נ.מ טאהיונג
"בוא נתחיל לשחק~" לחשתי לאוזנו של בייבי "במה נתחיל~" המשכתי לשאול והגשתי לארון "ד-דאדי א-אני מצטער..." הוא לחש בקול רועד "אין דרך חזרה בייב" אמרתי ללא חרטה והסתובבתי "עברת על כך כך הרבה חוקים~" המשכתי להתגרות "מ-מצטער" המשיך, כאילו ולא הקשיב לי "תבחר מה העונש כל עוד אני נחמד" אמרתי בחיוך מתגרה וניגש לארון "הצעצועים" שלי.
לאחר שתיקה של דקה הבנתי שלא ידבר "בייב אתה מכיר אותי מספיק זמן כדי להבין שיש לי פאקינג פתיל קצר!" אמרתי בחצי צעקה "ת-תבחר אתה" אמר בגמגום והשפיל ראש "אבל אני רוצה שאתה תבחר" אמרתי והתקרבתי "הצלפות" אמר בקול כל כך שקט שבקושי שמעתי "או וואו לא ציפיתי ממך" אמרתי בגחוך "על הבטן" צוותי עליו והוא הסתובב.
התקדמתי אל הארון והוצאתי שוט "בחרת את העונש הכי קל...~" אמרתי וצחקתי "בגלל זה אנחנו הולכים לשבת פה הרבה~" המשכתי ועל פני נעלם החיוך. הנחתי את השוט על המטה והרמתי את השימלה השחורה שלו, מתחת היו תחתוני נשים אדומים "התחתונים האלו מחמיאים לך~ אותם אני לא מוריד..." אמרתי בהתגרות.
"אוקיי בייבי-בוי, אני נותן לך 100 הצלפות, אבל אני הוריד לך אותך ל-90 אם לא תצרח, לא תתבלבל בספירה ולא תשכח להגיד 'אני מצטער דאדי'. אם לא תקשיב לשום חוק מהשלושה אני מתחיל מהתחלה ומוסיף לך את זה ל-300, מובן?!" צעקתי ותפסתי בחוזקה את שערו, מושך אחורה "כ-כ-כן ד-דאדי" ענה בגמגום "מה כן? אני יודע שתצרח בייב" אמרתי ודחפתי אצבע אל תוך חורו הורדרד "אה!" צעק ואני גיחכתי "רואה?" שאלתי וקמתי מהמיטה. הלכתי אל ארון 'הצעצועים' והוצאתי משם מחסום פה "זה יעזור לך בייב~" אמרתי ונסיתי להכניס אותו לתוך פיו "נו כבר ג׳אנקוק!" צעקתי והוא השפיל ראש והתחיל לדבר בגמגום "א-אבל אם תשים ל-לי את ז-זה א-א-אני לא הו-הוחל ל-ל-לספור" הסתכלתי על פניו הדומעות והבנתי שהוא צודק "טוב" אמרתי "אז נעשה מה שאמרתי אבל תצרח כי אני יודע שלא תצליח להתאפק. אם אתה יכול להחזיק את עצמך ואני הראה שאתה משתדל אני הוריד לך עוד 10 וזה אהיה 80, טוב?" שאלתי והוא הנהן "אוקיי, דאדי" אמר.
אחזתי בשוט האדום שלי וליטפתי את ישבנו החלק ואז ללא הזהרה הצלפתי בחוזקה את ישבנו אם השוט "אהההה!!!! 1! אני מצטער דאדי!!" צרח ואני חייכתי כאשר שמעתי אותו צועק את זה "ככה מחנכים אותך" אמרתי בגאווה והצלפתי שנית "אה! 2!! אני מצטער דאדי!" צעק ואני ליטפתי את ישבנו והמשכתי
*הצלפה* "37!!! אני מצטער דאדי!!"
*הצלפה* "48~ אני מצטער דאדי..~"
*הצלפה* "אהה!! 58! אני מצטער דאדי!!!!"
*הצלפה* "65!! אני מצטער דאדי!!"
*הצלפה* "אה! 73~ אני מצטער דאדי~"
*הצלפה* "79!! אני מצטער דאדי~~"
*הצלפה* "80~~ אני מצטער דאדי~"
הסתכלתי על פני המזיעות של בייבי ואז על ישבנו האדום וחלקיקי הדם שיוצאים ממנו וחייכתי "עונש שני בייב~" לחשתי לאוזנו ואז ניגשתי אל האזיקים שלו, משחרר אותו מהם "על הברכיים בייב" צוותי עליו והוא אסף את כל הכוח שנשאר לו והתיישב על הברכיים מולי. התחלתי לפתוח באיטיות את רוכסן המכנס שלי והוצאתי את אברי "קדימה בייב~" עודדתי אותו והוא נגע קלות באברי עד שהכניס אותו לתוך פיו בשלמותו "אה~" גנחתי כאשר הרגשתי את חום פיו המוכר. בייב התחיל למצוץ את אברי באיטיות~ ואז הגביר את הקצב "פאק! מהר יותר!" צוותי והוא הקשיב לי. בייב מצץ בחוזקה ושפשף את המקומות שלא הצליח למצוץ בהם, מה שגרם לזה להרגיש מושלם "אה! אה!!" צעקתי וללא התראה מוקדמת גמרתי בפיו.
ג׳אנקוק הוציא את אברי מפיו והסתכל עליו כאשר הגמירה עדיין בפיו, הוא היה נראה מהמם, עיניו החומות דומעות פיו מלא בגמירתי ופניו סמוקות "פאק בייב~ תבלע את זה~" צוותי והוא הקשיב לי "אני אוהב שמקשיבים לי~" לחשתי וליטפתי את פניו "על המיטה בייב~" צוותי שנית והוא ניסה להתרומם וכמעט נפל, אז עזרתי לו והוא נשכב על המיטה, ישבנו מולי "כל הכבוד~" החמאתי.
ליטפתי את ישבנו ואז ניגשתי לארון מוציא חומר סיכה "כל הכבוד שהקשבת, עכשיו אני פחות הכביד אליך" אמרתי בחיוך הרומומי והוא רק יבב. שפכתי את החומר על אברי ואם אצבעות מרחתי על חורו. חורו התהדק כאשר ליטפתי אותו ואז ללא התראה והכנסתי שלושה אצבעות "א-אה!" צעק בנימה מופתעת. הזזתי את אצבעותי במהירות "אה~~ דאדי~" הוא גנח ואני חייכתי "זהו מספיק, עוברים לדבר האמיתי" אמרתי וללא התראה נכנסתי בחוזקה אל תוך חורו והתחלתי לנוע "אהההה!!" ג׳אנקוק צעק ואני תפסתי את שערו בחוזקה מושך אחורה "פאק בייב~ אתה מושלם~" גנחתי לאוזנו ועזבתי את שערו, נותן לג׳אנקוק להתמוטט על המיטה.
ג׳אנקוק באמת לא הצליח להרים את עצמו, הוא רק גנח בכאב ועונג לפעמים.
לבסוף שנינו גמרו, אני גמרתי בהנחה וג׳אנקוק גמר בצווחה. יצאתי באיטיות מחורו וליטפתי את גבו "אני שניה חוזר" אמרתי והשכבתי אותו על המיטה, ככה שאהיה לו נוח יותר. נכנסתי אל השירותים ומילאתי המבטיה. יצאתי מהשירותים ונגשתי אל ג׳אנקוק מהרים אותו ונותן לו לצווח מבהלה "קדימה, בוא נלך להתרענן" אמרתי והושבתי אותו על האסלה, מה שגרם לג׳אנקוק לצעוק מכאב "איה!" צעק חלשות ואני הורדתי במהירות את השימלה "על תדאג הכל בסדר" לחשתי והושבתי אותו בפנים.הייתה בנינו שתיקה קצרה אך ג׳אנקוק פתח את פיו "ד-דאדי, אני באמת מצטער" לחש והתקפל בתוך עצמו "זה בסדר, אבל עכשיו אם אתה רוצה אני יכול להסביר לך הכל במפורט" אמרתי תוך כדי שלטפתי את לחיו "כן, בבקשה" התחנן והביט בי
"זה קרה לפני שלוש שנים..."
.................................................................
וואו חברה,
אני באמת מפנקת אותכם בפרקים :))מה אתם חושבים?
טאהיונג העניש את קוקי נכון?
ומה טאהיונג מסתירררר
את זה תגלו בפרק הבא :))))))
מטרה: 20 הצבעות 🎀
.................................................................
YOU ARE READING
Mr. Kim? | TAEKOOK גמור
Romanceלא מומלץ לקריאה- טאהיונג הוא בוס מאפיה הכי חזקה בכל קוריאה. בגיל 16 זרקו אותו מהבית ישר אחרי שיצא מהארון . בחור בשם קים סוקג׳ין בן 24 מצא אותו ליד פחי הזבל והחליט לאמץ אותו. עברו 7 שנים טאהיונג כיום בן 23 בוס המאפיה הכי מפחידה וחזקה בכל קוריאה. ג׳א...