Bölüm 1

7 0 0
                                    

Loki'nin memleketi jotunhaim savaş esnasın laufey oğlunu kurtarmak için buradan büyücülerden. Bileklik yapmalarınıı ister ve loki'nin koluna takar. Sonra loki'nin ona bakan bakıcısı ile onu yollar. Thor da ise bir gün babası ve askerleri savaştan geldiğinde çok sevdiği arkadaşlarından hogan aralarında yok muş. Thor babasına sormaya gitmiş ama cevap alamamış. Thor ise 14 yaşında sarı saçlı mavi gözlü bir çocuk tur. Loki bakıcısı ile kacar. Tabi bakıcısına bir ok saplanır. Bakıcısı yere düşer. Loki yanına koşar ve aglar. Bakıcısı cebinden kolye cıkartır. Bu anne'nin kolyesi sana bıraktı al ve kaç loki arkana bakma dan koş. Loki bakıcısına sımıca sarılır. Aglama der bakıcısı. Loki göz yaşlarjnj siler ve koşar. Arada arkasından gelen var mı diye bakarken. Bir taşa takılır ve yuvarlanır. Başka bir taşa kafasını çatpar bayılır. Aradan 2 3 gün geçer. Loki bir kaç kez kalkmaya çalışır ama gücü yoktur. Amora sif walkırı ve thor hepsi ava cıkar. Loki nin bayıldığı yere. İlk amora gelir. Bir vucüt görür. Yanına gider. Loki yi çevirir. Alnın dan kan akan genç bir çocuk görür. Sif amora'yıbişe ye bakarken görür yanına gider.
S:amora iyimisin.
A:evet burada yaralı biri var.
S:geldim.
A:bakarmısın her terafı yaralı.
S:bu bizim gibi çocuk mu yoksa gök yüzünden midüştü ne kadar güzel ya.
W:gencler noluyor.
A:gelme thor'la gel tasınacak var.
W:tamam. S:amora bacagı sanırım kırılmış ters dönmüş sanki.
Loki yavaş yavaş gözünü aralamaya calısır. Sayıklar.
S:hey bu bişe sayıklıyor galiba.
L:anne hayır bırakın baba bırakın ailemi onlar bişe yapmadı. Arçi dada bırak beni anne hayır yalnız bırakmam seni. Ahhh hayır anne.
S:amora bu çocuk karnını tutuyor galiba.
A:ben sihirle yaşadıklarına bakacam. Sende karnına bak.
S:tamam.
T:noluyor ya ne taşıncak hem.
W:hey buda kim.
S:az sessiz olun amora yqşadıklarına bakacak. Amora herşeyi görürve bir olayda elini çeker ve yüzünü kapatır ağlar.
S:amora canım iyimisin.
A:bu çocuk normal de jotunmuş sihir le değiştirilmiş ve bu sihri ben cözemem. Bide ailesi gözü önünde öldürülmeden önce bu cocuga diyemiyecem der ve ağlar. Bu cocuk jotunhaim ın kıralı nın oğlu babasının gözleri önünde bir kaç kez anlayın işte offf fena oldum. Hatta bu çocuk normalde jotunhaim 2 ay içinde fet edilmiş ve o esnada babasının önünde ahh anlayın off.
S:inanmıyorum karnı krsilmiş ve dikilmiş.
T:ah tamam kızlar fazla konuştunuz amora elbisenden parca yırt kafasına sar sif ve walkiri sizde karnındaki yaraya. Ayrıca aklındakileri de anneme sildiririz ben alayım gucagıma gidelim.
Loki uyanır ve etrafın da 4 kişi görünce olahücü ile ona yakın olan amora ve sifi iter ve karnını tutarak ağaca tutunup kalkmaya çalısır. Yaklaşmayın sizde kimsiniz ahh başımm ne yaptınız bana dokunma.
T:hey adamım sakin ben thor odinsin bu sarı saclı kız amora bu siyah saçlı beyaz tenli kız sif,teni koyu olan kız da walkırı amora düşünce seni bulmuşiyisin dimi.
L:yaklaşmayın en son kaçıyordum ben ahhh gelme sakın buraya nasıl düştüm hatırlamıyorum. Son konuşmasından sonra loki nin başı döner ve düşerken yakında olan amora kafasını yere vurmadan yakalar.
S:iyi tutuş amora.
T:sen sihirle ikinizi götüre bilirsen asgarda git biz atlar la geliriz.
A:tsmam amora loki yi kaldırmadan başı gucagında sihirle haimdalın orada biter. Haimdal sağlıkçılara seslenir. Loki nin sırtı ve karnı kan lı bası da kan lı dır.
F:amora kızım bu çocuk kim thor sif ve diğerleri nerde.
A:leydi friga yüce annemiz thor'lar atlar la geliyor. Bu çocuk avlanırken dengemi kaybedip düşme sonucunda bulmam la ortaya cıktı kim bilmiyorum.
F:sen iyimisin peki.
A:evet ama o baygınken yaşadıklarına baktım cok can yakıcıydı efendim.
Loki nin yaralarını sarar ve dinlenmesi için bir yatağa yatırırlar. Thor'larda atlar la sarayın içine girerler. Hep birlikte amora nın yanına giderler.
T:amora cocuk nasıl.
A:daha doktor çıkıp bişe demedi.
S:ama uyanıp ta bizi görünce nasıl korktu kim bilir neler yaşamış.
T:her ne kadar hogan'ı bu cocuk'un ailesi ataları öldürsede ona bişe yapamam bana bakmayın öyle.
A:eminmisin thor bana öyle gelmiyor.
F:tamam nerde ufak delikanlı durumuna bakıldı peki beni neden çagırdınız.
S:yüce annemiz friga amora hafıza silmeyi bilmiyor bu çocuk çook acı cekmiş unutturalım acılarını.
F:denerim ama anıları bastırırım anca unutturamam. Bu çocuk zayıf olsada içinde fazla kin var. Maşallah çok güzel.
Friga yaraları sarılan loki nin yanına gider. Yaşadıklarına bakar. Dayanamaz aglar ve anılarını bastırıp. Asgartlı oldugu anıları aklına koyar.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 12, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

asgart ve jotunhaim arasındaki aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin