Misi: RuLi 1

3K 134 3
                                    

Moon POV:

Hais... bosannya di akedami. Nak main salah! nak bergurau salah! apelah boleh buat ka--- eh? bunyi ape tu?

Aku pergilah tengok, lah😑 dua ekor ni lagi. Alaaa yang selalu gaduh tu. Tak habis² gaduh kang aku---- WAIT!!!!! hehehehe...

Aku pergi kat kawan aku Iman, Alicia, Roza dan Mika. Aku nampak diorang sedang berbual kat Kelas Neuro. Aku
menghampiri diorang.

"Wei korang!!" Jerit aku sambil berlari ke arah diorang. Diorang paling kat aku.

Roza: "Oh Moon, pahal?" Kata Roza dengan nada selamba.

"Wei memandangkan kite tak buat ape² nak tak kite ship Ejen lelaki!!" Kata aku dengan teruja. Mata aku bersinar. Diorang buat muka hairan.

Alicia: "Ship? kau nak ship Ejen lelaki?" Kata Alicia. Aku angguk laju. Alicia letakkan tangannya di dagu.

Alicia: "Boleh gak, lagipun aku tengok Ali tu cute boleh jadi bottom" Kata Alicia. Semua angguk termasuk aku.

"Hehehe... mule² RuLi!!" Jerit aku dengan teruja. Diorang buat muka hairan... lagi -_-''

All: "RuLi?" Kata semua kecuali Aku. Aku menhela nafas dan tepuk dahi aku...

Beberapa Minit Kemudian

All: "Oooooo" Kata semua. Aku angguk.

Mika: "RuLi adalah Ali dan Rudy" Kata Mika.

Roza: "ChriJet adalah Chris dan Jet" Kata Roza.

Iman: "Khai, Bulat dan Zass?" Kata Iman dengan nada hairan.

"Hmm... tak yahlah! biarlah diorang single" Kata aku dengan selamba.

Alicia: "Mungkin aku tahu nak ship Zass dengan siape" Kata Alicia. Aku dah teruja.

"Siape!?! siape!?" Kata aku dengan nada teruja. Semua paling pada Alicia.

Alicia: "Zass with...."


Bersambung...
Sorry kalau pendek sangat😅

Si Fujoshi Yang BerjayaWhere stories live. Discover now