Ez meglepett. Azonnal összecsomagoltam és készültem, mivel reggel korán már indultam Londonba. Amint megérkeztem egy furcsa alak várt csak annyit mondott, hogy kövessem. A British Múzeumba tartottunk ahol valószínűleg megölték Archibald-ot. Ahogy beléptünk az irodájába egy férfi állt az asztalnál.
- Mr Polley! A hölgy Miss Grey. - erős hangon vágta rá Katharine.
- Miss. Grey, örülök, hogy megismerhetem.
- Úgyszintén. - a hangom magabiztos bár a gondolataim kuszábbak mint eddig bármikor.
Nagyon kellemes megjelenésű férfi. Öltönyt visel ,enyhe borosta és elképesztő kék szemek. Míg álmodoztam Katharine-től hallom azért visel öltönyt mivel ügyvéd. Katharine régi jó barátja segít nekünk ebben az ügyben. Mikor végeztünk a papír munkával Mr Polley gondolkodott hogy, megszólaljon-e, de végül megszólalt.
- Katharine. Szólalt meg Polley.
- Mi a baj Harry?
- Tudod nem hagyott ez az egész dolog nyugodni. És túl okos vagyok ahhoz, hogy elhiggyem azt amit állítanak.
- Szóval?
- Mindennek utána néztem, az aktáknak, sőt nehéz volt de azt is elintéztem, hogy lássam Mr Backer holttestét.
- De hogyan? kérdezte Katharine.
- Megvannak a módszereim. De a lényeg, Mr Backer-ön valóban nem volt semmi. Mire észrevettem, hogy több szúrás is van a testén olyan mintha folyamatosan injekciózták volna. De nem akármilyen szinte mindegyik különböző nem egyeznek.
Katharine idegesnek látszott azt hiszem tud valamiről csak nem akarja mondani.
- Rendben. Köszönöm Harry. De nekünk most mennünk kell.
- Miért? Tudsz valamit Katharine?
- Majd később beszélünk.
- Katharine. Én leszek az ügyvéd, jó lenne ha én is tudnám mi folyik itt.
- Igen Harry. Mindent megbeszélünk.
Mint ha ott se lennék végig hallgattam a beszélgetésüket. Majd távozni készülünk.
- Miss Grey. Örültem. - Vágta rá Harry.
- Úgyszintén.
Majd Katharine felé indul valamit mond neki nem hallom annyira hallkan beszélnek. Delen egész úton nem szólt hozzám, nem tudom mi baja van. Este valami fura álom lehetett nem tudom de arra keltem fel, láttam ,hogy Katharine alszik ezért én is vissza feküdtem. De újra és újra elő jött ez az álom szinte már félek. Egy férfi, szőke kócos haj, villogó kék szemek. Most, hogy igazán belegondolok jól nézz ki de akkor is kíváncsi vagyok mi ez. Csak egy rossz álom remélem.
Reggel már korán elindultunk, találkozónk van Mr Polley-val. Meglepő módon hamar ment. Katharine ott maradt Harry-vel beszélgetni viszont én eljöttem onnan és miután kiléptem az ajtón megláttam az álombeli férfit. Mire észbe kaptam volna, el is tűnt. Csak álltam és próbáltan összerakni a képet a fejemben, hogy mi is történik valójában, mivel ez nem lehet a valóság. Olyan mintha néha hallucinálnék, de azt sem tudom miért. Közben Katherine zaklatottan jön ki Harry irodájából nem tudom miért gondoltam megkérdezem de nem volt rá időm.
- Minden rendben Miss Grey? Kérdezte Kath, zaklatottan.
- Igen, persze.
- Nagyszerű. Mehetünk?
- Igen. Válaszoltam halkan.
Ahogy haladtunk egyre többször gondoltam arra ki lehet ő? Vajon csak én képzelem el, vagy tényleg létezik? Fogalmam nincs. Otthon csak a papírmunkával foglalkoztam, az az első, hogy kiderítsem miben illetve ki által halt meg Archibald. Az volt a legfurcsább, hogy végrendeletet nem hagyott. Nem is számít hiszem, én magam is megtudom ezt oldani. Este későn végeztem, Katharine már aludt ezért úgy határoztam ideje nekem is lefeküdni. Fura volt, hisz nem volt az a furcsa álmom, valahogy most nem. Nem is értem. Katharine már ébren volt mire én kimentem a konyhába.
- Jó reggelt.
- Jó reggelt. Válaszolom udvariasan.
- Hogy aludtál? Kérdezi Kath kedvessen.
- Remekül. Válaszolom lágyan. - És te?
- Én is, köszönöm.
Elindulunk az irodába ahol újra Mr Polley-val találkozunk. Elvileg vannak új hírei Archibaldról. Féltem nehogy olyant tudjak meg amit nem akarok. Amint belépünk, Mr Polley ott áll és mintha ideges lenne, sőt biztos az. Katharine odamegy és üdvözli. Valahogy hátrálni akartam, de elém lépett majd a kezét nyújtotta.
- Miss Grey. Örülök, hogy újra látom.
- Én is örülök.
Katharine zavartnak tűnik ezért azonnal a lényegre tér.
- Harry, azt mondtad, hogy megtudtál valamit Archibaldról és rögtön jöjjünk.
- Igen, Kath. Valóban tudtam meg új dolgokat, viszont nem tiszták. Ezért kell a segítséged. Ahogy Miss Grey-é is. Ő is ismerte Archibald-ot és ahogy hallottam egészen jól.
- Szóval? Mik azok az új dolgok? Vágtam közbe. Harry rám nézett.
- Amint tudjuk, Mr Backer rengeteg emberrel állt kapcsolatban, vagyis rengeteg embert ismert, és ismerték őt is.
- És ez mit jelent pontosabban? Kérdezem kíváncsian, de valahol gondolom mit jelent.
- Nem tudom biztosra, nem is állítom, de Mr Backer-nek lehettek olyan emberei akik azt akarták, hogy már ne éljen. Vagy pedig más emberek vagy épp nem is teljesen emberek akarták a halálát.
- Ezt miből gondolja? Vágja rá Katharine.
- Hát számos anyagokat átnéztem, és voltak benne nem tisztázott ügyek. Archibald halála előtt pár hónappal már nem járt be dolgozni.
- Ezt hogyan lehet? Kérdezem aggódva.
- Higgye el hölgyem, egyenlőre fogalmam sincs. Éppen ezt akarom kideríteni, hogy ennek mi lehet az oka. Első sorban szeretnék minél több ismerőst és barátot kikérdezni, vagy legalább is látni. Onnantól már léphetünk.
- Rendben. Megoldjuk. Válaszolja Katharine.
- Minél hamarabb ha lehet. Nyakunkon a probléma. - Harry aggódva rám nézett majd visszaült az asztal mögé a székébe.
Azzal elindultuk haza, hogy minden fontos információt összegyűjtsünk Archibaldról. Ahogy kutakodtam a papírjai között, egy levelet találtam, fura volt mivel nem volt felbontva. Kibontottam és elkezdtem olvasni. Semmit nem értem belőle, szégyellem magam ez miatt de úgy gondolom, hogy Katharine majd megérti. Szóval elkezdtem keresi őt de nem találtam sehol. Mikor hirtelen az udvaron ismét megláttam, azt a bizonyos álombeli személyt. Ez az első alkalom mikor több másodpercig látom és nem tűnik el. De ezt ahogy kimondtam el is ment. Nem tudom mi ez az egész orvoshoz nem mehetek ilyennel a végén még azt hiszik valami bajom van vagy épp kábítószerezek. Szerintem ezt el kéne mondanom Katharinenek ő hátha tud nekem ebben segíteni. Nem találom sehol, vajon hol lehet? Talán Mr Polley-nál? Sejtelmem sincs. Majdcsak előkerül, legalább is remélem. Úgy gondolom jólesne egy kis pihenés, ledőlök egy picit. Nem mertem elaludni bevallom attól féltem, hogy ismét megjelenik az álombeli férfi. De nem, nem volt semmi.
YOU ARE READING
Fall
FantasyEgy történet ami a valós világból beleránt egy olyan világba aminek hamar a rabja leszel és nem tudsz szabadulni.Amit eddig Emma a világról tudott hirtelen felbomlik a legjobb barátjának halálának hírével és egy bizonyos szőke hajú fiú által aki rab...