Daddy soitti sille tiskin takana olleelle naiselle. Pian hän olikin jo oven takana.
"Hän on Lily ja hän esittelee sinulle paikat", Daddy sanoi.
Menin Lilyn luo ja pian olimmekin jo kävelemässä aulaa kohti.
"Mikä sinun nimesi on?", Lily kysyy.
"Tessa", kerron. Lily nyökkäsi.
"Sinä tulet varmaan seksiorja osastolle?", hän kysyy. Nyökkään.
"Okei, minäkin olen siellä, teen välillä myös tiskin takana töitä, saan enemmän rahaa", Lily naurahtaa.
"Tässä on aula, sen varmaan näitkin jo, kun Daddy toi sinut tänne", Lily sanoo.
Tutkin nyt vähän tarkemmin aulaa. Tiski on tehty marmorista ja lattia on kokonaan valkoinen. Kiva homma siivoojilla. Huomaan nurkassa olevan pieni olohuone nurkkaus. Kolme pientä sohvaa ja iso televisio. Lily johdattaa minut aulasta ruokatiloihin.
"Tässä on ruokailuhuone", hän sanoo. Pöydät ovat valkoiset ja tuolit on tummanpunaista nahkaa. Näyttää ihan normaalilta. Seuraavaksi kävimme yleis suihkujen ja yleis vessojen tilat. Lähdimme hissille päin.
"Täällä on myös kellari, siellä on palvelijoiden huoneet", Lily kertoo kun painaa 2 kerrokseen nappia. Nyökkään.
Pian saavummekin jo kakkos kerrokseen. Minulle selvisi että täällä asustaa seksiorjat, eli mihin minäkin kuulun. Täällä on myös pieni ruokailutila jossa voi lämmittää vaikka nuudeleita. Myös pieni oleskelutila löytyy: pari sohvaa ja kirjapino erilaisia seksikirjoja. Seuraavaksi menimme kolmos kerrokseen.
"Täällä asustaa kaikki vartijat ja Daddyn huone on myös täällä", Lily kertoo. Tämä kerros on huomattavasti hienompi kuin muut. Paljon lasi-ikkunoita ja marmori seinät. Palaamme hissiin.
Huomaan napeissa myös neljännen luvun.
"Mitä neljännessä kerroksessa on?", kysyn.
"Siellä on harjoitus huoneet, emme voi käydä siellä, koska vain Dadylla on sinne avaimet", Lily selittää. Saavumme kakkso kerrokseen.
"Tässä on sinun huoneen avain, numero on 254, olemme seinänaapureita, näkyillään", Lily sanoo ja astun pois hissistä.
"Joo", vastaan ja lähden etsimään huonettani.
Löydän huoneeni ja avaan sen avaimilla. Astun huoneeseen ja katson ympärilleni. Heti oikealla puolella on vessa. Se on ihan perus. Pönttö, lavuaari, kaappi, jossa on pyyhkeitä ja suihkukoppi.
Heti vasemmalla taas on valkoinen kaappi. Avaan ovet ja nään tyhjän kaapin. Ylhäällä on kuitenkin kori. Aion katsoa sinne. Sisältö on vähän niinkuin arvasinkin. Erilaisia seksileluja. Laitan korin takaisin ja suljen kaapit. Riisun kenkäni, jotka sain Daddylta ennen kuin lähdin hänen toimistostaan ja astun peremmälle.
Suoraan edessäni on ikkuna josta näkyy metsä. Sen vieressä on valkoinen parisänky. Huomaan kummassakin päässä rautaiset renkaat, johon voi sitoa ketjut. Ikkunan edessä on pöytä jonka päällä on Hp:n läppäri ja puhelin.
Otan uuden puhelimeni käteen ja katson mikä se on. Iphone 8. Sama merkki kuin entisessä puhelimessa. Huomaan että läppärin on auki ja näytöllä lukee: Hei. Tämä on sinun oma tietokoneesi ja tällä voit tilata esim uusia vaatteita ja leluja ;) Olen siirtänyt tilillesi 200e, voit käyttää sitä ostaessa seksikkäitä alusvaatteita. Ole valmiina klo 20, tulen hakemaan sinut silloin. - Daddy
Katson kelloa. Se on 20 yli 18. Miksiköhän Daddy haluaa tavata minut?
YOU ARE READING
Seksihuijari
RomanceMitä tapahtuu kun tyttö sekaantuu mieheen, joka onkin seksifirman johtaja? ⚠️⚠️⚠️⚠️ tarina sisältää sekuaalisia kohtauksia, väkivaltaa ja rajua kielenkäyttöä! jos et kestä joitain näitä, älä lue tätä! ⚠️⚠️⚠️⚠️ Ps. oon inspiroitunut susilapsi käyttäj...