son bir!
-
kth's pov
evimden çıktıktan sonra kalbim an be an hızlanmaya başlamıştı. jungkook ve jimin'in yanında çok mutluydum, eğleniyorduk. gülüyor, espriler yapıyor, bazen yaş sınırlamalı şakalar bile yaptığımız oluyordu.
kafa dengiydik. bu kadar hızlı bir şekilde sevgili olmamızın sebebi buydu zaten. birbirimize kısa zamanda sonsuz güvenmiştik. ki bir ilişkide bana göre en önemli unsurlardan biri de güvendi.
onlarla birlikte tek gecelik bir kamp yapmaya karar vermıştik. bu yüzden saat akşam altıda hepimizin evinin yakın olduğu çocuk parkında buluşma kararı almıştık.
ehliyetimiz yoktu bu yüzden yürüyerek yakında ki korunaklı ormana gidecektik. korumalıydı en azından kurda kuşa yem olmazdık.
"canım sevgililerim benim!" diye bağırarak ikisine sarılmış ardından ilk defa dudaklarımızı birleştirmiştim. ikisi de bana şaşkınca bakarken ben sadece utanmıştım bu yüzden önden yürümeye başladım. jimin ve jungkook arkamdan yetişip ellerimi tuttuğunda gülümsemiştim. sevildiğimi hissetmek güzeldi, umarım bende onlara sevgimi hissettirebiliyorumdur..
-
"taehyung çadır öyle kurulmaz aşkım..." jimin gelmiş, elimde ki çadırın etrafına düz durması için geçirilen demirleri almıştı.
"ya ben beceriksizim, ne yapabilirim?" jungkook gelip bana sarıldığında ağlayacak gibi olmuştum. uzanıp yanağımı öptüğünde jimin bize bakıp gülmüş ardından çadırı kurmaya devam etmişti.
"taehyungie, sen beceriksiz değilsin. hatta en iyi becerdiğin şey bizi sevmek..."
"biliyorum kookie, çok seviyorum sizi ben."
-
jjk's pov
"göle girelim!" taehyung bağırdığında jimin'in göğsünden kalkmış esnemiştim. beklediğimden daha fazla yürümüştük bu yüzden yorgundum. göle girip yüzecek halim yoktu ama bir yandan da onu üzmek istemiyordum.
"ya soğuksa? hasta olmayalım..." jimin taehyung'un elini okşarken söylemişti bunu. haklıydı, hava kararalı çok olmuştu ve buz gibi olma ihtimali fazlaydı.
"o zaman uyuyalım?" birlikte çadıra girdiğimiz de ben ortaya yatmıştım. taehyung soluma ve jimin sağıma...
birazcık sohbet ettikten sonra yavaş yavaş uykum gelmeye ve gözlerim kapanmaya başlamıştı.
kendimi iki sevgilimin yanında oldukça güvende hissediyordum. şimdi hepimiz rahatlıkla uyuyabilirdik...
-
ağlamıyorum canım, gözüme vminkook kaçtı🤧