teyunk ile hayalet (cok az sımat var cunku ben namuslyum)

2.6K 168 463
                                    


Teyunk ile dondurmam gaymak izlemee baslamisdiniz.

3kg kebapın üstune bide patlamis misir yediiniz icin mideniz bulana bulana filmi takib edmee calisiyodunz.

İkinizde filme odaklanmisdinşz. En sevdiin sahne gelince teyunka "ses cikarma ağmuna korum ha" dedinz.

Cocuglarin dondurme arabasini caldiği yerde aniirrra anirrra gulmee basladiniz ama ole bole bi gulus deil, feysbook dedeleri sizi gotten sikiomuş gibi aniriodunuz.

Teyunk ise filmi hicmihic sevmemisdi. Sizin anirra aniirra izlemeniz onu cok sasirmisti.

Cesaretini toplaip "benbu filmi sevmedm yor/name" dedi. Siz sasirmis ve ayni zamanda cog sinirlenmisdinz.

"gec lan playroom'a orsp" die teyunk'a bagirdiniz.

Teyunk aglaya aglaya "film zevkin kotu die nie bena iskence ediosun uhuhuhuühühü geberesice nalet" diye isyan ederken siz onu sexual pipisinden tutmus ve yerde suruklemee baslamisdiniz. (sonucta halat gibi siki var 27cm obbaniz caninizi cok yakacak ihihihihihihi)

Sonunda playrooma geldinizde teyunku kucaklaip kirmizi dosekli yataga firlattiniz. Ellerini yataga kelepceledikten sonra dayadiniz kirbaci dayadiniz kirbaci.

"dondurmam gaymak is a masterpiece amk kaşarı seni" dediniz aglayan teyunka.

"ingilizcen olduunu mu gostermee calistin sen simdi beyinsiz kaltak" die gulmee basladi teyunk. (ikiniz de manyak orsp cocuklariydiniz ama kabul etmiodunuz)

Sen teyunkun hakaret etmesine asiri sinirlenmisdin. Agzina sicarak onu cezalandirmaa karar verdin.

Teyunkun agzini bicakla yardiniz ve yediiniz 3kg kebabı ve patlamis misiri teyunkun agzina siçtiniz.

Teyunk gercek anlamda bokta bogulurken birisi playroomun kapisini kirdi. Siz kimin girdiini anlainca soke olmustunuz.

Elinde baltayla iceriye giren ex obbaniz con conkuktan baskasi deildi.

"congug obba biz ayrildik" dedin. Gozlerin dolmusdu. Conkuku ozluodun.

"senin icin gelmedim buraya orsp" dedi congug soguk bir sesle. Sonra teyunkun bokta bogulduunu gorunce hirlamaya basladi.

"kocum sen ne ayak, benim hatunun agzina sicmissin, tuvalet mi bu saksocu zihniyetli orsp seni" die bagirdi conkuk.

Sen eline kirbaci aldin "kocum bana şakşakci nezmiye derler yaklasma valla buruşmuş gotune bir cakarım dördüz cocuk dogurmuş kari gibi gotun ortadan ikiye ayrilir" die conkuka diklendiniz.

Siz şaplaklamaya calisirken congug iki bacaginizi da birden baltayla kesti ve siz bagirarak yere yikildiniz.

Conkuk kötü adam gülüsü yapip taeyonkun yanina gitdi. Toyunk nefezzizlikten mos mor olmusdu.

Conkuk teyunka suni tenefus yapmaya basladi. Toyunkun akcigerine kadar kacmıs boklari pipetten içecek cekermis gibi höpürdete höpürdete cekti.

Tum boklari cekip cikarinca teyunk derin bir nefes aldi ve conkuka french öpücüü verdi.

Sen yerde kan kaybederken conkuk ve teyunk lahmacun yiyerek ciftleştiler. Ciftleştiler, agzina siçtilar. Ciftleştiler, agzina siçtilar. Ciftleştiler, agzina siçtilar. Ciftleştiler, agzina siçtilar.

Onlar lahmacun yiyoken sen onların boklaşmış lahmacun artiklarini yiyodun neden mi?

Cunku baltayla saldirmaa gelen adami kirbacla tehdit etmisdin, nesin sen kovboy mu manyak orsp.

****
Güzel bir şiirle sonlandıralım bölümümüzü:

Taekook buldu kerameti sikişte,
Başrol kızımız oppalarının onu sikmesini istiyordu gecenin köründe,
"Oppa yarraq" diye çığırıyordu sürekli ama anlamadığı bir şey vardı,
Oppaları gaydi ve onun kokuşmuş amından caymıştı.

****

•SON•

OY VERMEYİP YORUM YAPMAYANI OPPASI SİKMESİN İNŞ

HADİ BYE

BETESE OPPAMLA HAYEL ET +31Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin