Eveeeeet istek üzerine itzy yapıyorum.
Çaylak kız grupları arasında başarlı gruplardan birtanesi de bu grup. Albüm satışları dinlenmeleri ve izlenmeleri de baya iyi .
Tarzları bilmiyorum hep aynı konu üzerinden gidiyor evet güzel , anlamlı sözleri var ama birbirini takip ediyor hep .
Ben çok fazla itzy'nin tarzını dinlemiyorum evet evde açıp dinlerim ama özellikle telefonuma indirip dinlemem ama yinede kaliteli şarkıları var ayrıca farkıl müzik tarzlarıda var.
Gelelim vocal rap ve dansa; bence dans konusunda anlaşalım çok iyiler ben yeji'nin fancamlarini izlemeyi çok seviyorum zaten debuttan önce tanıyordum sesi efsane rapi de iyi dansına lafım yok. Chaeryeong bu kız çok farklı benim için aşırı iyi çok akıcı dans ediyor sadece umarım ilerde daha çok sesinin güzelliğini gösterebilir.
Lia bu kızın sesi aşırı soft aşırı uwu uwuluk (bunu söylemeyi çok seviyorum ehehe) dansı yani iyi ama yeji ryujin kadar olmasada iyi göze çarpmıyor ama dediğim gibi sesi çok güzel . Ryujin'nin rapi çok güzel umarımilerde daha çok duyabiliriz. Yuna evet bu kız çok doğal çok farklı bir aurası var dansı seside çok iyi zaten koreli netizenler tarafından çok kıskanılıyor ( iyi anlamda) (birde benden küçük ya nasıl küçük olabilir?)
Grup gerçekten çok eşsiz albüm içi birkaç şarkısını dinledim de pek benlik değil gibi yinede en sevdiğim şarkısı wanna be .
Umarım ilerde daha çok büyürsünüz ve başarılı olursunuz kızlar fightink!!!!!
Başka istediğiniz gruplar ??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KPOP ELEŞTİRİ
FanfictionBu kitapta gerçekten fandomunda olduğum hiç bir grubu ayrı tutmuyacağım her gruba adil bir şekilde yorum yapacağım ve sadece grup değil kpop'ta olan olaylarıda yorumluyacağım .