şuga hayal elemine dalmis gitmisdi.bende onun seski yuzunu incelmekle mesguldum.seski kulakliklarini takmis,dunyayi sisktir etmis bir badboy edasiyla pencereden disari bakiuor ve kimsenin gormediini dusunerek gotunu kasiyordu.
biran o gote bakinca şuga olmak istedim, boylelikle kendi gotumu avuclayip saplaklardim(yani yunkinin gotunu ihihihihi)
sonra "sewiz zaten mk" dedim icimden ve o krallara kralicelrer laik gotu saplakladim.saplaklar saplaklamaz lale kokulu osurugunu dunyaya bahsetti.
kafasini ani bir harakedle bana cevirdi,gozleri dolu dolu gozyasiyla kapliydi.
"acittim mi canini gulumm" dedim kikirdayarak,kaslarini catti ve badboy edasiyla telefonunu gotume soktu.
"ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh" diye bagirdim badboy telefonunun seski titresimiyle.
"artık ingilizce klavyeyle konuşma senin ananı sikerim" dedi, ay ne seski neormantik ayhhhhhh
"en sevdiğim şarkıyı dinliyordum ben niye telefonu senin götüne soktum ki şimdi aq" dedive tum seski badboy kolunu gotume sokup seski badboy telefonunu gotumden cikardi ayh hasinn erkegimmmmmmmmm
tabiii fakir olduu icin sıpotifay kulanmiordu awk fakiri yutupdan acmisti sarki
sarkiya bakinca gulme istehgi doldu icime ve 3 gun kabız kalmis bir essssssek gib anirdm
"PUAHAHHAAHHAHA KODUMUN FAKIRI GARFIELD DINLIYO NESIN SEN 8 YASINDA MI BUNA MI EFKARLANIYORDUN HE AW COCUYC SFPOIJGHKIRYPOHSİGERGK"
bunu solememlazimdi
damn it shit oh yunki's sexual pipi will fuck me oww shit
suratima okkali bir tokat gecirdi buyuzfen yere yikidlim
ustume oturup tokatlamaya devametti
"canimyaniyor orosp vurma" dediysem de fayda etmedi
"1- SANA İNGİLİZCE KLAVYEYLE KONUŞMA DEDİM AMK ZIRTOSU VE 2- BU ŞARKIDAKİ DUYGUSAL YÜKÜ ANLAMAK BEYNİNE ZOR GELİYOR DİYE BENİ AŞAĞILAYAMAZSIN AMK SEN KİMSİN?"
3 hafta sonra ayol
şarkii aşailadiimdan beridir yunki bana iskencediyordu
vuruyordu sovuyordu ve en onemlisi
SİKİYORDU
ee bad boy kizim siker de dover de
yaptii en kotu iskence garifeld sarkisini dinletmysefdi
offfff kaldiramiom yeter DİE ciglik atsamda fayda etmiodu
koca yaragini kulak deliime bile sokuordu artik kulaimi deldirmeme gerek kalmamisdi
sonradanörendim ki jiminshiiyle sevgillermisve garifeldi jimin orspusunu temsil ediormus o yuzden yunki bana hamle kari gibi atarlanmis
gelip bana garifeldd sarkisi dinletip jimini nasil sikdgini anlatiordu
"Bir gün et lokantasına gitmiştik, o gün çiftlere özel bir servis yapılıyormuş, gittiğimizde sevgililer günüydü zaten. İşte her neyse getire getire boğa yarrağı getirdiler önümüze az pişmiş sonradan öğrendim ki sevgililere özel servislerde yemeği sen seçiyormuşsun ve yarı fiyatına yiyormuşsun seçilen o yemeği. Boğa yarrağı da küçük parçalara kesilmiş şekilde önümüze servis edilmişti. Jimin de kıkırdayarak şey demişti 'Yoongi boğa yarrağının kesilmiş hali bile seninkinden uzun kkkkk~' bunu bir yatırdım masanın ortasına o küçük dediği sexual yarrağımla bir siktim var ya bir daha sesini çıkaramadı küçük çüklü diye. Sonra et lokantasındaki çalışanlar da korktu benden o zamandır orada bize bedava servis yapıyorlar, etleri çükümle kesiyorum şov olsun millete diye."
cok etkilenmistim bu hikaeden gozlerim dolmusdu
"yunki ben senin hasmetline ASLA ASLA ASLA ASLA ASLA gucuk demezdim bence sen cimini terket ve beni afet"
yunki bir saniye dusunur gibi oldu ve sonra yuzume tukrudu
"Yooo amk kaşarı kudur." dedive cimini 7/24 sikip bana 7/24 iskenceetti
•SON•
uzun bir zamandır bölüm atmıyordum wattpade neden aktif değildim bilmiyorum zamanımın çoğu netflixte geçiyordu ondandır belki.
bu hikayeye devam etmeyi düşünüyorum demiştim ve devam edicem umarım okuyucularım beni siktir edip gitmemiştir, gittiyseniz de haklısınız söyleyecek sözüm yok.
hadi bb kuzular •3•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BETESE OPPAMLA HAYEL ET +31
ParanormalArkdslar bu hikayemden cooook umitliyim umarim begenirrrsiniz~ Lutfen şipirlar gelmesin kasiyor ;)