."Ve kazanan Araz Doran! Yine her zaman ki gibi tahtını kimseye bırakmadı. Tebrikler Araz Doran." Sunucunun İngilizce söyledikleri üzerine ortalık yine coşmuştu. Spor arabasından inerken etraftaki insanların tezahüratlarına ufak bir tebessümle karşılık vermişti Araz. Her zaman ki gibi yine yasa dışı yarışlar ve ölümle dans etmeler...
Las Vegas'ın sokakları yine her zamankinden farksızdı. Eğlence kulüpleri, barlar ve vazgeçilmezleri olan, daha 18- 20 yaşlarındaki gençlerin hırslarına yenilerek yaptığı yasa dışı sokak yarışlarını yapıldığı sıradan bir geceydi. Bu gece ise araba yarışı yapılmış ve sonuç değişmemişti. Kazanan, normal günlerde insanların Cellat olarak adlandırdığı ama yarış günlerinde ise Kral diyerek seslendiği Araz Doran olmuştu. Kimse nasıl her seferinde bu kadar cesaretli davrandığını bilmiyordu. Çünkü yaptıkları normal sokak yarışlarına benzemiyordu.
Önceden kimsenin haberi olmadan katılmış olana engeller, rampalar, uçurumun kenarında ölümle burun buruna gelmeler. Bazen öyle şeylerle yolda karşılaşıyorlardı ki, yarışın yarısına bile gelmeden bırakıyorlardı. Ama Araz'ın yarıda bıraktığı bir yarış bile olmamıştı. Dedikleri gibi o Kraldı. Tahtını kimseyle paylaşmamak için canını bile hiçe sayıyordu.
"Artık seni tebrik etmekten yoruldum. Artık bir dursan da bu veletler kazansa."
Kaan'ın söylediği üzerine gruptan ufak bir gülüşmeye sebep oldu.
"Tebrikler kardeşim,"
"Tebrikler,"
Arkadaşlarının tebriklerine karşı "Sağ olun," demiş ve gülümsemişti.
"Ee bunun şerefine mekana gidip güzel bir kutlama yapalım mı?"
Araz dışında herkes bunu onaylamıştı.
"Ben Türkiye'ye dönüyorum bu gece."
"Yarın dönmüyor muyduk?" Barlas'ın sorusu üzerine başını hayır der gibi salladı Araz.
"Teyzem mesaj atmış, hastalanmış."
"Kesin yine gelmen için demiştir,"
Ahmet'in demesi üzerine herkes başıyla onayladı bunu.
"E tamam o zaman kardeşim, biz de geliyoruz. Hem okul da var yarın ilk günden asmayalım."
Araz başı ile onaylayınca hepsi teker teker arabalarına bindi ve kaldıkları otele dönüp eşyalarını almak için yola koyuldular.
⚡✨✨⚡✨⚡✨⚡✨⚡✨⚡✨⚡⚡✨⚡✨⚡✨⚡✨⚡✨⚡✨
"Bak amca, yarın getireceğim paranı. Tamam mı söz , yarın elinde olacak paran!"
"Yarın son gün Zeynep. Borcum var, ödeme yapacağım."
Başımı tamam dercesine salladım. Ve kapıyı sinirle adamın yüzüne kapatmamak için kendimi zor tuttum. Ceyhun amca gittiği gibi kapıyı sertçe kapattım. Sinirden ağlamak üzere olduğum için bağıra bağıra şarkı söylemeye başladım.
*"Sana sorsam, uzağım kendimden başımı alıp giderim her savaşta...
Beni uzak tut yaralı kalbinden kanatır, kırarım, üzerim, tek bakışta...
Hiç ışık yok farkındayım, beni bugün ayık, beni bugün ayılt.
Hey sen dalgın kadın, beni bugün ayık bana...Biraz sarıl.
İçine düşmüş karanlıkların...
"Ne oldu deli kız yine başladın şarkı söylemeye,"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sokak Yarışları |~Ateşten Pist~|
Teen FictionBir grup arkadaş ve hayatım dedikleri motor ve arabaları.. Canlarını hiçe sayacak kadar gözleri dönmüştü bu uğurda.. Çünkü hayata tutunma sebepleri yoktu. Tehlikeli sokaklarda yapılan, yolları inleten yasa dışı ölüm yarışları. Tek hedefleri vardı...