1ο Κεφαλεο

663 16 0
                                    

Ντρι νρινννν
Γαμω πρωί πρωί σκασε κολοξιπνιτιρι.

Με λένε Άρια και είμαι 17 χρόνων. Οι γονείς μου πέθαναν σε αυτοκινιτιστικο διστιχιμα όταν Ειμουνα 10 χρόνων. Άλλους συγκενεις δεν είχα οπότε καλτελιξα σε ένα ορφανοτροφιο. Στα 15ντε μου το έσκασα για να βγω σε ένα κλαμπ. Εκεί μεθισα και καλτελιξα να πειδιεμε με έναν που στάνταρ και αυτός χάλια ήταν ποισο από το κλαμπ. Δεν ξανά γύρισα ποτέ στο ορφανοτροφιο. Μετά από καιρό άρχισα να φτιάχνω μια συμμορία και την έχω 2 χρόνια τώρα είναι πάνω από 1000 άτομα πλέον.
Είμαστε οι ποιο δυνατοί στην Ελλάδα και συνεργαζόμαστε και με μεγάλα κεφάλια της νύχτας.

Βεβεα εκεί μέσα είμαι ποιο δεμένοι με κάποιους συγκεκριμένους που τους ξέρω από το ορφανοτροφιο. Τον Ίαν που είναι 25.Τον Αξελ που είναι και αυτός 25, τον Κρις που είναι 22,τον Πάρη που είναι 18, τον Νίκο που είναι 19, τον Παύλο που είναι 20 και τον Ίωνα που εινα 23 μου έχουν σταθεί πολύ και με βοηθάνε στα πάντα είναι η οικογένεια μου.
Α μην ξαχασω το μικρό μου ζουζουνακι τον Αχχιλουκο μου τον γιο μου που τον λατρεύω.
Και τώρα θα πείτε είσαι 17 και έχεις γιο;; και εγώ θα σας πω ναι βλέπετε εκείνο το βραδι που το έσκασα από το ορφανοτροφιο έμεινα εγγυος. Και δεν μετανιονω ούτε μια στιγμή που δεν το έριξα το παιδί. Ο μικρός είναι η ζωή μου τον λατρεύω και θα σκοτονα για χάρη του. Βεβεα και τα αγόρια τον λατρεύουν.
Γενικότερα στο σχολείο προσπαθώ να κριψω τον πραγματικό μου εαυτό ο οποίος είναι εντελώς διαφορετικός από αυτόν που διχνω στο σχολείο.εγω είμαι τσαμπουκάς και τέρμα ειρονικη σε χαρακτιρα δεν συκονβ μάγκες βλέπετε  στην δουλειά μου πρέπει να με φοβουντε για να με σεβοντε και το έχω καταφέρει πολύ καλά.Ενω στο σχολείο δεν πολύ μιλάω δεν ασχολουμε γενικός και μου έχουν βγάλει και το παρατσούκλι το φυτό κάτι ψευτομαγκες του σχολείου μας που νωμιζουν ότι τους φομαβε και μου ακούνε μπουλινγκ τα μαλακισμενα. Ο Αλεξ και τα βλαμμένα του όπως λέω. Εξετιας αυτού δεν έχω φίλους στο σχολείο αλλά να σας πω και Καλιτερα για εμένα. Βλέπετε είμαι ψυλη  γιο στο 1.70 μαβρομαλλα και γαλανα εκφραστικά ματιά και υπέροχο σώμα με φοβερές κάμπιλες αλλά δοραω φαρδιες φόρμες στο σχολείο.

Ξέρω να αμινομε και πολεμικές τέχνες λατρεβω το μποξ. Λατρεβω τα ολπα και ξέρω να τα χυριζομε άψογα, λατρεβω τις μιχανες και τα αμάξια έχω Πόλλα και γενικά την ταχιτιτα. Τρέχω με μιχανες και αμάξια σε παράνομους αγονε; και είμαι η καλητερη. Βεβεα δεν έχουν δει το προσωπο μου ούτε προκετε προς το παρόν.
Από τις σκέψεις μου με ευγαλε ο μικρός μου άγγελος.

Διπλη ζωή Where stories live. Discover now