Classified Advertisements

24 8 12
                                    

Sabah gözüme çarpan güneşin ışığıyla gözlerimi açmıştım ve yatağımdan kalktıktan sonra hemen duşa girmiştim duştan çıktıktan sonra dolabımın yanına ilerlemiştim bugün giyebileceğim kıyafet hakkında düşünürken gözüme beyaz bluzum çarptı ben de altına siyah yırtıklı kot pantolonumu aldım ve üzerine siyah üstünde beyaz kelebekler olan gömleğimi de kombinledikten sonra giyindim ve dirseklerime gelen doğal turuncu saçlarımı serbest bırakmayı düşündüm saçlarımı tarama gereği duymuyordum saçlarım düzdü çünkü neyse hemen abimi uyandırsam iyi olacak diye içimden geçirdikten sonra abimin odasına ilerlemeye başladım kapıya geldikten sonra tıkladım ama ses gelmemişti ben de kapıyı açmaya karar verdim ...

"Abi işine geç kalacaksın ."

Sözümü bitirip kapıyı açtığımda gördüğüm manzara ile hiçte şaşırmadım abim yine her zaman ki gibi akşam içki içip eve yanında bir kız ile gelip kızı burada tecavüz etmişti hemen kapıyı kapatıp mutfağa indim ve birkaç bir şey atıştırdıktan sonra dışarı çıktım artık sürekli evde durmaktan cidden sıkılmıştım hem abimin hizmetçisi olmaktan da bıkmıştım bunun için iş aramaya ve iş ilanı varsa onları incelemeye başladım evet bir tane iş ilanı buldum işler olarak şunlar vardı ...

1- Temizlikçi (Bulundu)
2- Hizmetçi (Bulundu)
3- Sekreter (Bulundu)
4- Model (Bulundu)
5- Barmen (Aranıyor .)
6- Avukat (Aranıyor .)
7- Kuaför (Bulundu)

Ve yanlarında numaralar vardı . Bütün güzel yapılabilecek işleri almışlar . Avukat mı ? Cidden mi ? Avukat olsaydım bir yerde çalışıyor olurdum keşke okusaydım mecbur Barmen olacağız . Kimse gelmeden o işi alayım da sonra yine iş aramak zorunda kalmayayım ...

#Flashback

Küçükken annem ve babamın şirketine doğru abimle beraber yürümeye başlamıştık ama bir an dükkanın önünde polis ve ambulans arabaları gördük oraya koştuk ama polis bizi içeri sokmadı , o zamanlar Londra da yaşıyorduk . Güzel güzel ilerliyordu hayat taki bugün olan onca şeyden sonra abim okumayı bıraktı ve içki , uyuşturucu , kumar oyunları vb. Gibi işlere daha çok bulaştığında abime engel olamıyordum çünkü büyüğümdü saygı duyardım bir , ikincisi ondan korkuyordum çok kötü dövüyordu insanı ona bir kere karıştım diye birgün boyunca hiç durmadan bana kemer ile vurmuştu izleri hala daha arkamda , o da yetmezmiş gibi koluma kızdırılmış bıçağı bastırmıştı , daha sonra 2 gün boyunca aç bırakmıştı neyse ben ise abim gibi okulu bırakmıştım hem zaten okula gitmeye paramız olmuyor bir ekmek bile zor alıyorduk o günler abim beni sürekli dövüp dilenci yapıyordu öylece zar zor para kazanıyor aldığımız ekmekle 1 hafta idare etmeye çalışıyorduk o günleri çok iyi hatırlıyorum hala daha "

#Flashback end

Yanında yazılı olan numarayı aradığımda cevap verilmişti .

"Buyrun efendim , Barmenlik işi için mi aramıştınız ?"

"Aaa şey evet , ben barmenlik işi için aramıştım ."

"Peki efendim , ama şöyle bir şartımız var bu işe girdikten sonra daha çıkamazsınız ."

"Peki sorun değil , şey adresi alabilir miyim ?"

"Tabi ki efendim , ben mesajla yolluyorum."

Telefon kapandıktan hemen sonra bildirim sesi gelmişti zaten büyük ihtimal konumu yollamıştı . Konuma baktım ve ilerlemeye devam ettim . Konuma yaklaştığımda ileride büyük bir kargaşa farkettim yanağında pençe izi gibi bir yara olan bir adam ve sıradan bir adam kavga ediyor kimse onları ayırmaya çalışmıyor hatta kavganın olduğu tarafa doğru göz bile kaydırmıyorlardı ben de bu kargaşa ya bulaşmamaya karar verip Bar a girdim tabi üstünde "5 yıldız olan ve kocaman harflerle STAR BAR " yazısı gördükten sonra derin bir nefes alarak içeri girdim .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 05, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

J-Hope İle Hayal Et The Curse Of DestinyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin