Mathias POV
Eram in camera imi impachetam haine pentru vacanta asta alexia vine si ea si cristian vine cu noi o sa fie fain imi place de cristian e dragut si blond cu ochi albastri si ochelarii preferati mei ochelaristii cu andy nu lam bagat in seama a incercat sa isi mai ceara scuze dar lam fugarit sper ca vacanta asta sa fie faina.....
-Pa bombonel....o sa imi fie dor de tine..
-Pa lavinia si mie de tine...
Am iesit din camin spre parcarea unde ne astepta un uber catre aeroport o sa fie un drum lung alexia se cearta cu cristian pentru ca ia jignit esarfele editie limitata si asta e moarte sigura mi-am luato de la alexia ca iam jignit hainele si esarfele.
-Nebuno taci din gura...
-Fii atent cristian mie nu imi spui sa tac ok tu sa taci..
-Hey calmativa.....
-Mathias te spanzur daca zici ceva...
-Bine sefa...
Asa a fost si drumul nostru spre aeroport cu cearta si jignirii soferul masinii isi facea si cruce cand a vazut ce era in spate lea zis ca sunt nebunii si chestii care credeam ca nu o so aud este ca au recunoscut ca sunt nebunii...azi o sa ii spun si eu lui cristian ce simt pentru el..si poate o sa fim un cuplu..
-Cristian....
-Da mathias ce sa intmplat?Esti ok?
-Da vreau sa iti spun ceva important..
-Spune te ascult...
-TE IUBESC cristian esti foarte dragut si te iubesc mai mult ca pe un prieten.
-Hmm nu mai stiu ce sa zic aici...
-Zii da te rog..
-Da si eu te iubesc dar daca imi frangii inima o pun pe alexia sa te spanzure cu esarfele ei.
-Yeyy mathias bravooooooo uuuuuuuuu bravooooo ce dragutii veniti aici ce frumos va sta inpreuna porumbeilor.
-Multumim alexia...
Dupa asta am urcat in avion cu alexia in drapta mea si cristian in stanga me alexia ma intreba cand ajungem in timp ce cristian pare sa adoarma drumul a durat 3 ore dupa care am aterizat pe aeroport cu mine incercand sa il trezesc pe cristian dar nu se trezea asa ca lam luat in brate find slab in timp ce alexia icercand sa contacteze un uber dar toate erau ocupate alexia deja era rosie la fata si injura de sfinti si alte chestii ne indreptam spre un taxi care astepta la iesirea din aeroport drumul a fost lung a durat 1 jumate sa ajungem acasa.
-Mathias ce casa mare ai.
-Mersi alexia acum deschide usa aia oricum mama nu e acasa deci nu ma vede cu asta in brate.
-Ok acum...WOW ce sufragerie mare ai...
-Mersi alex.
-Acum sa il ducem pe asta in camera mea sa doarma.
-Ok mathias te astept aici.
-Bine hai ca ma duc si ma intorc repede.
-Bine byee.
Dupa ce alexia imi facea cu mana am urcat in camera mea unde luka statea intins pe pat plagand cu poza mea in mana.
-Cristian trezestete...
-Nu vreau..
-Dar trebu......
-Luka de ce plangi?
-Idiotule nu ne-ai mai sunat de cand ai plecat.
-Stiu dar am fost ocupat...
-Si blondu cine e?
-Cumnatu tau..
-Cum adica?
-Adica la sfarsitul facultati avem nunta legal si o sa fie cumnatul tau legal...
-Uu ok.
-Date sa il pun sa doarma in pat.
-Off ok si el seara unde o sa doarma.
-Cu mine in pat..Geniule.
-Si mama?
-Ete fash ce sa zic..
*Seara*
-Mathias dragule de ce nu neai mai sunat iti dai seama cate griji ne-am facut eu ca eu dar fratele tau plangea in fiecare seara cu poza ta in brate.
-Stiu mama dar am fost ocupat cu facultatea.
-Ok fiule dar sa ne suni macar duminica macar 10 minute e deajuns.
Seara a trecut linistit si repede mama spune ce faceam cand eram mic si le arata poze si una era cu mine in fundul gol la 8 ani dar am reusit sa io trag din mainele lui mama acea poza iam aratato dor lui luka si cristian chiar daca alexia ma ruga sa io arat dar eram in fundul gol dupa iam vazut o poza dea lui luka de cand avea 10 ani dezbracat pusca si o avea asa mica ma busea rasul acum e adevarat ca o ara mai mare......si da stiu cum iam vazuto intr-o magnifica zi imi faceam laba si fratele meu de 15 ani a intrat peste mine si ma intrebat ce fac si blablabla si am ajuns sa ne masturbam reciproc.Byee