🥀1🥀

790 19 1
                                    

Minden gyerek hálás a szüleinek. Minden gyerek a szüleire van hagyatkozva kicsinek. Egy szülő szereti, óvja gyermekét. Segíti és nem hagyja cserben. Azonban vannak szülők kiknek el kell hagyniuk gyermekeiket. Az okok különbözőek lehetnek. Azonban a végkifejlet ugyan az, a gyereket nem ők nevelik.
Albus Dumbledoret az egyik leghatalmasabb mágusként tartották számon. Hatalmas tudása és tapasztalata volt. Fiatalkorában a sok utazás majd a megállapodás következett . Gyönyörű család, egy csodálatos feleség és egy egészséges erős életvidám kisfiú. A roxforti igazgatói poszt csak még tovább mélyítette az emberekben a tiszteletet iránta. Azonban minden embernek megvan a maga keresztje, az ami beárnyékolja az életét. Sok szülő hagyja magára gyermekét. Valakit örökbe adnak, valaki árvaházban nő fel és van akit kora legnagyobb mágusa nevel fel abban a reményben hogy a következőt nem rontja el olyan banális módon mint az előzőt.
Lilien Serena Dumbledore pontosan 1960 Március 23-an látta meg a napvilágot egy egészséges, életerős babaként, aki előtt ott állt az egész élet. Az édesanyja születése közben meghalt, az édesapja pedig egy jobb jövő reményében Amerikába utazott a kislányt pedig apjára hagyta arra az időre amíg annyira össze nem szedi magát hogy rendesen feltudja nevelni őt. Az évek teltek, a kislány cseperedett, azonban az apuka csak nem jelentkezett.

****
- Hercegnő lassabban!- kiáltott unokája után Dumbledore miközben Tobias Piton kastélya felé haladtak az 5 éves Lilyvel.
- De apa már itt van Lucius és Andrew is és nem akarok kimaradni a játékból -kialtotta vissza a kis Lily és már futott is tovább. Eközben kinyílt a kúria ajtaja és kilépett az ajtón egy magas vékony fiatalember, név szerint a kúria ura, Tobias Piton. Lily amint meglátta rögtön a a karjai közé vezette magát.
- TOBIAS!!
- Szia kisbogár - mondta mosolyogva a férfi. - Apádat jól lehagytad.
- Pedig én mondtam hogy siessünk mert nem akarok lemaradni a játékról, de nem sietett. Tényleg hol vannak a fiúk?
- A nappaliban és már várnak, siess kisbogár. Majd lerakta a kislányt aki berohant a nappaliba ahonnan kihallatszott ahogy a fiúk üdvözlik Lilyt.
- Soha nem gondoltam volna hogy Albus Dumbledore egy lány után fut.- nevetett Tobias ahogy a futó igazgató odaért hozzá.
- Lily mellett ne csodálkozzunk.-mondta majd kezet fogott barátjával.
- Menjünk beljebb ne itt áldogáljunk.
- Jut eszembe, hogy haladsz az üggyel kapcsolatban ?
- Kiválóan. Peter átnézte a Nimbus utódlásáról szóló dokumentumokat és kizárólagos és egyetlen örököseként Lilyt jelöli. Attól függetlenül hogy Briannak születik e még gyereke a jövőben.
- És a cég irányítása hogy zajlik pontosan?
- Egy komplett kiállított vezetőség gondoskodik a cég teljes irányításáról, addig amíg kisbogar el nem éri a 17 éves kort mert akkor átveheti a vezetést. Kivéve persze ha addig az apja varázslatos módon haza nem jön és veszi vissza a vezető pozíciót.
- A cég részesedése hány százalékban Briane?
- Maga a Nimbusz 100%-ban magánkézben van, ami annyit takar hogy tulajdoni részben az egész Briane és így Lilyé. A részvények bonyolultabbak, mivel Brian 70 százalékukat birtokolja, azonban 20%-a már most Lily nevén van és a külön széfjében gyűlik amíg hozzá nem fér. A többi 10 pedig más más személy kezében. Történetesen 2%-át a bájitalkereskedés birtokolja.
- Kiváló döntés. Így legalább teljes ralatasunk lesz a cegen belüli pénzügyi mozgasokra is.
- Én is így gondolom. Könnyebb lesz Lilynek ha majd átveszi az irányítást. Már ha át akarja majd venni.
- Hidd el barátom át fogja venni.
- Ne erőltess rá semmi döntést mert abból nem igen szoktak jó dolgok kisülni.
- Félreértesz. A lány már most egy vezető. Nézz csak rájuk.- mutatott ki az ablakon Dumblesore.
Kint három fiú várta a parancsot a negyedik kislánytól.
-Nem Lucius, a te helyed a vőlegény mellett van és nem a menyasszony mellett- toppantott apró lábaival Lily.
- Miért nem lehetek most én a vőlegény? Mindig csak a tanú lehetek- zsortolodott az öt éves Lucius Malfoy.
- Azért mert Perselus a vőlegény.
- Még mindig nem értem hogy én miért nem lehetek az.
- Mert ő az és kész, most pedig kezdjük el - mondta majd Pers mellé állt és elkezdődhetett az esküvő.

PapírsárkányokWhere stories live. Discover now