A Roxfort Express zötyködődve érkezett meg az állomásra. Diákok százai kászálódtak le a peronra mind Roxforti egyenruhában. Az elsősök a csónakok felé vették az irányt míg az idősebbek mind a kocsik irányába indultak el. Lucius Narcissa Andrew Hannah Perselus és Lily felszálltak egy kocsira és csendben üldögéltek egymás mellett. A lányok egymásra néztek majd a középső Black lány szólalt meg először.
- Szóval- sóhajtott Narcissa- arra gondoltam, hogy a karácsonyi bál napján kellene egy kis bulit csapni - fejezte be mosolyogva a mondatot.
- Jó ötlet Cissy - mosolyodott el Hannah - viszont ne csak egy egyszerű buli legyen, legyen benne csavar.
- Hívjuk meg az egész végzős évfolyamot - mondta Lily és ezt a mondatát súlyos csend követte.
- Mármint úgy gondolod, hogy szóljunk a többi ház tagjainak? - nézett rá Lucius felhúzott szemöldökkel.
- A szövegértésed még mindig a régi Luc. Igen erre gondoltam, soha nem buliztunk úgy együtt és szerintem ez egy tök jó kezdeményezés - mosolyodott el a lány.
Hanna és Narcissa arca pedig felderült. Rögtön belevetették magukat a szervezés apró részleteibe.
- Nem tartom jó ötletnek ezt a közös bulit csak szólok - mondta csendesen Perselus Lilynek.
- Szerencsére én a nevedben is jónak tartom szóval nincs ok az aggodalomra - vigyorgott rá Dumbledore angyalian. Ezután a lányok a buli szervezését beszélték meg a fiúk pedig szimpla semmiségekről dumáltak.Ahogy elérték az iskolát a diákok leszálltak a kocsiról és elkezdtek beszállingózni a Nagyterembe.
Brian Dumbledore a tanári asztalnál foglalt helyet közvetlenül az anyja mellett. Érdeklődve figyelte kik azok akik belépnek hátha megpillanthatja a lányát. Immár 17 éve nem látta, itt az ideje hogy mellette legyen. Magabiztosan nézett a találkozó elé hiszen ki ne akarna találkozni az apjával. Szinte látta maga előtt ahogy a lánya meglátja és boldog mosollyal az arcán odarohan és megöleli őt. Holnap pedig még csodásabb nap lesz.
Minerva McGalagony kissé idegesen ült fia és férje között. Nem voltak tévképzetei, tudta hogy Lily valószínűleg iszonyatosan dühös és nem fog egy boldog mosollyal belemenni a családegyesítésbe mint ahogy azt Brian jelenleg elképzeli. Ostoba lépésnek tartotta hogy nem avatják be Lilyt egy ilyen volumenű dologban amiben ilyen szinten érintett. Tiszteletben tartotta Albus ez irányú kérését de azt ne várják el hogy egyet is értsen ezzel.
Albus Dumbledore egyre növekvő aggodalommal nézte bejáratot. Abban reménykedett hogy Lily valamennyire megnyugszik, mert hogy tudott Brian visszatéréséről arra mérget vett volna. Vár rá egy igen hosszú beszélgetés és amit mondani készül na az semmiképp nem fogja megkönnyíteni a fia helyzetét. Két héttel ezelőtti felbukkanása igen váratlan volt, hát még a hírek amikkel hazatért.
Az ajtóban pedig egyszerre megjelent egy hosszú barna hajú, kék szemű, gyönyörű lány. Brian ránézett a lányára és elöntötte a büszkeség, hiszen gyönyörű és okos. Bizonyára a griffendél ház büszkesége. A lánya ekkor hátrafordult majd mellé lépett egy magas fekete hajú személy aki kísértetiesen hasonlított Tobias Pitonra.
Minerva és Albus is észrevették Lilyt. A lányuk arca érzelem mentes volt, se dühös szemöldök ráncolás se könnyek. Amint hátra fordult és megjelent mögötte Perselus magas alakja a lányuk arcára felkerült az a sugárzó mosoly amit csak Perselusnak tartogat. Megfogta a lányuk kezét majd leültek a Mardekár asztalához. Ekkor Brian kérdése hangzott el.
- Nem is tudtam hogy ilyen nagy a házak közötti összetartás - mondta szüleire nézve.
- Hogy érted ezt?- kérdezte tőle Minerva miközben próbálta kitalálni mire értette a fia az alábbi mondatot.
- Amikor én voltam Roxfortos akkor mindenki a saját asztalánál ült nem össze vissza.
- Most sem ülnek össze vissza. Mindenki a saját házának asztalánál ül - válaszolt Minerva majd belekortyolt a borba ami előtte volt.
- A lányom éppenséggel a mardekáros asztalnál ül , griffendéles létére, ráadásul ha jól sejtem Tobias Piton egyik fiával az oldalán - mondta grimaszolva a férfi.
- Ki kell hogy ábránditsalak de Lily megfelelő helyen ül. A mellete ülő fiatalember pedig Perselus, Tobias legidősebb fia és ha jól látom a helyzetet Lily udvarlója - fejezte be mosolyogva a mondatot Dumbledore. Végre, megjött az eszük, ideje volt, tette hozzá gondolatban.
- Azt akarod mondani hogy a lányom mardekáros lett? - kérdezte felháborodva Brian az apja felé fordulva.
- Igen az lett. Esetleg van ezzel valamiféle problémád?- kérdezte tőle szemöldökét felhúzva Minerva.
- Hiszen az egész család griffendéles - jelentette ki Brian.
- Lassan hét éve már van egy kivételünk. Kétségem se volt afelől hogy mardekáros lesz Lily. Kiskora óta sejtettük. Az összes mardekáros vonást fel lehetett rajta fedezni és ahogy idősödik egyre jobban kiütköznek rajta - válaszolta Albus majd észrevette, hogy a lánya a fiúk egyöntetű kérése ellenére is elindul a tanári asztal felé.
YOU ARE READING
Papírsárkányok
RomanceEgyetlen döntés emberéleteket változtat meg. Egy árva kislány harca. Szerelem, ármány, humor és ez mind Perselus Pitonnal nyakon öntve.