Hajnalban keltem, az ébresztő óram hangosan zakatolt. Lefürödtem, a reggeli zöld teám már a kis szekrényen kikészítve. A frissen vasalt edző ruham pedig az ágyon kiterítve. Felvettem a Nike sport melltartót, és a hozzáillő fekete futó nadrágot. Vettem egy mély lélegzetet, majd elindultam kifelé a palotából.
Mellettem loholt már a titkárnőm, egyben legbizalmasabb barátom, Sky.-Jó reggelt Kisasszony! A mai fontos. - felé fordultam es megállítottam.
-Ezt már megbeszéltük Sky, ha magunk közt vagyunk, a nevemen szólítasz, nem?! - lehajtotta a fejét.
-Akkor..Jó reggelt Blue. - Bólintottam és folytattam a sétamat lefelé. - A mai program egyszerű. Edzés után apád kíván látni téged. Délben az ebéd egy üzleti partnerrel lesz. Ők szállítják a fegyvereket, a problémákkal kapcsolatos észrevételekről fogsz velük tárgyalni. Délután 2 és 3 óra között szabad időd lesz. Fél négykor el kell utaznod a város széli raktárokhoz, hogy át vedd a havi leltárt. Este fél hatkor ismét edzésed lesz, 7 órakkor pedig apáddal vacsorázol.
-Remek!- mondtam már kint a hátsó kertben. Útközben a cipőmet is sikerült felvenni és időben ide ertem az edzésre. A tanárom egy híres önvédelmi oktató. Több harc nemben is kiváló. Ám nem ismer könyörületet.
-Megint a földre kerültél. Látod.-mondta felém nyújtva kezét. - Ezért kell este is edzenünk.
-Azért, figyelembe vehetnéd hogy nő vagyok, Brian. - fogadtam el a kezét.
-Nem fogom. - mondta és ismét a földre kerültem.
Lassan vége az edzésnek így a lefutó körök vannak vissza már csak. Ahogy a pályán körbe rohanok, Brian pedig üvöltözik hogy gyorsabban, ne adjam fel, Sky a telefon csörgésből áll ki. Ő szervezi le a napjaimat, és 3 éve minden pillanatban velem van.
És irány zuhanyozni. Átöltözni majd az apámmal találkozni. A család feje, bár ketten vagyunk. Édes anyámat nem ismertem. Egy röpke kaland volt apám életeben, amiért fél millió dollárt fizetett.
-Sky. Hát itt vagy. -Állt fel a székéből hogy az enyemhez invitáljon.
-Apám. Jó egészségnek örvendesz? -Leültem a székre majd ő is a sajátjához ment. Reggelizni kezdtünk csendben. Hetente egyszer magához hivat reggelire.
-Nemsokára itt a szülinapod. Át kell venned a családi birtok, és vállalkozás részét. - Ram villantot majd folytatta. - Úgy érzem hogy készen álsz. Nem aggódok. Az ünnepségen adom at neked mindezt, az összes barátunk, ügyfelünk partnerünk előtt.
-Örömmel veszem át apám. Remélem nem okozok majd csalódást.
A reggeli további része apró csevegés volt. Utána körbe jártuk a birtokot, majd Sky választott el. Jött az ebéddel összekötött megbeszélés.
-Sky. Hívd a sofőrömet, a városba akarok menni a szabad időmben. Vásárolunk úgy döntöttem. Utcai ruhában fogunk menni. Értesítenéd a raktár őröket?
-Persze. Victoria Secretbe megyünk ugye? Kéne egy új melltartó. - Fintorgott. Tudtam mit jelent ez.
- Csak nem Mike-ról van szó? Hmmm? Meg mindig randiztok?- Mike a kapuőr. Sky néha néha látja, de napi szinten. 2 hónappal ezelött volt az első randi.
- Olyan kedves. - pirult el lassan. - A szabadnapomon elmegyünk strandolni. - felnevettem.
- Akkor fürdőruhát is veszünk.
Az ebéd is lezajlott. De hihetetlenül lassan. Nem szeretem az értetlen embereket, közlöm a tényeket a hibakat, de csak a kifogások vannak. No meg persze alig vártam a vásarlast. Felhúztam a melegitő nadragomat, es a sport cipőmet. Egy lezser has pulóvert. Felkontyoltam a hajamat, nagy karika fülbevalot raktam be és kész is. Sky farmert húzott és ugyanolyan pulcsit mint én. Még egyszer vettünk egyen ruhákat. A haját lófarokba kötötte es indultunk is kifelé.
-Victoria Secret, Zara és ami meg bele fér oda megyünk. Es tudod, én állom.-mondtam határozottan Skynak.
Már a Zaránál tartottunk, amikor egy helyes fiú bukkant fel.
- Te Sky. - Súgtam oda neki.-Az a fiú helyes. Ahh. Bárcsak. Bárcsak.
-Menj oda hozzá. Szólítsd meg. Soha nem fognak hozzád jönni ha elzárkózól. Vagány csajszi vagy!
-Ahh! Hagyjuk a picsába. Túl helyes hozzám.- megfordultam és a zakókat kezdtem nézegetni. Én sem néztem ki rosszul. Hosszú barna hajam volt, szép labaim szép sportos testalkatom. De, 178 cm magas vagyok, így nehéz pasizni. De ez a fiú magas, talán még nálam is magasabb. Ahogy gondolkoztam, ismét szemügyre vettem.
Magas, rövid fekete haja volt. Szép, enyhen nap barnított bőre, és látszatra sportos teste. Az ízlése sem rossz, melegitő, szürke pulóver. És piros sapka hatravágva. Kék szemek..gyönyörű fehér fogak, széles mosoly... Várjunk, szép mosoly. Baszki látja hogy nézem. Ahh, de ciki.- Blue, mennünk kell. Vár a nap többi része.
-Igaz is. Menjünk. Megvannak a ruhak, menjünk fizetni.
A raktárhoz vezető úton végig arra a srácra gondoltam. Ahh, de jó lenne újra látni. Végül itt is végeztünk, elhoztam és a kocsiban átnéztem a leltárt.
-Sky. Olyan jóképű volt. Látni akarom még. És olyan magas volt.
- Pár nap és te leszel a család feje. A Bow család feje. Magad elé tudod rendeltetni.
Míg ezen gondolkoztam észre sem vettem hogy már a vacsoránál tartunk. Eszembe jutott. Most vagy soha.
- Apám. Kérlek ne haragudj hogy ilyen hirtelen megzavarlak a gondolataidban. Aggodalmam akadt.
-Lányom? Mond, mi okoz fejfájást. - nézett rám, villát, kést lerakva.
- A tanárom, Brian azt a véleményt fejezte ki, hogy még nem vagyok az önvédelem mestere. Aggódom a testi épségemért. Ha átveszem az irányítást, több ellensegem lesz.
Apám, egy testőrt szeretnék kérni. Valakit aki mellettem lenne és az épségemre vigyázna. - idegesen figyeltem minden mozdulatát.- Rendben.- bólintott. - De én is látni akarom majd azt akit választanál. Sky intézi majd csendben a jelentkezőket.-megkönnyebbültem. Talán újra láthatom.
YOU ARE READING
Célkeresztben
RomanceA főnök nem mindenkinek tetszik. Meg jó hogy van egy testőre, aki vigyáz rá. De talán a dolgok túl hevülnek..