1.

17.3K 83 6
                                    

Hän heittää minut sängylle selälteni ja kaivaa jostain pehmustetut käsiraudat. Hän napsauttaa ne käsiini pääni yläpuolelle ja sitoo käteni vielä sänkyyn. Hän sitoo jalkani haaralleen, niin etten voi liikuttaa niitä. Olen nyt suoraan tarjolla hänelle. Hän laittaa vielä silmieni eteen huivin, etten nää mitään. Sitten tulee hiljaista. Alan kiemurrella nautinnosta. Odotan innolla mitä seuraavaksi tapahtuu.

Sitten tunnen höyhenen mahallani. Se liukuu sieltä ensin rintoihini ja viimeiseksi alapäähäni. Saan kauhean rimpuilemis kohtauksen.

Sitten hän lähtee ja jättää minut yksin. Anelen häntä takaisin ja sen hän myös tekee. Pian tunnen kuinka jokin pehmeä ja kostea häpelöi klitiroistani. Hän työntää kielensä sisälleni ja minä voihkaisen. Pian hän työntää sisääni vibran jonka päässä on höyhen ja siirtyy itse rinnoilleni. Hän puristelee niitä, heiluttelee niitä ja imee niitä. Pian hän näykkäisee molemmista nänneistäni ja voihkaisen. Tunnen kuinka hän laittaa molempiin nänneihini tasaisin väliajoin sähköiskuja antavat pyykkipojat.

Hän irrottaa käteni ja jalkani sängystä mutta sitoo minut samanlailla mahalteni. Sitten tunnen hänen kyrpänsä perseessäni. Minulla on nyt hänen kyrpä perseessäni, vibra pillussani ja sähköiskuja antavat pyykkipojat nänneissäni. Juuri silloin tunnen kun saan sähköiskun. Voihkaisen ja kiemurtelen taas nautinnosta. Hän alkaa panemaan minua nopealla tahdilla perseeseeni ja ähkin nautinnosta.

Pian hän lopettaa, sitoo minut takaisin selälteni ja vaihtaa vibtaattorin isompaan. Hän laittaa sen täysille ja poistuu huoneesta. Jään taas yksin kiemurtelemaan. Anelen häntä takaisin, mutta mitään ei kuulu. Pian olen jo niin väsynyt että nukahdan.

SeksihuijariWhere stories live. Discover now