-5 years ago-
Zoals iedere dood gewone dag kwam de zon en ik opende glimlachend mijn ogen. Want ja wie word er nou niet vrolijk wakker op zijn verjaardag? Ik denk een gek ofzo maar ja. Het was vandaag dus mijn 10de verjaardag en ik heb er veel zin in. Zenuwachtig liep ik naar beneden, en ineens begon iedereen te zingen. Ik deed de deur met een big smile open. Ik gaf meteen iedereen een knuffel en ze zijden allemaal tegelijk 'Gefeliciteerd Ariana!!' als eerst gingen we ontbijten mijn favo ontbijt natuuijk ....pancakes 'ooh mama wat ruikt dat lekker' jaaah i❤pancakes 'mooi zo lieverd. Deze verjaardag is ook extra speciaal' zij mijn moeder geheimzinnig 'hoezo dan ?' 'daar kom je nog wel achter' de pancakes waren klaar en iedereen ging aan tafel ik zat tegenover mijn broer Mason die me grijnzend aan keek 'wat zit je nou weer te grijnzen poephoofd?' jaa i know mijn woordje en bijnaam voor mijn broer . brother and sister love you know. 'Niks hoor kleine' 'ik ben niet kein meer!!' riep ik 'okey rustig maar...kleine'..
Zo ging dat de hele tijd door, toen ik uiteindelijk klaar was met eten als laatste zoals altijd ging ik rustig wachten tot mijn moeder me riep . uiteindelijk na 10 minuten werd ik geroepen, ik leek wel een stuiterbal de heletijd door . toen ging ik de cadeautjes uitpakken. Als eerst gaf mason een cadeau , voorzichtog maakte ik het open en er zat een beanie in , je weet wel z'n muts,sjaal en handschoenen in 1 en het heeft van die leuke oortjes eraan vast en het was nogwel mijn lievelings dier! Een prachtige wolf . 'dankje Mason het is echt zoo mooi ' ' geen dank hoor jarig wolfje ' zij hij knipogend 'nu is het onze beurt ' zijden mama en papa tegelijk . ook hun gaven het cadeau en deze maakte ik nog voorzichtiger open. Ik kon mijn ogen niet geloven het was prachtig..een mooie amulet in de vorm van een maan zilver met blauw en prachtige werpessen , waar een mooi wolven patroon op stond , je zal vast denken werpmessen voor een 10jarig meisje dat kan toch niet?! Nou ja hier wel en ik vond het geweldig. Ik kreeg tranen in mijn ogen van blijdschap ik wist niks te zeggen maar probeerde het toch' d..dit is zo ..zoo mooi...' zij ik half huilend van geluk en gaf ze alle drie een stevige knuffel.
Na de drukte van de dag lag ik in mijn warme bed naar buiten te staren tot mijn ouders ineens binnen kwamen 'wat is er ?' vroeg ik nieuwsgierig 'je moeder en ik moeten je iets belangrijks vertellen ' begon papa ' nu je eindelijk 10jaar bent heb je het recht om alles te weten ...' en zo begonnen ze aan het verhaal oftewel mijn verhaal....
Heyy ppl , het eerste hoofdstuk van het nieuwe boek the wild girls :p haha hard mijn best op gedaan en hopelijk vinden jullie het wat xx dussss
Vote❤
Comment❤
En follow❤
Xxx Sarina (one of the fsa-girlsss)
JE LEEST
The Wild Girls
Adventureeen groep meiden met de gaven in een bepaald dier te kunnen veranderen. met de opdracht hun diersoort en territorium te verdedigen. maar wat als hun werelden kruisen ? hun geheimen ontdekt worden? er een oorlog opkomst is?! en hun leven compleet op...