi açtı -Elif hazırmı ? dedim.

+Daha uyanmadı istersen içeri gel dedi.

Elifin odasına girip elifi uyandirdim bana " ya annee daha erkeen dedi " ve benim gülüşümle uyandı.

+Hadi eliff diyip yorganı üstünden çektim

Heleşükür uyanmıştı üstünü giydi kahvaltı yaptı ve yola çıktık. Okula girdiğimizde dışarıda kimse yoktu herkes içeri girmişti elifin uyku sevgisi yüzünden geç kalmıştık hemen yeni sınıfımızı aradık bu zor olmadı hemen bulduk ve içeri girdik tahtada bir çocuk vardı siyah saçlı siyah gözlü gözlerimi alamadım bu nedendi olamaz ceren kendine sahip ol ve toparlan dedim kendime içimden elife baktığımda yanımda yoktu bir erkeğin yanına oturmuş sohbet ediyordu resmen. Elifin sırasına gittim beni görmedi bile yanındaki çocuğun gözlerine bakıyordu çocukta yakışıklı olsa bişiy demicem. En arkada boş bir sıra vardı oraya geçtim tahtadaki çocuk yanıma oturdu adımı sordu heyecanla ceren ya seninki dedim ben mert dedi zil çalmıştı çok sıkıldım eve gitmek istiyorum.

Yeni HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin