üç

914 122 146
                                    

Yatağımda uzanmış, kollarımı başımın arkasında birleştirmiş bir şekilde tavanı izliyordum. Ağzımdaki şekeri bitmiş çubuğu ağzımın içinde bir oraya, bir buraya çevirmekten sıkılmaya başlamıştım. Kollarımı başımdan kurtarıp, şeker çubuğunu ağzımdan çıkararak dağınık olan odamın bir tarafına atmıştım. Son yaptığım yayından sonra açıkçası pek de iyi olduğum söylenemezdi. Kim olduğunu bilmediğim o adam, her an aklımdaydı. Öyle ki, artık rüyalarıma bile girmeye başlamıştı.

Yüzü bulanık bir adam olarak görüyordum onu tabi. Yayın yapan benim odama giriyor ve biz yayının ortasında, binlerce kişinin gözleri önünde sevişiyorduk.

Bu lanet rüyalar yüzünden resmen tanımadığım bir adam sayesinde ıslak uyanıyordum. Bu olanlar gerçekten kafayı yememe neden olacaktı. Öyle ki, bununla ilgili bir şey görmek istemediğim için instagrama bile girmiyordum.

Ama artık bir şeylerle yüzleşmeliydim. O adamın hesabını arayıp nasıl göründüğünü görmek istiyordum.

Öyle de yaptım. Aniden gelen cesaretle baş ucumdaki telefonumu alıp kim taehyung ismini aratmaya başlamıştım.

Birden çok hesap vardı, onu böyle bulamazdım ki.

O bana gelmişti her seferinde, bu yüzden mesaj isteklerine bakmaya karar verdim.

Ve onun ismini görmemle, kalp atışlarım hızlanmıştı. Kendimi sakin tutmaya çalışarak, mesajına bakmadan önce hesabına girdim. Ne profil fotoğrafı koymuştu, ne de başka bir fotoğraf.

Beni kandıran herhangi bir izleyicim olmalıydı. Mesajına görüldü atıp, kafamı toparlamak için duş almaya gittim.

///

Bilgisayarın karşısında tırnaklarımı yiyor biçimde, sağ dizimi hızlı bir şekilde aşağı yukarı sallayarak oturuyordum. Yayın açıp açmamak arasında gidip geliyordum. Zaten bu gidişle, bu kadar fazla yayın açarsam zengin olacaktım.

"Sakin ol Jungkook, Taehyung'u istediğini biliyorsun. Öyleyse o pis oynayacaksa, sen de oynamalısın."

Ve, yayını açtım.

Bu sefer, diğer yayınlara göre seyirciler daha hızlı yükselmişti. Gergin olduğumu belli etmemeye çalışarak, "Bugün tepki vermemi çok istediğiniz bir videoyu izleyeceğim, sonra belki oyun oynarız."

CHAT

user52: abi çıplak oynar mısın çekmiyo böyle
user53: o beyaz tenin, emmek istediğim göğüs uçların hala aklımda
user54: hatırlatma azıyorum aq
user55: YESS O VİDEOYA TEPKİ VERECEĞİN GÜNÜ BEKLİYORDUM
user56: soyunuyormuşsun diye geldik hani nerde
user57: normalde bağış yapardım ama taehyung yeterince yapıyor zaten kıpsss:)
user58: jungkook sana aşığım
user59: kendimi senin altında hayal etmekten alıkoyamıyorum

"Böyle şeyler söylemeyin lütfen, şimdi videoyu başlatıyorum."

Videoyu başlatacakken, Taehyung gelmişti.

Bu sefer erken gelmesi beni gülümsetti.

kimtaehyung: videoyu tamamen çıplak bir şekilde izlersen, 7 milyon won bağış yapacağım
user60: OHA
user61: YAŞASIN LAN ÇIPLAK JUNGKOOK GÖRMEK İSTİYORUM BEN
user62: her an çığlık atabilirim??
user63: görsel şölene hazırım

Tişörtümü eteklerinden tutarak, diğer yayından dolayı hızlıca ve utanmadan çıkarmıştım. Daha önce dediğim gibi, düşünmüyordum.

Ellerim eşofmanımın iplerine giderken, bağı çözmüş ve oturduğum yerden biraz havalanmıştım. Eşofmanım ile baksırımı aynı anda çıkartarak tekrar yerime oturdum. Ekrandakiler sadece kasıklarımı görmüştü.

Tamam belki daha fazlasını görmüş olabilirlerdi.

"Artık videoyu başlatıyorum."

Videoyu başlatıp, her zaman yaptığım gibi chate bakmazken, herkesin çıplak olduğumu biliyor olması utandırmaya başlamıştı. En azından görmüyorlardı, kendimi böyle avutabilirdim.

kimtaehyung: ah bebeğim, böyle hiçbir şey göremiyorum :(
user64: BİZDE

Lanet olsun.

Oturduğum yerden kalkıp, birkaç adım geriye giderek bütün vücudumu gözler önüne sermiştim. Kasığımdaki ateş dövmesi artık net bir şekilde gözler önündeyken kimsenin ona bakmadığına emindim. Etrafımda tam bir tur dönüp, kalçamı da ekrana gösterdikten sonra, tekrar yerime oturmuş, "Yayını kapatıyorum." demiştim.

kimtaehyung 7 milyon won bağışladı!

kimtaehyung: o kalçayı izlerimle donatmak istiyorum, tanrım...
kimtaehyung: bir sonraki yayında isteyeceğim şey için sabırsızlanıyorum

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 28, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

y a f h | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin