1. Bölüm

135 7 2
                                    

Bella 18 yaşında ve kimse tarafından sevilmeyen bir kızdı görüş açısı farklıydı genişti ve belki de bu yüzden yanlızdı. New Yorkta ailesiye kalıyordu, ayrıca çok güzel bir kızdı doğaldı hanım hanımdı. Bir gün sabah okula gitmek için evden çıktı kapının orada onunla beraber bir kişi daha bekliyordu. Ve Bella'ya yaklaşarak 'Meraba ben Jack bu semte yeni taşındık ailem ve ben burada yaşıyacağız sanırsam bu seneyi beraber geçireceğiz.' dedi. Bella heyecanlanmıştı ilk defa biri onu dışlamıyor ve onunla güzel bir şekilde konuşuyordu sakin olmaya çalışarak ' Meraba benim ismimde Bella tanıştımıza memnun oldum.' Diyerek cevap verdi. Sanırım Jack onun utangaçlığını anlayarak biraz 'yürüyelim mi ' dedi. Bella gülerek zaten cevabı vermişti bile. Ikiside bugün okulu astılar güzel bir gün geçirmişti her ikiside hatta Bela'nın belki de hayatta ki en güzel günüydü fazla geç olmadan Jack onu eve bıraktı ve yarın görüşürüz diyerek yanağına bir öpücük kondurdu. Bella eve mutlu bir şekilde dönmüştü odasına girerek kendini kitledi kendine aynadan bakarak kendini süzdü ve kendinin bir degisiklige gerek oldunu düşündü kendini siyahlara büründurtu. Eski Bella'dan eser kalmadı sanki Bella gitti onun yerine başkası doğmuştu  ve daha güzellesmisti. Ve bu halini sevdi. Soyundu pijamalarini giydi ve günlüğüne yazmaya başladı günlüğüne neredeyse hep jack'ten bahsetti galiba ona aşık olmuştu. Günlüğüne jackin nasıl biri oldunu bugün neler yaptıni ve onu nasıl sevdiğinden bahsetti ve daha sonra günlüğüne kilitleyerek onu yastığının altına koydu güzel bir uyku çekti. Ve cumartesi olmuştu bile giyindi makyajını yaptı ve dışarı çıktı jack'le bulusacaklardi jack onu her zamanki yerinde bekliyordu Bella yanına yaklasarak ıslık çaldı Bella güldü jack ona bakarak o da güldü beraber gülüşütuler bir süre sonra jack ' Bugün napiyoruz ' dedi. Bella düşüldükten sonra 'bir cafe ye gidelim mi?' dedi. Jack bunu onaylandıktan sonra bir cafeye oturdular her ikiside kahve ismarladiktan sonra derin bir sohbete daldirlar. Ilk olarak jack hayatından bahsetti buraya Los Angeles dan geldini babasının öldüğünü ve annesinin yeni biriyle evledigini tek çocuk olduğundan bahsetti. Bella'ya sıra gelince kahvesinden yudumladı ve ' ailemle bir problemim yok ama arkadaş çevrem yoktur kimse gibi düşünmem bir tek sahip olduğum arkadaşım sensin düşüncelerimi paylaştım için arkadaşlarım benle konuşmuyor Günlük tutarım içime kapanık biriyim vs ' diyerek güldü ve böylelikle tanişma fastı bitti. Uzun bir sessizlikten sonra jack aksam işin var mı diye sordu ? Bella kafasını sallayarak cevap verdi ve akşam ' güzel ol seni almaya geleceğim 'dedi.

2. Bölüm

Bella şaşırmıştı ve Jack onu  eve bıraktı Bella eve gelmesiyle dolabının başına geçmesi bir olmuştu hemen em güzel kıyafetlerini ayırarak seçim yapmaya karar verdi. Başta deri bir tayt ve sade bir tişört giymeyi düşündü fakat Jack ona güzel giyinmesini söylediği için onları eledi, bir şort ve bir göbek açık giymeye karar verdi. Saat 10 oldunda ise topuklu ayakkbılırını ve son anda evden çıkarken hızlıca yaptığı makyajıyla hazır olmuştu.

- O güzellik

- Hhaha teşekkür ederim

- Beni nereye götüreceksin ?

- Süpriz.

45 Dk 'lık bir yoldan sonra beni nereye getirdiğini anladım bir BARDI! Hayatımda ilk defa Jack sayesinde girecektim. Çok heyecanlıydım ve çok korkuyordum da ikisi karışık bi duygu olunca kötü duruyodu tabi.

- Gelsene

- Geliyorum.

İçerde çok büyük bir kalabalık vardı. Ve çok da büyük bir müzik, kulaklarım sanki patlıycaktı. Bir süre sonra Jack beni dansa kaldırdı, büyük bir itirazdan sonra kabul ettim. Dans ediyorken de bir yandan da içkilerimizi yudumluyorduk. Ki  sanırım ben çok kaçırmışım hiç bir şey hatırlamıyorum zaten. Beni eve bıraktıdıktan sonra kendi evine gitti annemler uyumuşdu beniim için bir şansdı. Duşa girdim açıldıktan sonra uyudum çok güzel bir uyku çektim sabah okula gitmek için erkenden uyandım. Musmutlu uyanmıştım kahvaltı mı yaptım ve okula gitmek için hazırlandım. Çok güzel bir gün demiştim ki okula geleseye kadar, herkes bana bakıyordu benim okulda farkımı anlamaynlar bana bakar söyler olmuşlardı;

-Oooo Bella

-Bella nasılsın

Ve sinsice gülmeleri yok mu ne olduğunu anlam veremdim sınıfa girdim ve sırama oturdum.Bir mesaj gelmişti VİDEO BİR HARİKA DOSTUM ! bu da ne demekti şimdi hala anlamıyordu ne yapmıştı ki insanların bu kadar dikkatini çekmişti. Okulun en güzel kızı yanıma gelerek;

- Naber Bella

- İyiyim Alex sen ?

- Bende iyiyim. Yapıyosun bari niye video atıyosun anlam veremedim ?

- Derken ?

-Bişyden haberin yok mu ?

- Hayır.

- Anladım facebook gir ve bak daha sonra görüşürüz.

Alex'le bu konuşmayı yaptık ama bir anlam veremedim. Hemen facabook hesabıma girdim. Ve neler oldunu anladım.

- Aman tanrım. Lanet olsun.

Hemen çantamı alıp kendimi dışarı atmak istedim. Ve koşarak çıkmaya çalıştım.

'' Lanet olsun siktimin dünyası, initharf etmek istiyorum.

O videodan haberim bile yoktu. Ağlıyordum Jack'i aradım. Ve 2-3 araamadan sonra açtı.

-Jack

-Efendim

- Nasıl video atarsın

- Hoşuna gideceğini düşündüm

- Manyak mısın ben daha seninle sex yaptığımı bile hatırlamıyorum.

- Sex yapmak isteyen sensin

- Lanet olsun hatırlamıyorum, kaldır o videoyu

- Hayır ama çok iyi yapıyorsun

Ne diyosuna kalmadan telefonu kapatmıştı bile.

Eve gittim ve annem de videoyu görmüştü baya bağırdı kavga ettik daha sonra kendimi odaya kitledim o sırada babam geldi çok güzel bir şekilde babamdan da dayak yemiştim ağzımdan kan getirisiye kadar dövmmüştü amına kodumun adamı. Ölmek istiyordum 1 ay okula gitmedim ki zaten kalmıştım da. Jack'i o en son telefondan beri de konuşmuyoruz zaten ne aradı ne de kaldırddı baya bi süre o videom konuşuldu. Ve hala da devam ediyor.

Bir sabah annesi Bella'yı uyandırmya gelmişti ki yerlerde hap ve elinde de günlüğü vardı, ve şöyle yazıyordu ;

.......

O videoyu atacağını düşünmemiştim hatta onları yaptığımı bile hatırlamıyorum okula gittimde anladım  yoksa haberim bile olmayacaktı. Artık bitti ben yapamıyorum ölmek istiyorum bu 4 duvar arasında zaten yaşayarak ölüyorum Jack'i sevmiştim ve ona güvenmiştim ama onun yaptığı beni sarhoş edip bilincimi kaybederek vücuduma sahip çıkmaktı zaten alkolü ilk defa denedim için bilincim çabuk kaybolmuştu. Videoyu izledimde ben bile kendimden nefret ettim artık dayanamdım intihar etmekten başka çarem yoktu hala da konuşulan bir video s,ktimin dünyasından gidiyorum sonsuza dek ELVEDA BEN UZUN BİR UYKUYA KİMSENİN BENİ RAHATSIZ EDEMECEĞİ BİR UYKUYA DALIYORUM LANET OLASI DÜNYADAN KURTULUYORUM GÖRÜŞMEMEK ÜZERE.!.!

Arkadaşlar okunuz için teşekkür ederim devaı gelecektir... :**

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 05, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Genç Kızın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin