Güzel bir gün 😉 (2)

1.3K 102 177
                                    

Kacchan'ın bunu söylemesi ile birlikte kulaklarıma kadar kızardım ve son hatırladığım şey"Kac-chan s-sen n-" diyişim oldu.. bayılmışım amk.

"Belirli olmayan bir süre sonra.."

-LAN ANSKM ÇOK MU ANİ OLDU BU DEMESEYDİM KEŞKE ÖLDÜ MÜ YOKSA NİYE KALKMIYOR BU HASS KALK LAN PŞT PŞT HEY...

-Ha?

-ÖLMÜŞ OLAMAZ D-LAN UYANMIŞSIN ÖLDÜN SANDIM GERİZEKÂLI!

-Ben istesem de ölmem ana karakterim.

-Ne ana karakteri ne dion amk?

-*kitap okurlarına ve animeyi izleyen herkese göz kırpar*boşver

(GXJAHHXSHHXHSUXUSJCH)

-Valla delirdi. İyisin di mi lan??!!

-İyiyim niye uyudum ben?

-Uyumadın ki bayıldın.

-Bayıldım mı??!! Lan hep bayılmak nasıl bir şey diye merak ederdim böyleymiş vay anasını da ben niye bay-*kızarır*aaaa Kacchan!!!

-Efendim.

-SEN DEDİN ŞEY DEDİN AA SONRA BEN BAYILDIM SEN NİYE DEDİN ONU AMA BEN ŞEY-

-Fazla ani bir laf oldu farkındayım üzgü-ama üzgün değilim yine olsa yine yaparım.

-Şöyle laflar etme ama kalbim atmayı bırakıyor sen öyle şeyler diyince..

-Ben nasıl sikicem seni?

-.............

*Benim bir cevap vermeyeceğimi biraz geç anlasa bile anladı sonra bir bakış attı...."o kadar pubg oynadım bu kadar güzel vurulmadım"dedim...

(uykuluR pezevenk/bakudeku gönderme yaptım çok mutluyum ahhxshhxhsxj)

-Deku utanma benden.

-Ya sen şunu baştan söylesene Allah razı olsun derdime derman buldun artık utanmaya-

-Boş yapma.Sana görevler vericem yapmazsan ya da yapamazsan da ceza vericem.İlk görevin beni öpeceksin😊

-A-ama Kacch-

-Ha itiraz yok bir de yine ceza veririm.

*Yavaşça yaklaşıp utancımdan ölerek de olsa bir şekilde öpüp geri çekildim*

*Ya da ben geri çekildiğimi düşünüyordum🙂*

-Bu kadarının yeterli olduğunu düşünmüyorum Deku.

Kacchan'ın Deku'yu tutup kendine çekmesi ile Deku şimdiden. "I'm not a virgin anymore!" havasına girmişti bile..

-Madem söyleyince utanıyorsun ben de beklemediğin bir anda yapmaya karar verdim✌🏻

Deku cevap vermemişti çünkü itiraz etmek istemiyordu ಠ◡ಠ Kacchan bunu anlamış olacak ki pis pis sırıtıyordu.Hiç tereddüt etmeden sakin ve ciddi bir şekilde Deku'yu soymaya başladı Deku'nun keyfi yerinde tabi ohh miss...Kacchan Deku'yu sadece boxer ile bıraktığında beklemeye başladı*

-Neyi bekliyon buyur gir dememi mi?

-Yok kemerimi ne zaman çıkartmayı akıl edeceksin onu bekliyordum.

-Niye senin elin yok mu sen çı-ha tm böyle daha güzle oluyor sanırım zevk için! beyin bedava *kıps*

*Dediği şeyi yapması ile Kacchan huh sonunda demek istercesine bir nefes verip tam işlemi uygulayacaktı ki-

-LAN KAYGINLAŞTIRICI FALAN YOK MU DİREK YAPACAK MISIN CİDDEN ANNE OĞLUN ÖLECEK İMDAT!!!

-Ya.*kalkıp kaygınlaştırcı alır* bu şeyi direk götüne sokmak vardı da neyse.

*Kaygınlaştırıcıyı masanın üzerine koyar*

-Şey Kacchan ben ilk defa olduğu için hani şey olunca şimdi nasıl oluyor bilmiyorum da pek hani-

{Sanki ben her gün sikişiyorum amk}
-Çok ve boş konuşuyorsun Deku-

*Tekrardan dudaklarına yapışır*

*Smut!!!🔞🆎🅾️*

Yazardan:

Bakugou sanki bu an için yaşıyormuşçasına Deku'nun dudaklarını vahşice öpüyor ve bir elini Deku'nun beline diğer elini kalçasına koymuş okşuyordu.Bakugou dudaklarını yalamaya başlayınca Deku isteğini anlayıp dudaklarını araladı.Bakugou bu sefer dilini devreye soktu ağzının içini diliyle keşfediyordu.

Deku'da o sırada Kacchan'ın aletini okşuyordu.Bakugou dudaklarından sertçe ayrıldı. Deku'yu penisinin üstüne oturtup bastırdı bu hareketiyle Deku'nun ağzından çıkan istemsiz inleme sesiyle daha fazla dayanamayacağını anladı.
Deku'yu yatırıp parmağını Deku'nun deliğinin etrafına sürtmeye başladı.Deku kasılmıştı ne kadar söylemek istemese de içinde istediğini çok belli ediyordu.

"Ahh mğhm K-kacchan o-oynama b-benimle~"

"Seni hazırlamam lazım güzelim~"

Deku kendini Kacchan'a doğru itip sok artık mesajı veriyordu.Bakugou Deku'nun deliğinin etrafına kayganlaştırıcı dökerken içinden {bu da iyice arsız oldu hani utangaçtı lan bu ee yani o da haklı benim haşmetlime kimse dayanamaz utangaçlık mı kalır ahaha} böyle saçma sapan şeyleri düşünüyordu dayanamayıp parmağını sokmuştu bile.

"AHĞ MĞHH K-KAC-CHAN Ç-COK G-GÜZEĞL HİS-AHH-EDİYORUM~

İkinci parmağı devreye sokmuştu ve makas hareketi yapıyordu aynı zamanda Deku'nun boynunu yalıyordu.

"çok güzelsin~"

"K-Kacchan ağhmm g-gir a-artık ahh~"

Deku'nun bu görüntüsüne,dediği laflara ve yaptıklarına sakin kalması imkansızdı.Parmağını çıkarıp bacaklarını hızla açıp yerini aldı eline kayganlaştırıcı sıkıp penisine sürdü.Aniden içine soktu.

"AHHHH KAC-CHAN MMHHHMM H-HIZ-LAN!"

Bakugou'nun ağzından hırlama karışımı inleme çıkıyordu Deku'nun isteğiyle hızlanmaya başladı.Hızlandıkça ikisi de daha çok inliyordu"Deku ahğ büyüleyicisin sevgilim~"birden aletinin hepsini içine sokup Deku'nun bağırmasını önlemek için dudaklarına yapıştı emiyor ve hafif ısırıyordu.

"AĞHHHH K-KAC-CHAN B-BOŞALACAĞHMM~"

"AĞH BEN DE B-BOŞALACAĞHMM DEKU~"

Bakugou'nun Deku'nun içine boşalırken Deku deliğinde hissettiği sıcaklıkla mayışmıştı.Bakugou kendini direk yatağa attı ve Deku'yu kendine çekti ve iyi geceler diyip alından öptü.Deku çoktan uyuya kalmıştı bile.Bakugou'da bir süre sonra uyudu..

---------------------------------
KISA OLDU BİRAZ AMA MERAK ETMEYİN YİNE SMUT YAZACAĞIM
Yazarınız ölmedi geri geldim yarraaa özür hediyesi olarak ilk smutu da yazdım misss sizi seviyorum UwU 💕

Seviyor muyum?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin