The Story of the wild Girls

38 9 0
                                    

Lang geleden waren er een stuk minder mensen op deze aarde. Ze werden vaak aangevallen door 3 wilde dieren de wolven , draken en leeuwen. Op een dag besloten de laatste over gebleven mensen een offer te brengen in ruil voor vrede met de dieren. En ze gingen ermee akkoord, ze moesten 3 meisjes brengen die op dezelfde dag geboren zijn naar hun brengen zij zullen the wild girls worden, oftewel de beschermers van de dieren. Het duurde jaren voordat het eindelijk gebeurde , tot op een nacht er een wonder gebeurde . de 3 meisjes waren geboren. De moeders van de meisjes raakte te gehecht aan ze en bedachten een plan om de dieren te misleiden. Wat de eerste 10 jaar wel lukte aleen werden de dieren slimmer en ontdekte het. Ze veroekte de families en zorgde ervoor dat elke dochter op haar 10de verjaardag een wild girl zou worden... Er was tijdelijk vrede todat de mensen erachter kwamen wat de meisjes waren geworden, een shifter ze kunnen dus in hun eigen die verranderen. De mensen vonden het maar niks en waren doods bang voor de gevolgen die zouden komen. Daarom gingen de mensen op jacht naar de meiden om zichzelf te beschermen maar wat ze niet wisten was dat die meiden elk een speciale gaven hebben. De draak had onzichtbaarheid de wolf had snelheid en de leeuw die was bijzonder sterk . de mensen gaven het uiteindelijk wel op maar er ontstond een onderlinge ruzie tussen de meiden en ze splitste op de draak naar het noorde, de leeuw naar het zuiden en de wolf bleef op hun oude plek. Ieder had hun eigen teritorium die ze moesten verdedigen met hun leven en de dieren hadden hun verboden ooit nog contact met elkaar op te zoeken. En als dat zou gebeuren zou de hel los breken en het was bijna onmogelijk om dat recht te zetten. Pas na duizend jaar zou een groep wild girls het zover kunnen krijgen om wel samen te komen zonder problemen maar daarvoor moeten ze vele opdrachten voor voltoien , en jij? Jij bent eén van de nieuwe generatie van de wild girls. En jou taak is om je diersoort en teritorium te beschermen!!

Heyy mensen ff het verhaal wat de 3 meisjes verteld word ;) is ook wel zo handig haha maar goed ❤ i hope you like it
Xxx Sarina

Vote ❤
Comment ❤❤
En follow us ❤❤❤

The Wild GirlsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu