1-YENİ BİR HAYAT

334 20 5
                                    

KAROL'DAN

yeni bir sabah, yeni bir gün ve anında müdürünün adımızı söyleyerek bir şeyler demesi ile uyandık. Belli ki müdür uykuda bile rahat vermiyecek, kimlerin ismini söyledi derseniz Valu, caro ve benim. Ama biz o uykuyla müdürün ne dediğini bile anlamadık ve uykulu gözlerle yüzümüzü yıkadık ve müdürün odasına koştuk.

Mü:karol, caro, valu bu üç aile sizi evlatlık edinecek.

K:Neden, hepimiz farklı bir aileye mi gidiceğiz?!

Mü:Evet bir sorun mu var Karol ?

K:Hayır müdürüm

Valu, caro ve ben birbirimize baktık ve bizi evlatlık edinecek ailelerin yanına geçtik. Galiba beni evlatlık edinecek ailenin bir çocuğu bana doğru bakmaya başladı,bende ne var diye kaş göz hareketi yaptım 😜.O da bir şey demeden önüne döndü hemen işlemleri hallettiler bende hazırlandım eşyalarım falan derken, valu, caro ve ben özlem dolu bakışlarla birbirimize baktık. Ve muhtemelen hepimiz arabaya biner binmez o soruyu sorduk "birbirimizle görüşebilecek miyiz? Lütfeeen lütfen." Babam yani David ve annem yani Estela aynı anda" evlerimiz yakın zaten komşuyuz görebilirsin" dediler. Ama ben daha şimdiden özledim hemen onları görmek istiyordum ve bu arada benim ailemin 2 çocuğu vardı, birinin adı Ruggero diğerinin adı ise Ana'ydı zaten hala yorgundum yani gece biraz geç yatmıştık gizliden telefonda gezindik de. İşte şimdi eve vardık.

R:Seni odana götürürüm

K:Tamam

Söylemesi ayıptır belli ki baya zenginlerdi 🤑🤪 ve odam tam istediğim gibi en sevdiğim renklerle doludu hatta, dolabımın ortadaki iki kapağın sapları birbirine dönük kısmı sarı ve pembeydi ama pembe kapağın içinde diğer kapağa bakan sarı bir kalp vardı diğer kapakta ise aynı şekilde sarı kapakta diğer kapağa doğru bakan pembe bir kalp vardı duvarları ise yıldız ve kalp desenleri ile doluydu.

A:Tanışalım mı gel abimin odasına gidelim orada hepimiz taşınırız.

K:Tamam sonra da eşyalarımı yerleştiririm.

Hemen Ruggero'nun odasına geldik.

A:Abi hadi tanışalım

R:Tamam ben başlıyorum;Ben Ruggero Pasquarelli, 18 yaşındayım dans etmeyi, şarkı söylemeyi, müzik dinlemeyi severim ve seninle tanıştığıma çok memnun oldum.

A:Ben Ana Jara Pasquarelli, 17,50 yaşındayım, bende dansı, şarkı söylemeyi, müzik dinlemeyi severim tanıştığımıza memnun oldum.

K:Ben Karol Sevillla, ama galiba şu anda Karol Pasquarelli oluyor, neyse 17, 50 yaşındayım, sizin gibi şarkı söylemeyi, dinlemeyi, dansı severim, ama karanlıkta olabilecek şeylerden korkarım.

R:Yani karanlıktan mı korkarsın?

K:Hayır! Karanlıkta olabilecek ürkütücü şeylerden korkarım

R:Anladım, 🤔 karanlıktan korkarsın 😜

K:Boşver seninle uğraşılmaz ve bende sizinle tanıştığıma memnun oldum.

VALENTİNA'DAN

Bende karol gibi eve geldim ve tanışma fastına başladık bile bu arada onlarda belli ki zengindi ben daha odama girmeden tanışmaya başladım.

M:Ben başlıyorum o zaman;Ben Michael Ronda, 18 yaşındayım, müziği hem söylemeyi, hem dinlemeyi, dansı severim ve tanıştığımıza memnun oldum.

C:Ben Chiara Ronda, 17,50 yaşındayım, abimle aynı şekilde sevdiğim şeyler ve bende tanıştığımıza menun oldum.

V:Ben Valentina, soyadıma ne desem Zenere mi? Ronda mı? Tanışma fastında ama, benimde sevdiğim şeyler sizinle aynı

Ve tanıştık sonra Mike beni odama götürdü. Odam en sevdiğim renkteydi, o an anladım kesin müdüre sormuşlardı. Oda siyah ve pembe rengindeydi, eşyalarımı yerleştirdim ve  hemen yatağıma uzandım ve yattığım gibi telefonu kaptım.

CAROLİNA'DAN

Bizde hemen odama girdik ve en sevdiğim renklerdeydi, mavi ve pembe, bende zekiyimdir, anladığım kadarıyla tahmin etme oranları düşük müdüre sormuş olmalılar. Neyse bizde tanışma fastına başladık.

AG:Ben Agustin Bernosconi, 18 yaşındayım, sanatsal şeyleri severim, kitap okumayı da sanatsal derken, müzik yapmak, dinlemek dans gibi yani, tanıştığımıza çok memnun oldum.

CA:Ben Carolina Kopelioff yani Bernosconi neyse işte 🤭, Benimde sevdiğim şeyler seninkilerle tıpa tıp aynı, ben biraz utangacım ve tanıştığımıza memnun oldum.

Sonra tekrar odama geçtim eşyalarımı yerleştirdim.

KAROL'DAN

Eşyalarımı yerleştirdim ve yatakta telefonda geziniyorum. Öncelikle WhatsApp'a girdim.

VALUMMM

K:Valu ne yapıyorsun ben seni şimdiden özledim 😅

V:Bende seni çok özledim normalde grubumuza yazardım, ama Carolina aktif değil

K:Evet bende farkındayımda ne yapıyorsun

V:WhatsApp'tayım Karol diye biriyle konuşuyom

K:Valu yaa

Tam yazdım ki, kapı çaldı bende gir dedim.

R:Odanı beğendin mi?

K:Çok beğendim en sevdiğim renkleri nereden bildiniz?

O sıradada zaten bildirim sesleri geliyordu

R:Müdüre sormuştuk, neyse sadece merak ettim

K:Tamam, ama akşam yemeği ne zaman?

R:Yarım saat sonra, o zaman babam sana okul ile alakalı bilgileri verir

K:Tamam, görüşürüz

VALUMMM

V:😂😅😅😂

V:Karol orada mısın?

V:Karol? Neyse by

K:By

Neyse şimdi yemek vakti hemen üzerimi değiştirdim, zaten kahvaltı bile edememiştik, Sofraya oturduk.

D:Karol, okulun yakın, adı;Blake south collage ve arkadaşlarınla aynı yaşta olduğun için muhtemelen aynı okula gideceksiniz. Okul yarın başlıyor.

K:Bu çok güzel bir haber!!!

Hemen yemeğimi yedim ve Ana'nın yanına gittim.

K:Ana sana bir şey sorabilir miyim?

A:Evet, Karol

K:Burada hiç şarkı söyleyip, dans edebileceğimiz bir yer var mı?

A:Evet adı;Open music arada bir gideriz biz, yarın seninlede gideriz istersen, odama gel ve birlikte sohbet edelim, hatta bu gece pijama partisi, yani kızlar gecesi yapalım.

Ben başta konu ne ara buraya geldi anlamadım, ama sonra cevap verdim.

K:Olur harika bir fikir ben hemen WhatsApp'tan direk grubu arayıp iki arkadaşımı birden çağırırım, sen kimleri çağıracaksın?

A:İlk olarak, en iyi arkadaşım, dostum, neredeyse ikizim, Chiara'yı çagıracağım, sonra Malena'yı çağırırım

K:Hadi aynı anda arayalım, ama pijama partisinin birinci kuralını unutma!!!! Sakınnn!! 1 numaralı kural........

💞ÜVEY💗RUGGAROL💕Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin