Bölüm 3 - Buluşma

43 3 0
                                    

Bedirhan barda bekliyormuş. Beklemeyi hiç sevmem ama bence erkekler her zaman kızları beklemeli . Yarım saat sonra falan yanina gittim . Allahım ben bu çocuğa bayılıyorum . Niye bu kadar yakışıklı ? Allahim Bedirhan'ı yarattın ondan artanlarla diğer erkekleri mi yarattin naptin anlamadim ki ?

*****

" Çok beklettim mi ? "    Ahahahah Bedirhan bilerek beklettim , koşa koşa geldi , dünden razıymıs gibi şeyler düsünme diye gec geldim . Kusura bakmadin insallah ?

" Yok canim bekletmedin otursana " dedi ve gülümsedi . Bi insanin gülüşü bu kadar mı güzel olabilir . Hayir aşık değilim sadece çocuk "a" dese . Hadi be kalk evleniyoruz derim .

***

" Ee hayat nasıl gidiyor ? Herşey yolunda mi ? " . Annemi kastediyordu anladim ama şuan ortamı anneme getirip . Gözünün önünde salya sümük aglayamam . Ayyy bir an gözümde canladı. "Aynı bende herşey . Sen nasilsin neler yapiyorsun ? " dedim " Ya Işıl ben kendimi cok kasıyorum uzatmayalim istersen . Ben senden baya baya hoşlanıyorum . " dedi .

Gözlerim kalp kalp oldu . Allahım ciddi mi bu çocuk . Allahım bi vahiy gönder bir sey yap ben bu çocuğa ne dicem şimdi ?

" Bedirhan görmeyeli çok romantik olmussun "  dedim ve kahkaha attim . Sadece beni izledi . Ama çok güzel izliyordu . Aşık değilim demistim degil mi ? Yalan valla yalan ben bu çocuğa ölürüm .

Uzun süre bakıştık  . Ve bana sessizce " Çok güzelsin " dedi . Lanet olası telefonum caliyordu . Acmamayi dusundum fakat Bedirhan önemli bişey olabilir ac diye ısrar etti . Azrail olsaydi da acardim be bu telefonu . Keske azrail olsaymis . Arayan annem . Kesin eve cagiricak . Nerde kaldin habersiz neden evden cikiyorsun gibi seyler siralayacak eminim .

" Işıl hemen eve  geliyorsun . " dıt dıt dıt  . Yüzüme kapatti . Canım annem ya.

" Gitmen gerekiyorsa git Işıl 'cım " dedi. Hemde cok anlayisli , yerim be .  " Gitsem iyi olur Bedirhan . Hoscakal " diyerek bardan çıktım. 

****

Eve gidene kadar aklim Bedirhandaydi . Gülüşü , sesi , saçları , gözleri .

Bedirhan'ı hak edecek ne yaptim Allahım ? Bu kadar kötü giden sey varken nasıl çıktın be karşima çocuk ?..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 04, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Annem *Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin