Misi: ZasTor 5

1.5K 64 4
                                    

Mika POV:

Roza ikut aku pergi ke kedai makan yang Moon cakap tadi.

Roza: "Diorang makan kat mane?" Kata Roza. Aku tengok sekeliling.

"Haa! tu diorang!" Kata aku lepas tu tarik Roza ke arah mereka.

Moon: "Ha sampai pun korang" Kata Moon dengan makanan masih ada di dalam mulut. Iman menggeleng sambil sweatdrop. Aku dan Roza duduk di tepi Moon. Kerusi panjang k😑

"Moon kau beli ape?" Kata aku. Moon habiskan makan lepas tu paling pada aku sambil tunjukkan beg plastik.

Moon: "Ok belikan baju pajamas untuk si bottom" Kata Moon. Aku dan Roza men'oo'.

Author: Yang kat kiri ni untuk Ali

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Author: Yang kat kiri ni untuk Ali. Yang kanan di atas tu untuk Jet and di bawah adalah untuk Viktor😄 yang untuk Viktor tu pajamas warna biru ye😅 author tak jumpa warna biru -_-"

Roza: "Ade sleepover ke?" Kata Roza. Semua angguk kecuali aku dan Roza.

Alicia: "Korang dah cakap kat Ejen Leon or Ejen Geetha ke?" Kata Alicia. Moon angguk.

Iman: "Wah! boleh borak² sikit" Kata Iman dengan nada lembut. Moon angguk setuju.

Pelayan: "Ni dia makanan dik" Kata pelayan sambil meletakkan makanan di atas meja.

"Wah~ sedapnye bau~ jom makam!" Kata aku. Kitorang semua dah start makan dan berbual².

Di Akedami

Moon: "Wah~ bestkan" Kata Moon. Semua angguk tanda setuju. Eh jap aku rasa macam terlupa sesuatu🤔

"Eh? aku macam terlupe sesuatu?" Kata aku. Semua hiaran.

Roza: "Lupe sesuatu? tu barang ade" Kata Roza. Aku menggeleng laju.

"Bukan! bukan benda tapi orang" Kata aku. Semua paling satu sama lain. Semua ada tapi...

???: "Mungkin kau terlupekan aku" Kata... siapa tu? OUH YELAH KITORANG TERLUPA...

All: "VILTOR!?" Jerit kitorang serentak.

???: "Ish! suruh orang tunggu tapi tak datang!" Kata... Z-zass!?

All: "ZASS!?" Jerit kitorang serentak.

Zass: "Tak payah nak terkejut, korang kenal akukan😒" Kata Zass dengan nada selamba. Kitorang sweatdrop.

Alicia: "Ejen Leon tak marah ke kalau bukan Ejen datang sini?" Kata Alicia. Zass menggeleng takda 'takpe'. Kalau kene marah habis kau Zass😂

Di Kelas Inviso

Semua geng² fujoshi berkumpul di Kelas Inviso.

Moon: "Jadi... misi kite dah selesai?" Kata Moon dengan nada hairan. Kitorang angguk.

Alicia: "Mestilah dah selesai! lepas ni boleh tengok yaoi puas²😎" Kata Alicia. Buat hilang darah adalah😑

"So.. nak hari ni ade sleepover dah sedia ke untuk malam ni?" Kata aku. Moon angguk.

Moon: "Ok macam ni kite balik dulu korang bawak barang untuk sleepover oh ye dah cakap kat mak ayah korang sekali k?" Kata Moon sambil buat '👌' Kitorang angguk tanda 'Ok/faham'

Di Rumah Mika

Aku sedang ambil barang untuk sleepover. Tak sabar untuk malam ni😆😆😆


Bersambung...

Si Fujoshi Yang BerjayaWhere stories live. Discover now