Alicia POV:
Kitorang bukan intai RuLi beramai² Aku, Moon dan Roza intai RuLi. Mika dan Iman jaga pintu depan yelah mana tahu nanti Jet datang.
Di Semak
Kitorang kat belakang bangunan Akedami. Kat belakang ada bunya dan bangku. Kitorang yang tengah duduk kat semak hanya intai RuLi yang tengah sweet² kat sane tu.
Moon: "Alicia kau bawak telifon kau?" Kata Moon. Aku angguk.
Moon: "Roza?" Roza angguk. Kitorang keluarkan telifon dan...
Ckrekkk!!
Yes!! kitorang ambil gambar tepat masa diorang kiss. Sweet couple😍
Moon: "Shhh! aku nak dengar diorang drama!" Kata Moon. Aku dan Roza diam. Alahai garangnya😓
Situasi RuLi:
Ali sandar kepalanya di bahu Rudy.Rudy: "Ejen tekno mengantuk ke?~" Kata Rudy dengan nada mengoda. Ali hanya ketawa pelahan.
Ali: "Taklah~ ni hah landak inviso kacau" Kata Ali. Rudy pandang tepat di mata Ali.
Rudy: "Main² pulak ea~" Kata Rudy terus geletek(?) Ali. Ali ketawa.
Ali: "Hahaha... R-Rudy hahah" Ketawa Ali. Rudy memegang tepi kepala Ali. Dan mereka buat eyes contact.
Rudy: "Tak sangke si fujoshi tu buat kite bahagie" Kata Rudy. Ali angguk setuju dan...
Chup~
Rudy dan Ali buat eyes contact.
Rudy: "I love you~" Kata Rudy
Ali: "I love you too~" Kata Ali.
End Situasi RuLiMoon yang dah nosebleed terus suruh Roza ambil tisu. Aku hanya lihat diorang sweet sambil senyum. Macam orang gile pulak😅
Roza: "Nah tisu" Kata Roza hulurkan tisu. Aku ambil tiga dan Moon ambil sepuluh. Oi banyaknya😓 mati jugak boss kita😌
Roza: "Wei Iman telifonlah" Kata Roza lepas tu angkat call. Aku dan Moon hanya memerhati Roza sedang bercakap.
Roza: "Ok bye! korang Jet dah datang!" Kata Roza. Aku dan Moon angguk. Kitorang kemas barang dan pergi masuk bangunan Akedami.
End Alicia POV
Situasi RuLi:
Ali hanya memerhati langit tiba²Ali: "Eh?" Kata Ali. Ali rasakan ada seseorang masukkan tangan ke dalam bajunya. Ali lihat Rudy. Rudy hanya smirk.
'Alamak!' Desis Ali dalam hati.
End Situasi RuLiBersambung...
Apa Rudy nak buat ye?😏 ok nanti author sambung dan nanti author bagi warning k!
YOU ARE READING
Si Fujoshi Yang Berjaya
RandomCerita ini mengisahkan tentang geng fujoshi iaitu Moon, Alicia, Mika, Roza dan Iman. Mereka ship² Ejen lelaki di Akedami dan kerja mereka sudah... Berjaya atau gagal? Enjoy It!