harmadik

23 1 6
                                    

cím: fogalmamsincsmilegyenacímesorry

alcím: -

műfaj: dráma, thriller, romantikus

leírás: Marcus Ramirez a filmes punk-rocker fenegyerekek megtestesítője, aki nem fér el a sulis kasztrendszerben, szóval saját csoportot alakít magának, ahol szívesen látja az összes kitaszított, magányos, lúzernek elkönyvelt diáktársát. verekedések, egyéjszakás kalandok, drogok, pia és démoni zenék övezik, amiket nem is igyekszik tagadni (bár valljuk be, nem is lenne oka rá).
egy jó tanuló, akibe nem mernek belekötni, és még úgy áll, hogy barátnőt is szerez magának – lehetne ennél szebb az élet?
de egyik napról a másikra minden tönkremegy, mikor egy átbulizott éjszaka után egy idegen ház idegen szobájának idegen ágyában ébred, egy idegen lány mellett – aki nem lélegzik. a srác totálisan pánikba esik, és nem tudva, kihez fordulhatna haza buszozik, összepakol mindent, amire egy hét alatt szüksége lehet, és átmegy a legjobb barátjához, Derekhez, hogy tanácsot és szállást kérjen. közös megegyezés alapján összehívják baráti társaságuk megbízhatónak hitt tagjait, hogy együtt találjanak ki valami megoldást, mikor megérkezik az első fenyegető hangvételű üzenet, a hullámok pedig lassan összecsapnak a fejük felett...

főbb szereplők:

Marcus Ramirez (face claim: Aron Piper)

Derek, a legjobb barát (face claim: Sean Berdy)

Petra, a brilliáns elmével rendelkező, kávéfüggő emo (face claim: Taylor Hickson)

Alexia, a sorozatgyilkos-mániás, hiperaktív hobbinyomozó (face claim: Cristina Ricci)

Milan, a tudathasadásos haver, aki maga sem tudja, mit keres a csapatban (face claim: Ezra Miller)

helyszínek: bármelyik amerikai nagyváros.

megjegyzés: kissé kiforratlan, meg Hollywood-szagú, de mindig vonzottak az ehhez hasonló történetek. a címet és a meg nem adott vezetékneveket rád bízom, illetve a pontos helyszínt is. a halott lány egy rendőr lánya, viszont volt egy tipikus énvagyokahelyikemény vőlegénye, aki meg akarja ölni Marcust, és ő írja az üzeneteket is (fenyegeti a családját, barátait, nyomoz utána ilyenek).

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 05, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

az új látomás ~ plot shopWhere stories live. Discover now