iki

724 120 88
                                    

iyi okumalar

Beş gün öncesini unutamıyorum.

Beş gün öncesi bana bunu ikilemde kaldırtmadan yaptıran adamı merak ediyordum.

Evet, belki ikilemde kalmamamın en büyük nedeni vaat ettiği paraydı ama, bundan daha fazlasını hissettim o an. O adamı tanıyor olmasam da, onun dışında ki başka biri bana bunu yaptırtmak isteseydi yapmayacağımdan emindim.

Ya da bilmiyorum, belki böyle düşünerek vicdanımı rahatlatmak istiyordum.

Nasıl biri olduğunu düşünüp durdum.
Fazlasıyla erkeksi ve baskın biri olduğuna emindim. Baş çıkarıcı bir cazibeye sahip olduğunu da. Ama en çok onu tanıyıp tanımadığımı merak ediyordum.

Sözünde bahsettiği paranın daha fazlasını bağışlaması ile hiçbir taksitim kalmamıştı. Bu beni oldukça rahatlatırken yayın açmak için de sebebim olmadığını gösteriyordu. Yine de onunla tekrar iletişime geçmek istiyordum, bu yüzden yayın açacaktım.

Yeni bir monitör, güzel bir bahane olurdu değil mi?

Yayını başlatmak için gerekli olan her şeyi hazır edip, üzerime marvel baskılı beyaz bir tişört geçirdim. Saçlarımı ellerimle karıştırmış ve derin bir nefes alarak yayını başlatmıştım.

İzleyiciler gittikçe çoğalırken chat de ki dönen sohbete göz gezdiriyordum. O gün ki inlememden konuşmaları beni istemeden de olsa utandırmıştı.

CHAT

user32: T-TAEHYUNG AHM!!!
user33: sevişmeden böyle inleyebiliyorsan sevişirken kim bilir nasıl inlersin jungkook bey
user34: inlemeni bildirim sesi yaptım insanların nasıl baktığı umrumda değil :)

user3842 2000 won bağışladı!

"Bağışın için teşekkür ederim."

user35: semelerin semesi taehyung nerede
user36: evet yaaa o çocuğu da çok merak ediyorum nasıl biri acaba

Rahatsız olmuşcasına yerimde kıpırdanırken, "Artık oyuna başlıyorum arkadaşlar. Bugün yandere simülatör oynayacağım, bu oyunu ne kadar çok sevdiğimi biliyorsunuz." dedim. Cümlemden sonra gülerken "Yapmamı istediğiniz bir şeyler var mı?" diye devam ettim.

user35: inle

Gördüğüm şey göz devirmeme neden olurken, "Oyun da yapmamı istediğiniz bir şey var mı?" diye düzelttim.

user35: hay ya bu user loser şu an
user36:ninja mood oynaaa
user37: hayır ya ebola varken ninja ne
user38: peri de olabilir
user39: taehyung gelsene lan inlet şu çocuğu
user40: +
user41: senpai'yi öldür
user42: abi kokona'yı suda boğsana

Yazılanlara göz gezdirirken, "Pekala hepsini yapmaya çalışacağım, önce ninja mood oynayalım." deyip oyunu başlattım. Ninja mooda geçtikten sonra hızlıca oyuna başlamış, "Öğretmenleri doğrayacağım, özellikle kendi öğretmenlerim olduklarını düşünerek." diyerek öğretmenler odasına gitmiştim.

user43: deli ya gpqşypwğtlw
user44: Ağrşfpşpprlfğwf
user45: BENİM HOCAMI DA ÖLDÜRÜR MÜSÜN
user46: parçala onlarıığğ

Dediğim gibi sırasıyla bütün istenilenleri yapmıştım ve neredeyse yayının sonuna gelmiştik. Taehyung'u bekliyor olmam kendimi dövme istediğimi arttırken gelmemiş olması da sinirlerimi bozmuştu.

Tam o şurada, gözlerim kocaman oldu.

Gelmişti!

Hem de hiç hoşuma gitmeyecek bir şeyle.

kimtaehyung: Tişörtsüz oynamaya devam edersen, 5 milyon won bağışlayacağım :)
user47: HYAĞAĞPAAĞĞAĞQ
user48: SOYUN
user49: TŞÖRİTÜ ÇIKRA
user50: ateş bastı anaskm
user51: yarı çıplak bir jungkook görmeye hazır değilim
user52: yapma bencee tavşan beyy

Dudaklarımı dişleyip, tişörtümü eteklerinden tutup bir çırpıda çıkardım. Hiçbir şey düşünmek istemiyordum, düşününce her şey daha kötü oluyordu.

Zaten yayını onun için açmıştım, böyle bir şeyle geleceğini tahmin ederek.

İstemsizce titrerken kollarımı birbirine dolamış, spor yaptığım için kendime hayali beşlik çakmıştım. Oldukça kaslı ve güzel bir vücudum vardı. Böyle bir günde işe yarayacağını tahmin etmezdim.

Şu an chate bakacak cesaretim yoktu, bu yüzden "O-oynamaya devam ediyorum." diyerek kestirip attım ve ellerimi klavye ile mouseun üzerine yerleştirdim. Klasik oyunu başlatıp soluksuz bir şekilde, kameraya dahi bakmazken oynuyordum ve hissettiğim bu gerginlik yüzünden kısa sürede hata yaparak oyunu bitirdim.

Cesaretimi nihayet kameraya bakabilecek kadar topladığımda, chat de ki herkesin çıldırdığını gördüm. Herkes vücudumun beyazlığından, pürüzsüzlüğünden ve kaslı oluşundan konuşuyordu.

kimtaehyung 5 milyon won bağışladı!

kimtaehyung: o vücutta dilimi gezdireceğim zamanların gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum ;)

E yok artık!

y a f h | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin