Seuraavaksi hän irrottaa minut sängystä.
Hän pitelee käsistäni kiinni, ihan kuin olisin tekemässä jotain. Enhän minä edes näe mitään? Sitä paitsi tämä on ihanaa.
Hän työntää minut jonnekkin ja kuulen, että hän avaa oven. Hän työntää minut siitä sisään ja tulee itse perässä.
Hän nostaa minut johonkin pehmeälle. Sitten kuulen kuinka hän kilistelee jotain ja seuraavaksi hän nostaa käteni ilmaan. Tunnen kuinka hän pujottaa käteni renkaisiin ja napsauttaa ne kiinni. Seison siis nyt jollain pehmeällä ja käteni on pääni yläpuolella kiinni jossain ketjuissa. Hän alkaa hipelöidä rintojani. Kun nännini ovat kivittyneet hän lopettaa ja lähtee huoneesta.
Roikun siinä ehkä noin vartin kunnes kuulen, että hän tulee takaisin. Hän ottaa vihdoin pallon pois suustani ja silmälaput pois silmiltäni. Huomaan että hän on pukenut vaatteensa. Sitten hän teippaa suuni. Petyn. Olisin halunnut suudella häntä.
Nään hänen kädessään häkin, jonne mahtuisi iso koira. Järkytyn hieman. Miksi hän haluaa minut häkkiin?
Hän ottaa taskustaan kaulapannan ja laittaa sen kaulaani.
"Nyt sä saat olla mun lemmikki", hän kuiskaa.
Kiihotun. Hän avaa käteni ketjuista ja päästää minut vapaaksi. Riisun nopeasti stringit ja menen automaattisesti konttausasentoon. Hän napsauttaa hihnan kaulapantaani ja lähtee taluttelemaan minua. Hän vie minut häkille.
"Häkkiin", hän komentaa. Konttaan häkin sisälle pää edellä. Hän lyö minua perseeseeni ja läymäittää häkin oven kiinni. Hän nostaa minut ilmaan ja lähtee kantamaan minua ulos. Hän menee äsköisen huoneen läpi, käytävälle.
Hän kantelee minua ympäri asuntoa, mutta sitten hän suuntaa ulko-ovelle. Hän laskee minut alas hetkeksi, kun hän laittaa kengät jalkaan. Sillä aikaa huomaan kuinka iso koira alkaa tulla luokseni. Menen vähän paniikkiin. Tuollainenhan voisi purra häkin rikki. Koira ei ehdi kuitenkaan tehdä mitään, koska hän nostaa minut taas ilmaan. Hän katsoo ettei parkkipaikalla ole ketään ja kantaa minut autollensa. Pieni tuulenvire tuntuu paljaalla ihollani. Hän laskee minut etupenkille ja lähtee ajamaan.
Hän ajaa ehkä noin puolisen tuntia, kunnes saavumme vähän syrjäisemmälle tielle. Kun olemme ajaneet senkin, metsän keskeltä paljastuu iso kartano. Kartano näyttää modernille ja se on kokonaan valkoinen. Hän pysäyttää auton ja kiertää pelkääjän oven puolelle. Hän nostaa minut ja lähtee kantamaan minua ovia kohti. Huomaan ovilla kaksi vartijaa. Punastun hieman. Olen ihan alasti, ja vielä häkissä. Vartijat nyökkää ja päästää meidät sisälle. Sisälle päästyämme, meille aukeaa iso aula. Tiskin takana istuu nuori nainen, joka hymyilee minulle rohkaisevasti. En tajua miksi. En kerkeä kuitenkaan ajatella enenpää koska hän lähtee viemään minua ulos aulasta.
Pian saavumme ilmeisesti hänen toimisto huoneeseen. Hän laskee minut alas ja lähtee kaivelemaan kaappeja. Pian hän tulee takaisin vaatemytty kädessään. Hän aukaisee häkin oven ja vetää minua hihnasta ulos. Konttaan häkistä ulos. Hän repäisee teipin suultani pois ja ottaa talutushihnan irti.
"Pue nuo", hän sanoo ja antaa vaate mytyn minulle. Nousen seisomaan ja alan pukea vaatteita.
Puen ensin viininpunaiset stringit ja samaan sarjaan kuuluvat rintaliivit. Sitten puen valkoisen napapaidan sekä mustat farkut. Viimeisenä laitan valkoiset sukat jalkaan. Katson häntä kysyvästi.
"Istu alas, kultaseni", hän sanoo ja viittoo edessään olevaan penkkiin. Istu'udun penkille ja katson häntä silmiin.
"Eli varmasti mietit kuka olen ja missä sinä nyt olet", hän sanoo ja nyökkään.
"Okei, eli en kerro nimeäni mutta sinä voit kutsua minua Daddyksi", hän sanoo.
"Nappasin sinut mukaani, koska näytit hyvältä tähän työhön", hän sanoo.
"Mihin työhön?", kysyn.
"Tälle työlle ei ole nimeä mutta tehtävä on hankkia minulle rahaa. Sinut myydään seksiorjaksi. Sinun tehtävä on käyttäytyä niin ettet halua seksiä. Hyvällä lykyllä ostaja palauttaa sinut ja sinä olet siinä vaiheessa ottanut häneltä vähän rahoja talteen. Jos näyttää siltä ettei hän palauta sinua, sinä pakenet. Saat palkkaa sen mukaan paljon tuot minulle rahaa. Jos saat paljon rahaa, saat myös ison palkan. Olisi hyvä jos pääset pakenemaan ensimmäisen päivän jälkeen, mutta jos kestää se ei haittaa. Jos sinua ei kuitenkaan kuulu viikkoon, minä hälytän apujoukot ja he pelastavat sinut.", hän kertoo.
"Sinä asut täällä. Saat oman huoneen ja palvelijat tekevät ruoat. Vaatteita ja muita ostat tilaamalla, omilla rahoillasi. Sinä et voi poistua täältä kaupunkiin, vain silloin jos olet menossa seksiorjaksi, muuten voit olla meidän omassa pihassamme.", Daddy kertoo.
"Parasta tässä työssä on se, että voi harrastaa seksiä ja saat itse valita kelle myymme sinut", hän jatkaa. "Sinä voit kieltäytyä tarjouksesta, mutta jos kerrot jollekkin, me lähetämme sinun videot nettiin, jotka kuvasin äsken", Daddy sanoo.
"Miltä kuulostaa?", mies kysyy.
Tämä kieltämättä kuulostaa kiinostavalle. Ainut juttu joka askarruttaa mieltäni on se etten voi enää elää vapaasti. Mutta olen koko elämäni rakastanut seksiä.
"Suostutko vai et?", Daddy kysyy.
Pienen empimisen jälkeen vastaan: "Suostun".
"Hyvä", Daddy sanoo selvästi tyytyväisenä.
"Odota, soitan sinulle jonkun, joka näyttää sinulle paikkoja", hän sanoo.
YOU ARE READING
Seksihuijari
RomanceMitä tapahtuu kun tyttö sekaantuu mieheen, joka onkin seksifirman johtaja? ⚠️⚠️⚠️⚠️ tarina sisältää sekuaalisia kohtauksia, väkivaltaa ja rajua kielenkäyttöä! jos et kestä joitain näitä, älä lue tätä! ⚠️⚠️⚠️⚠️ Ps. oon inspiroitunut susilapsi käyttäj...