Bol pekný jarný deň a ja som čakala na svojho dedka, ktorý ma mal vyzdvihnúť zo škôlky. Medzitým ako som naň čakala som sa hrala s mojimi kamarátkami. Volali sa Kika a Amanda. Ja sa volám Nancy. Naháňali sme sa medzi stromami, kým neprišiel môj otec. Prekvapila som sa lebo som bola presvedčená, že pre mňa príde dedko. ,,Ahoj oci. Čo tu robíš?“ spýtala som sa ho keď som sa naňho pozrela. ,,Prišiel som si vybaviť tu prácu aby sme boli častejšie spolu."povedal ked ma zdvihol na ruky a objal ma. Ja som sa usmiala. Keď vybavil všetko čo potreboval tak sme išli domov. Večer ma uložila mama do postele a odišla za otcom. Keď som zaspala bolo to hrozné. Ocitla som sa v kotolni a počula škrípot dačoho ostrého tak som bežala. Ten zvuk sa približoval až kým sa ten chlap nezjavil predo mnou. ,, Neublížim ti.....len trochu." Uškrnul sa a poškrabal mi pyžamo. Ja som sa s krikom zobudila. Do izby pribehli obaja rodičia. ,,Čo sa stalo Nancy?"spýtal sa ma otec. To je všetko v poriadku, bol to len zlý sen"povedala som vystrašene. Otec prišiel ku mne a ukľudnil ma. Potom obaja rodičia išli spať. No ja som nespala celý večer, lebo som sa bála toho muža z môjho sna.Ráno sme išli ja s otcom do škôlky, odovzdal ma v triede a ja som sa išla hrať a on odišiel do svojej kancelárie. Učiteľka všetky deti zhromaždila pri veľkom stole kde nám predstavila nášho nového pomocníka. ,,Tak deti, rada by som vám predstavila nášho nového kolegu ktorý sa vám bude venovať, keď už jedna naša kolegyňa odišla na dôchodok tak dúfam že si ho zamilujete." povedala s úsmevom. Ten muž sa pozeral stále len na mňa. Mala som s toho zlý pocit. ,,Volám sa Freddy Kruger" oznámil nám náš nový opatrovateľ. Keď sme sa zoznámili tak som išla za kamarátkami a skákali sme cez švihadlo. Poobede sme museli ísť spať, no mne sa nechcelo lebo som sa bála toho muža. Keď som zaspala zbadala som ho. Bežala som ale on má chytil.,, Prečo utekáš? Ja ti nechcem ublížiť len sa chcem hrať." Zobudila som sa s krikom. Freddy ku mne prišiel a ukľudnil ma.,, Ešte sme neskončili"šepol mi do ucha a odišiel. Začala som sa ho báť. Zrazu som sa zobudila už ako dospelá a uvedomila som si že to všetko bol len sen.