1. bölüm

63 6 13
                                    

Hyejin pov.
Yatağımda uzanmış boş boş tavana bakıyordum. En iyi arkadaşım Wheein ailesiyle tatile çıktığından beri tek başıma yapabileceğim hiçbirşey yok.

Keşke onun ile aynı okulda olsaydım. Hem onun ile daha fazla zaman geçirmiş olurdum hemde okuldaki arkadaşlarını merak ediyorum, onlar hakkında hiç konuşmadı daha önce ve arkadaşları olduğuna eminim, kim küçük Wheepup ile arkadaş olmak istemez ki? hatta bir kızarkadaşı bile var. Evet Wheein lezbiyen, bunu henüz benim ailem bilmiyor ve lezbiyen bir arkadaşım olduğunu öğrenirlerse pek hoşlarına gideceğini sanmıyorum çünkü lgbt+ desteklemiyorlar. ama benim umurumda değil ben Wheein'i her şekilde çok seveceğim.

Ben derin düşüncelere dalmışken annem odama girdi "Hyejin, sana birşey soracağım. Hem yaz tatili de başlamışken, okullar başladığında okulunu değiştirip Wheein'in okuluna gitmek istermisin? Eğer eski okulunu bırakmak istem-" annem konuşurken heyecan ile sözünü kestim "Evet evet evet!! Wheein ile aynı okula gitmek istiyorum omma!" Annem heyecanıma ve mutluluğuma gülerek "tamam sakin ol Hyejin. Gitmek istediğini zaten bildiğim için çoktan kaydını yaptırdım ve Wheein'de bunu biliyor sadece sana söylememesini istedim ve görünüşe göre beni dinlemiş ve sana söylememiş." Dedi ve gülmeye devam etti. Yemin ederim Wheein ailesi ile birlikte tatilinden bir gelsin onu gerçekten fena yapacağım.

Bikaç hafta sonra Wheein tatilden geldiğinde;

"Wheein bana böyle birşeyi nasıl söylemezsin??"

"Hwasa ama annen bana çikolata sözü vermişti ne yapayım!!"

"Ah Wheein-ah..."

~ ~ ~

Bu gün Wheein ile birlikte okulumuza gideceğim ilk gün! Yeni şeyleri herzaman çok sevmişimdir.

Sabah uyandım ve hemen kısa bir duş alıp bizim evimize çok yakın olan Wheein'in evine gittim.
1-2 dakika sonra kapıyı okula gitmek için hazılanmış Wheein açtı.

"Daha önce okula gitmek için hiç bu kadar heyecanlı ve mutlu olmamıştım Hyejin-ah" dedi ve ikimizde kıkırdamaya başladık.

"Aynı şey aslında benim içinde geçerli, daha önce okula gitmek için hiç bu kadar istekli olmamıştım." Dedim ve okula doğru yürümeye başladık.

Yolda yürürken aklıma bir soru geldi.

"Wheein, biz aynı sınıftamı olacağız?"

"Evet Hyejin-ah, aynı sınıfta olacağız. Sadece bir tane lise 3 Sınıfı var okulda."

"Arkadaşların var değilmi Wheein-ah? Bana onlarlan hiç bahsetmemiştin önceden."

"Evet arkadaşlarım var Hyejin-ah. Ama bizim sınıftan değiller, sınıftakilerlen pek anlaştığımı söyleyemem..."

"Bizden başka lise 3 sınıfı yok demiştin? Bizden küçüklermi büyüklermi? Çünkü bebelerlen durmak istemiyorum Whee." küçük çocuklarlan birlikle olmak istemiyorum... Evet Wheein bazenleri küçük bir çocuk gibi oluyor, aegyo falan ama gerçekten istemiyorum.

"Yok hayır bizden küçük değiller büyükler. Belkii...3-4 yaş kadar..?" yok artık... doğrumu duydum ben?? üniversite 2 ve 3 olmuyor mu o?

"NE?? Wheein ciddi misin?? üniversitelilerin yanında çok küçük kalırız zaten çok kısayız. nasıl sen onlardan küçük olmana rağmen sana zorbalık tarzı şeyler yapmıyorlar?"

"uf Hyejin-ah sakinleşir misin biraz? hem her bizden büyük olan kişi bize zorbalık yapacak diye birşey yok ki. ayrıca boyumuzu dert etme bizden sadece birkaç cm uzunlar."

"peki..." birkaç dakika sonra okula varmıştık ve dersimiz başladığı için wheein arkadaşlarını ben ile tanıştıramadı ama yemek saattinde tanışacağımı söyledi. birinci ders sınıfta birbirimizi tanımak ve konuşmakla geçti ve eğlenceli idi. ama daha ikinci dersten matematik var yaa... uff hiç istemiyorum şuan.

derse girdik, wheein'in yanında olan sırama oturdum ve hocanın sınıfa gelmesini bekledik. ben şimdiden sıkılmıştım ve Wheein ile konuşmak istiyordum ama Wheein matematik'i çok sever ve konuşmak isteyeceğini hiç sanmıyorum. tamam... seni çok sıkıcı bir ders bekliyor Hwasa!! kendini hazırla lütfen.

dersten çıkınca wheein'e lavaboya gidip geleceğimi söyledim ve oda sınıfta beni bekliyor olacağını söyledi. ben lavaboya doğru yürürken ayağım kaydı ve tam yere düşeceğimi düşündüğüm anda beni bir kız yakaladı. kalınca bir sesi vardı ve kulağa çok güzel geliyordu. bana "iyimisin?" diye sordu. daha sonra ellerini üzermden çekti ve benden biraz uzaklaştı.
"e-evet. iyiyim,t-teşekkürler..." ahh inanamıyorum kekeledim... utançtan kızın yüzüne bakamadım ve cevap vermesine fırsat vermeden hemen oradan ayrılıp lavaboya gittim. derin bir nefes aldım ve düşünmeye başladım.

ahn marìa, delirdin mi sen? senin birine karşı kekelediğin veya utandığın daha önce giç görülmedi. sen özgüveni dolu olan bir insansın. sana ne oldu?

işte o anda düşünmeye başladım.

ben aşık mı oluyorum..?

~
evettt ! ilk hikayemin ilk bölümü işte burada !! :)) ilk başta moonsun hikayesi yazmayı düşünmüştüm fakat zaten çok fazla türkçe moonsun fanfic'i var ama hiç hwabyul görmedim ve bende yapmaya karar verdim, umarım beğenirsiniz uwu.
2. bölümü müsait olduğum zaman yayımlayacağım ve bu bölüm biraz kısa evet biliyorum. üzgünüm ;(
herneyse, umarım beğenmişsindir ve eğer beğendiysen lütfen vote ver, çok mutlu olmuş olurum :3.
ayrıca düşüncelerini de yorumlara yazarsan sevinirim çünkü bunu okuyan kişinin neler düşündüğünü merak ediyorum hehe. şimdilik görüşürüz ! 💖

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 11, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

hamsters and lions can love each other- Hwabyul 🐹🦁Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin