Lucius Malfoy világ életében maga mellett tudhatott három embert. Akik bármekkora baromságot is csinált mindig vele tartottak. Szent meggyőződése volt hogy az ő szövetségük a Roxfort falain belül is folytatódni fog. Egy házba kerülnek, legjobb barátok maradnak, együtt teszik emlékezetessé a hét évnyi tanulmányaikat. És ez így is történt. Tavaly rátalált a szerelem amiért megküzdött, a barátok támogatása nélkül sehol nem lenne Narcissával való kapcsolata. Nem sokkal később Andrew beleszeretett Hannah Westbe ami tankönyvbe illő szerelem lett. Mintha Merlin is együtt akarná őket tudni. És ekkor észrevette, észrevette azt amit rajta kívül már mindenki látott. Lily és Perselus. Mikor belátta hogy igenis jelen van az életükben ez a barátságból lett szerelem a zsigereiből kezdett tiltakozni. Nem akarta hogy elrontsák egy esetleges szakítással ezt a szövetséget sőt testvériséget. Azt akarta hogy ők így négyen Cissyvel és Hannahval kiegészülve együtt éljenek meg minden pillanatot.
Aztán következett a nyár és Lily belekezdett a Nimbusz teljes felülvizsgálatába. Napszám nem látták, egész nap Londonban ült és a cég átvételét intézte. Egy teljes hónapig elérhetetlen volt. Perselushoz pedig egy hónapon keresztül nem lehetett értelmesen szólni, az élő fában is talált hibát. Kibírhatatlan volt.
Lily társaságból való teljes eltűnése és az hogy senkivel nem beszélt ezalatt a hónap alatt Luciust szembesítette hogy Lily nélkül semmi sem ugyanaz. Majd megérkezett a felismerés, hogy ha ők ketten szeretik egymást akkor nincs joga senkinek sem beleszólni és tiltakozni ez ellen, főleg nem az egyik legjobb barátjuknak. És ez a felismerés a Narcissa Black nevet viseli.Június végén éppen Lucius szobájának az erkélyén üldögéltek és beszélgettek amikor Cissy felhozta a témát.
- Szóval Lily mikor végez az átírással? Elmondhatatlanul régen találkoztunk és annyi minden történt amiről nem tud - sóhajtott és szőke loknijaiba belekapott a szél. Az ifjú Malfoy belekortyolt az előtte heverő pohárba majd válaszolt.
- Elvileg holnap már szabad ember. Ami azt jelenti hogy újra lehet normálisan beszélni Perselusszal is - megkönnyebbülten dőlt hátra a székbe. - Elmehetnétek egy csajos napra, te Lily és Hannah, addig mi fiúk is elfoglaljuk magunkat - mondta Malfoy.
- Esélytelen Luc. Lilsnek holnap más programja van - mondta mély meggyőződéssel Narcissa.
- Áruld el ha nem beszéltetek akkor honnan tudod hogy programja van - húzta fel a szemöldökét Lucius.
- Egy teljes hónapig nem találkoztak és beszéltek Perselusszal. Szerinted nem vele szeretné tölteni a holnapi napot? Te magad mondtad hogy Pers elviselhetetlen volt az elmúlt egy hónapban. Szerinted ha holnap nem találkozhat vele jobb lesz? - nézett rá szemöldök felhúzva Narcissa.
- Nem tetszik nekem ez a fennálló helyzet. Tönkre fogják tenni a barátságunkat ezzel a románcal már ha lehet egyáltalán annak nevezni - morogta bosszúsan az ifjú Malfoy.
- Szeretnék kérdezni tőled valamit - nézett a szemébe Narcissa komolyan. Miután a férfi bólintott a lány elkezdett beszélni. - Amikor elkezdtünk randizni és rájöttél, hogy szeretsz és ezzel együtt hogy a Malfoy és a Black család nem igen kedvelte egymást és hogy a kapcsolatunk nyílt vállalása rengeteg problémát fog szülni, kik voltak azok akik az elsők között álltak ki értünk? Elmondom neked, Perselus, Lily, Andrew és Hannah. Lily legjobb barátnőjeként jogosan gondolhatta volna hogy ha egyszer szakítani fogunk akkor az nem kicsit fog bezavarni a jelenlegi barátságba. És mégis szó nélkül minden erejét bevetve állt ki mellettünk. Azt mondta az apámnak és a te apádnak hogy nem a múlt században élünk hogy bárki is beleszólhasson a kapcsolatunkba. Akkor erre helyeslően bólogattál. Akkor kérdem én amikor róluk van szó és az ő kapcsolatukról, akkor te miért akarod ezt megakadályozni? Joguk van boldognak lenni. És ha te ezt nem látod be sajnálom de én ki fogok mellettük állni. Azt akarom hogy boldogok legyenek. Szükséged van rájuk és nekik is rád van szükségük. Támogasd őket mert ilyen egy jó barát. Megteszed ezt? - miközben mondta Lucius arca fokozatosan változott elutasítóból bűntudatossá.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Papírsárkányok
RomantizmEgyetlen döntés emberéleteket változtat meg. Egy árva kislány harca. Szerelem, ármány, humor és ez mind Perselus Pitonnal nyakon öntve.