God

2 1 0
                                    

A tegnapi izgalomtól hihetetlenül elfáradtam. Azonnal az ágyba dőltem, és mélyen aludtam. Reggel az ébresztő hallatán kipattantam, és fürdés közben gondolkoztam.
Vajon milyen lesz az első napom vele. Nagyon rám fog tapadni, vagy megtartja a tisztességes távolságot? Kedves lesz, profi vagy a tegnapi rámenős stílusa jön elő? Nem bántam igazából, sőt tetszett is. Van benne valami pimaszság, ami vonzó. De mégis udvarias volt, és az az öltöny. Vajon milyen ruhában fog lenni ma?
Ezeket a gondolatokat úgy éreztem le kell zárnom, felöltöztem a sport cipőmet is magamra húztam. A kilincsre tettem a kezemet, vettem egy mély levegőt. Megráztam a fejemet, minden kósza gondolatot kisöpörtem. Indulhat a mai nap!
Kiléptem a szobámból. Jobb oldalon Sky, arcáról lesütött az izgatottság, és mintha azt tátogta volna hogy " drukkolok" . Bal oldalon pedig Red állt. Fekete öltönyben, vörös nyakkendővel. Kihúzott , magabiztos kiállása lenyűgözött. Profinak tűnt.

- Jó reggelt Blue kisasszony. - mondta Sky mosolyogva.

- Blue kisasszony. - meghajolt, majd kihuzta magát és egy kacér mosolyt küldött felém. - Remélem kipihente magát.

Egy pillanatig haboztam. Most mi legyen, normálisan akarok beszelni velük.

- Red. Az első számú szabály amit szeretném hogy betartsd, Sky kérlek mondd el. -Sky felé fordult, megköszörülte a torkát.

- Sky édesapja jelenlétében szigorúan magázzuk a kisasszonyt, ám ha ő nincs jelen, akkor tegeződünk vele a könnyebb kommunikáció érdekében.

-No meg nekem is könnyebb, sok időt töltünk együtt. Barátkozzunk össze. -egy kedves mosolyt küldtem neki, remélem érti a célzást.

-Nos akkor, Blue. - kezet a zsebébe tette. Úristen de jól állt neki. - Hogyan is mennek a napjai?

Megfordultam és elindultam. Sky követett , másik oldalamon Red.

- Szokásosan várja Brian a reggeli edzésre. Utána egy üzleti partnerrel fog reggelizni 9 órakkor. Fél tizenegyre panaszkodni jön egy terítő, úgy tűnik gond adódott a szállítmánnyal. Ebédelni az édesapjával és egy közeli barátjával, Johnnal fog. Ezután egészen vacsoráig nincs semmi dolgod. Vacsora után ismét edzésre vár Brian. Azt ajánlom alaposan vacsorázz mert futni fogsz este. - A testehez szorította a kis noteszét majd tovább mentünk.

- Minden reggel Sky elmondja a napi teendőket. Ő tartja számon az életemet. Ő a legbizalmasabb emberem. Elvárom tőled hogy őt is védd meg. Nélküle elveszek.

- Ahogy kívánod.

- Mond csak, van mindened? Berendezkedtél ?

- Te ne velem törődj, megoldom. Még pár dolog hiányzik.

-Sky, ebéd után fél órával, beszerezzük a hiányzó holmikat Rednek. Red, mivel a városban leszünk utcai viseletet kerék tőled.

- Jegyeztem Blue. De siess, késésben vagyunk.

A reggeli edzés alkalmával Red Sky mellett állt végig. Egyszer megindult hogy leszedje rólam Briant, de Sky visszafogta. Felrepedt a szám az ütésétől. Mégis, el kellet viselnem. Meg kellet tanulnom meg edeni magamat. Brian, ma nem volt kegyes velem. Még mindig itt cseng a fülemben amit mondott.

- Ennyit tudsz???!!! Így nem fogod soha megvédeni magadat! Soha nem leszel így főnök!!! Soha nem fognak tisztelni!!! - Miután már moccani sem bírtam felemelt és a padra fektetett. Az ütései erős köhögést valtottak ki belőlem.

- Blue. Jól vagy? - Rohant hozzám Red. Aggódott tisztán látszott az arcán.

- Ne aggódj miattam. Holnap reggel a szart is kiverem belőle.

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Aug 15, 2020 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

CélkeresztbenTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang