cím: Our destiny*
alcím: -
műfaj: YA, romantikus, fantasy,(enyhén) dark, LMBTQ*
leírás: Mava Heart* nem egyszerű tizenhét éves. szomszédja segítségével tartja el négy testvérét és vezeti a háztartást, míg alkoholista szülei ki tudja, merre járnak a világban. keményen tanul, hogy beindíthassa ügyvédi karrierjét, az iskola mellett két állandó munkája is van, na met meg kell küzdenie ADHD-s ikerhúgai problémáival, fiatalabb öccse erőszakos magatartásával és idősebb öccse siketségéből adódó kisebb nehézségeivel.
sikeresen felszabadít magának egy estét, hogy elmenjen élete első bulijába. a piában és hasonló csodákban bővelkedő este folyamán egyszer csak megjelenik egy szürke szemű fiú*, aki veszélyesen csábító aurával rendelkezik. a srác* másnap megjelenik a kávézóban, ahol nappal dolgozik, és mikor feltűnő nyomulása valami többe csapna át, a semmiből megjelenik egy japán lány*, egyenesen Dimitrire szegezve a katanáját.
sajnos a bonyodalmak csak itt kezdődnek.
elvégre nehéz ügy egy idegen lány* oldalán menekülni a ránk vadászó vámpír elől, nem igaz?
(yeah, i'm a bit obsessed with vampires.)helyszínek: Chicago déli része, Tokyo. a kettő között bármilyen helyet érinthetsz, rád bízom.
főbb szereplők:
Mava Heart* (a vezetékneve változtatható csak)
Dimitri/Sveta
Ayame Ebisawa/Hayato Ebisawa
Jerome Heart*, a legidősebb fiú
Anthony Heart*, a fiatalabb
Felicity és Veronica Heart*, az ikrek
Anna néni, a segítőkész szomszéda Ragadozó madarak szövetsége: a Ragadozó madarak szövetsége egy nőkből álló szervezet, akik megóvják az embereket a vámpíroktól, vérfarkasoktól, szellemektől és egyéb rosszindulatú lényektől. nagyrészt japánokból állnak, mivel a tagság anyai ágon öröklődik, az alapítók pedig a yokaioktól védték országukat. kiképző iskolájukba tizenöt éves korukban kerülhetnek be a diákok, ahol a lények elpusztításának módjait fejlesztik tökéletesre, de a műveltségükre is koncentrálnak, lépést tartanak a világban folyó nagy dolgokkal. egy Ragadozó madarat a világ bármely tájára kiküldhetnek, a lények által gyakrabban látogatott helyekre azonban képzetteb Madarak csapatait küldik. Ayame egy közülük, ő egyedül utazott Chicagoba, ez az első vámpír vadászata, és sajnos fogalma sincs, milyen nagy fába vágta a fejszéjét.
megjegyzés: amennyiben nem szeretnél LMBTQ történetet írni, cseréld fel a vámpír és a Madár nemét, felhasználva a megfelelő nevet.
ESTÁS LEYENDO
az új látomás ~ plot shop
De Todo- Mi van Yeats-el? Az új látomás. - Ginsy... fel vagy véve. foszlányok, amiket nincs kapacitásom megírni, szóval rábízom a világra, döntsön felettük.